Wij gaan voor ons 4de :-)

• Wij waren ook vroeg gaan stemmen. Rond half 9 waren we er. Mijn man moet bodyguard spelen. Hij moet zien dat er maar 8 mensen tegelijk binnen zijn om te stemmen. Hij vertelde dat ze hebben moeten loten en dat er 3 naar huis mochten hij spijtig genoeg niet
  • Bij mijn man waren er die gewoon niet wilden blijven dus hij is gebleven en een andere man ook anders mochten ze naar huis.
  • Hebben jou kindjes ook maar 2 dagen school deze week?
  • Ze hebben besloten om voor de juf van Quinten een bon te geven van AS Adventure echt wel iets voor haar dus top keuze ben blij samenleg happy.gif
  • Mijn kindjes moeten morgen alleen nog naar school. Vrijdag maken ze de brug.
    Dat zal de juf wel leuk vinden. Ik ga volgende week er werk van maken om alles in huis te halen voor de juf. 13 juni mogen we naar de juf van Emma en ik ga haar dan haar kadootje geven.
  • Wel leuk zo'n attente afsluiter voor de leerkrachten denk ik.
    Morgen gaat Sara op speeldate naar de cinema en binnenspeeltuin.
    Vanmiddag telefoon gekregen van Siebe zijn juf of ik hem wou komen halen hij stond vol uitslag direct dokter gebeld want windpokken heeft hij al gehad en heeft alle spuitjes gehad zo ook tegen mazelen nu heeft hij impetigo (krentenbaard) die dus over zijn lichaam is verspreid hij krijgt een zalf met antibiotica.
    Als de wondjes goed genezen en er geen nieuwe bijkomen mag hij maandag terug naar het klasje.
  • Hopelijk geneest Siebe snel. Bram heeft vorige jaar ook zo een uitslag gehad maar die had dat gekregen door een zeep.
    Hier zijn de kindjes naar school. Yordi wilt straks koken. Hij gaat een ovenschotel maken met wortelen aardappelen en gehakt. Ik ben eens benieuwd
  • Lekker verwend door de zoon wink.gif geniet er maar van !!!!
  • En was het lekker ?
    Hier een rustige dag gehad vandaag.
    Morgen naar planckendael.
  • Ja Yordi heeft dat goed gedaan. Alles was op smile.gif
    Gisterennamiddag zijn we naar de kermis geweest met de kindjes. Tibo en Bram hebben beide de flosj gevangen wink.gif
    Vandaag een rustig dagje
  • Spannend voor donderdag ik ken niemand die daar naartoe is geweest dus ik weet niet wat te verwachten.
    7 afspraken hebben we vaststaan.
    1 augustus weten we het resultaat.
  • Waar heb je 7 afspraken voor klaarstaan?
    Bram is vandaag begonnen met zijn toetsen.
    Yordi start volgende week.
  • Sara gaat eindelijk starten met een test in Leuven voor te onderzoeken of ze een taalstoornis heeft.
    Daar zitten 2 afspraken bij voor mij en mijn man alleen en de rest gaan ze haar onderzoeken.
    Logopediste denkt ze een taalstoornis heeft ze leert bepaalde dingen niet bij dat ze met een taalachterstand wel inhalen.
  • De kop is er af en is heel goed meegevallen heel lieve en toffe madammen waar ze bij moet komen.
    Ben superblij dat we de stap gezet hebben.
    Nadien met haar het stad ingetrokken om wat te ontladen en heeft ze een frozen strip knip plakboek gekozen met armbandje en tekenblokje bij.
    Ne lekkere smos gaan eten en dan naar huis want moest met Siebe naar de clb controle.
    Alles goed en een mooie gelijke curve 16kg70 en 106cm
  • Dat is goed nieuws dat je bij toffe mensen bent terecht gekomen. Hopelijk kunnen ze Sara goed helpen.
    Ik had deze morgen met Emma haar juf even gepraat. Ze vertelde dat Emma zo gegroeid is en dat hebben we gemerkt. Ze verteld veel in de klas en ze zingt mee met de liedjes. Het is een plezier in de klas. Volgende donderdag is het oudercontact maar is al leuk om dit te horen. smile.gif
  • Altijd leuk als je positieve commentaar over je kleintje hoort he doet elk moederhartje goed !
  • Vandaag gaat Siebe naar Planckendael.
    Hij was wel niet echt in zijn hum want moest zijn dekentje achterlaten cry.gif
  • Is het goed meegevallen de uitstap voor Siebe?
    Yordi is gestart met zijn examens vandaag.
    Deze avond is het oudercontact van Emma
  • Hij was stikkapot zo lang blijven wij nooit!
    Ze zijn meteen vertrokken als de school gestart is en zijn pas in school terug aangekomen als de ouders al aan de poort stonden.
    Blijkbaar heeft hij en een meisje samen bijna heel de tijd in de bolderkar gezeten.

Wij mogen ook terug op oudercontact maar alles is al gezegd dus ik laat het aan mij voorbij gaan.

Succes met de examen!!!!
  • Het was een leuk oudercontact met de juf. Ben veel te weten gekomen. Ze praat veel in de klas mee met de kindjes. Ik dacht dat ze het meest met Tibo speelde op de speelplaats maar dat is niet. Dat is maar heel even 's morgens en dan gaat ze naar de kindjes van haar klas. Ze speelt bijna met iedereen. Ze kan versjes en zingen. Ze kan sorteren van klein naar groot en omgekeerd. Ze luistert graag naar een verhaal. Ze kijkt graag in boekjes. Ze is 1 van de enige die graag opruimt smile.gif Schilderen doet ze heel graag. Ze kent bijna alle kleuren. Heb aan de juf ook gevraagd of ze Emma kan laten puzzelen want had haar uitgelegd wat de vorige juf deed ivm puzzelen en ze ging haar de laatste 2 weken laten puzzelen. Ze gaat met 19 kindjes starten in september. Er komen er van het instapklasje 9 bij maar het word een nieuwe juf ze weten nog niet wie. Deze juf mag spijtig genoeg niet blijven.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld