Wij gaan voor ons 4de :-)

• Fijn dagje gehad dan thumbup.gif
    Vandaag heeft Quinten zijn klas getrakteerd voor zijn verjaardag met popcorn en capri sun.
    Siebe is een halve dag naar tivolipark geweest samen met het 2de leerjaar.
    Siebe zijn thema is roodkapje en de kinderen van het 2de gaan voor hun in het park toneel spelen.
    Morgen feest voor onze jarige party.gif
  • Alvast proficiat
    Wij hebben volgende week ook een feestje voor Tibo maar ik heb geen idee als het kan doorgaan. We kregen vandaag een brief dat mijn man moet gaan bijzitten op de verkiezingen tot 14u. We wilde normaal gezien naar de cinema gaan maar ik weet nog niet om welk uur ze de film spelen.
    Mijn man die ziet het totaal niet zitten
  • Mijn man moet ook gaan zitten die moet blijven tot 's avonds.
    Ik zie tegenwoordig al speelgoed liggen van wonderpark die ze in de cinema spelen dus dat is zeker een hit.
    Sara gaat op het eind van de maand met enkele vriendjes naar de cinema maar tegen dan spelen ze mss alweer andere films.
  • Oh jou man moet ook gaan bijzitten. Mijn man ziet het totaal niet zitten. We gaan het cinema uitstapje waarschijnlijk een week vroeger doen. Tibo heeft beslist dat ik een cake mag gaan maken voor te trakteren op school. Geef jij aan de juf iets om haar te bedanken? Bij Tibo en Emma gaan ze dat in de klas doen. Bij Emma willen ze zelfs de eerste juf iets geven. Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Bram heeft gisteren ook zijn planning gekregen hij start met toetsen 4 juni tot 21 juni. Best lang vind ik. Op Yordi na had de andere kindjes een dagje vrij. Straks moeten we naar de oogarts met Bram
  • Als Bram zijn ogen zo blijven zoals nu zal hij geen bril meer moeten dragen na de volgende controle. Dan moeten we nog jaarlijks 1 x gaan ipv om de 6 maanden. Goed nieuws
  • Top !
    Super de oogjes beter zijn !

Bij ons word er altijd iets gegeven in klasverband maar ik doe het vaak alleen omdat ik de ideetjes niet altijd even leuk en goed en toepasselijk vind voor de juffen.
    Dit jaar weer afwachten dus.

Ja mijn man die doet het ook niet graag hoor dat is een lange dag en hij heeft die zondag alleen maar vrij de rest moet hij een hele week en zaterdag werken.

Vanavond blijft Quinten in de school slapen een traditie bij de laatste kleuters.
  • Mijn man ziet het ook niet zitten. Hij heeft ook alleen zondag dat hij vrij is.
    Ja Bram was heel blij deze morgen zonder bril naar school en ben dat zo gewoon dat hij die draagt is al van zijn 3 jaar. Ik vroeg nog je moet je bril nog nemen. smile.gif Ze zijn in de whatsapp groep vanalles aan het regelen maar ik ga het apart doen. Een van de mama's is ook juf en die kwam met het idee om niet alleen de juf van nu een kado te geven maar ook de juf die in september startte met hun en de turnjuf en zorgjuf een kado te geven. Ze zouden voor de beide juffen 5 euro willen elk en dan nog eens 2,5 voor de turnjuf en 2,5 voor de zorgjuf. Ik ga dat niet doen. Ik moet ook zien dat ik Tibo en Bram hun juf iets kan geven.

Spannend mogen blijven slapen op school.
  • Hier is dat ook meestal zo en idd als je meerdere kindjes hebt dan moet je ook voor de andere iets doen he daarom ik ook meestal alleen doe in begin trok ik mij dat aan maar nu zeker al niet meer.

Dat is altijd wennen in begin he zeker als je dat zo lang al gewoon bent.
    Ik vind onze Quinten er ook heel anders uitzien zonder bril de bril hoort nu gewoon bij hem.

Ja spannend Quinten is nog nooit zo ergens blijven slapen en word meestal 's nachts wakker dus weet niet wat dat gaat geven maar hij kijkt er naar uit.
    We mochten normaal met het gezin op school blijven eten maar mijn man is later thuis en we moeten nog ergens naartoe dus ik ga Quinten eerst halen eten we samen thuis.
    Ik zag het niet zitten dat hij daar zonder ons zou eten terwijl de andere ouders bij hun kinderen konden zitten.
    Hij heeft dan ook nog een paar lego cadeaus van gisteren zijn verjaardag die hij nog moet uitpakken en anders moet hij te lang wachten om daar mee bezig te zijn dus eventjes naar huis en dan doe ik hem terug.
    Gaan ze nog gezelschapsspellen spelen en in de tuin ravotten en dan bedje in.
  • Straks komt er een kindje uit Emma haar klas spelen. smile.gif Ik ben eens benieuwd.
    Dat zal hij wel leuk vinden dat hij nog kadootjes mag uitpakken.
    Tibo die blijft maar aftellen en hij vroeg dat ik een appelcake wou maken voor te trakteren op school.
  • Zo leuk te zien hoe ze naar hun verjaardag uitkijken he happy.gif maandag is Sara jarig en die telt ook elke dag af ze kijkt uit naar het feestje en de cadeautjes ze gaat cupcakes meenemen naar school.
    Quinten kwam vanmorgen afgelopen hij had een hele goeie nacht en de juf moest hem zelfs wakker maken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld