Wij gaan voor ons 4de :-)

• Nee niet ziek gewoon moe hij heeft dat wel vaker dat school voor hem vermoeiend is vooral voor of na een vakantie.
    Siebe Sara en Quinten hebben grote klassen.
    Niet te geloven dat het nog maar 2 maand school is.
    Zwemmen doen ze hier ook graag.
  • Emma lag vrijdagnamiddag ook in slaap als we thuiskwamen. Gisteren waren er kindjes komen spelen en dat vonden ze leuk.
    Morgen hebben we een oudercontact met Bram zijn juffen ben eens benieuwd wat ze gaan zeggen.
  • Succes op het oudercontact!
    Sara gaat getest worden in het Mucla gasthuisberg Leuven.
  • Het oudercontact was goed van Bram. Veel positief gehoord over Bram. Ze zien het goed dat hij logo volgt.
    We zijn deze morgen naar de markt geweest met de kindjes.
    Waar word Sara op getest?
  • De logopediste vreest een beetje dat Sara geen taalachterstand heeft maar een taalstoornis
  • Morgen de kindjes naar school brengen en een dagje op stap met mijn man die heeft verlof genomen om als koppel nog eens iets gezellig te doen love.gif
  • Veel plezier
    Bij Bram hebben ze dat ook getest of het een stoornis was en dat was niet het geval.
  • Gelukkig voor Bram is het maar een achterstand dat halen ze wel weer in.
    Is hij dan ook uitgebreid getest in een ziekenhuis of heeft de logo dat gedaan?
  • De logo heeft dat gedaan die heeft na ons eerste gesprek dit direct gedaan. Was 2 uurtjes en hij was getest
    Deze morgen nog op zoek moeten gaan naar een witte t-shirt met lange mouwen en een maat groter. We hadden er geen in huis dus even naar de Zeeman geweest en daar vond ik er. Tibo heeft dit nodig voor de opendeurdag volgend weekend. Hij moet daar op school nog iets op schilderen
  • Vandaag zijn de allerlaatste babykleren van Emma de deur uit gegaan. Ik had een facebookgroep gevonden die alles weggeeft en ben er zelf ook lid en hebben die mensen gecontacteerd en ze zijn net alles komen halen zo kunnen ze andere een plezier doen ermee. Ik had mee gedaan aan een wedstrijd van dit forum en heb stoepkrijt gewonnen smile.gif
  • Zo fijn je de kleertjes kunt doorgeven ik heb dat ook gedaan maar een aantal stuks van hun prematuren periode en maatje 50 heb ik bijgehouden die gebruikt Sara voor haar poppen love.gif
  • Dat is leuk hé dat ze die kleertjes gebruiken voor hun popjes
  • Ja is leuk om die stuks ook zelf dan nog te zien en ze is fier omdat ze weet dat zij die ook als baby gedragen heeft en heb er ook van de jongens bijgehouden voor haar poppen zo heeft ze jongens en meisjes happy.gif
    Volgende week is Quinten jarig dat feestje en cadeaus moet ik dringend in orde maken horror.gif
    K sta onder hoogspanning goofy.gif
  • Tussen de verjaardagsvoorbereidingen en heen en weer voor alle activiteiten en verplichtingen ook nog op rugzakken jacht geweest want Sara gaat morgen een dagje naar het planetarium en de rugzak die ze had heeft geen gewatteerde riempjes dus als daar wat gewicht inzit doet dat pijn en draagt ze die niet meer graag.
    Heb er eentje in afslag gevonden in het kruidvat een zwarte met poezenkopjes op en lichtroze afwerking.
    Echt wat voor Sara bigsmile.gif
  • Ik ben gisteren ook inpakpapier gaan kopen. De kadootjes zijn allemaal in huis nu nog inpakken. Tibo is aan het aftellen. Morgen mag hij samen met Bram gaan zwemmen. Zaterdag is het schoolfeest en ze zijn al druk bezig met oefenen. Hoop dat het toch even droog is. Ze hadden de programmatie van de optredens opgehangen en heb er een foto van genomen. Best zou zijn dat het tussen half 3 en 4u droog is zaterdag bigsmile.gif
  • Op onze school geven ze geen schoolfeest wel tuinfeesten enz
    Vandaag met Sara haar klas naar Hove geweest naar het planetarium.
  • Mijn gsm goed bij de hand houden want ons Sara is niet al te best...er doet weer veel buik en darmproblemen de ronde in school.
  • Ik heb gisteren ook telefoon gekregen van de juf van Tibo. Hij was tijdens de middagspeeltijd tegen een paal gelopen en zijn hoofd bloedde. Ik was zo ongerust dus direct naar school. Ik heb hem meegenomen. Mijn man die had toevallig om 13u gedaan en had al een sms gestuurd toen ik naar school op weg was. Hij ging direct de dokter bellen zodat we zeker waren want hij had echt een wonde in zijn haren. Maar mijn man geraakte niet binnen het was steeds bezet. Dus ik ben gewoon de praktijk binnen gewandeld en in de wachtzaal gewacht. Tussen 2 patienten door zagen we de dokter en ze dacht dat ik voor een voorschrift daar was. Ik legde vlug uit wat er gebeurd was en ze was kwaad. Ze zei hoe kan ik weten dat je hier zit je moet eerst bellen. Ik heb gezegd dat mijn man zoveel keren had geprobeerd maar dat het telkens bezet was. Ze nam de volgende patient gesprek was gedaan. Haar andere collega kwam en die was wel beleefd en bezorgd om Tibo. Na testen te doen en de wonde goed te verzorgen mochten we naar huis. Moest hem de eerste uren goed in het oog houden voor als het een hersenschudding zou zijn. Gelukkig is dat niet het geval.
    Deze morgen wou hij terug naar school gaan maar ik heb wel gezegd dat hij heel voorzichtig moest zijn.
  • Wouw dat is wel een hele groffe opmerking ik zou er al niet meer bij willen gaan.
    Het is toch normaal dat je met je kind naar de dokter wil om te laten controleren en als een dokter daar al niet naar wil kijken tussen patienten door waar zijt ge dan mee bezig?!
    Gelukkig viel het mee voor Tibo.
    Als wij gisteren uit het station stapte liep er een meisje van Sara haar klas pal tegen een paal bloedneus met gevolg maar gelukkig is het ook niet erg.
  • Al een geluk dat alles ok is met het meisje.
    Ja mijn man kon er ook niet bij lachen. Hij had een afspraak gisteren bij de dokter staan maar dan bij de dokter die Tibo had verzorgd. Mijn man had verteld dat alles ondertussen terug ok was met hem.
    Onze kindjes hebben gisteren zo flink opgetreden. Emma die hadden ze laten optreden met heel de 1ste kleuterklas 30 kleuters. Spijtig genoeg stond ze achteraan en konden we niet echt zien wat ze deed tot op het einde. De juffen stonden op het podium en telkens mochten er 2 kleuters op een houten blok komen staan met een item dat ze zelf gekozen hadden en mocht ze een 2x draaien op die blok. De juf van Emma vroeg achteraf hoe ik het vond het was wel leuk om te zien dat wel. Nadien hebben we ze laten spelen op het springkasteel. 's Avonds was ze zo moe dat ze in de zetel was in slaap gevallen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld