Wij gaan voor ons 4de :-)

• Eind april moet ik voor Bram gaan naar het oudercontact. Hij had eergisteren veel toetsen bij en die waren goed.
    Gisteren was hij naar toneel mogen gaan kijken het noemde Meester Kikker en had een indruk op hem gemaakt vertellen dat hij thuis deed.
    Met de juf van Emma ook even gepraat en de juf zei dat ze het goed op tijd komt vertellen als ze naar het wc moet gaan. Wij zelf vinden dat Emma fel gegroeid is nu met de nieuwe juf. Ze praat er ook veel over. Volgende week mogen we voor Yordi ook op oudercontact en zijn studiekeuze bespreken. Hij zegt er amper iets over. Een echt gesprek met Yordi over zijn keuze lukt niet zo goed vind ik. Hij wilt STV doen
  • Ik heb Timo altijd zelf laten beslissen wat hij graag wou doen er is bij hem nooit een gesprek geweest.
    Ik ben van oordeel hij moest elke dag op de banken zitten en moest met plezier naar school gaan doen wat hij echt wou doen.

Morgenvoormiddag ga ik de klas van Sara begeleiden naar de beiaard school in Mechelen ze gaan daar naar aanleiding van Pasen een workshop doen.
  • Yordi kiest ook zelf maar van school moet hij al een keuze maken en in juni moet dit definitief zijn. Maar heb de indruk dat hij zijn kameraad volgt.
    Dat zal wel leuk zijn zo een uitstap.
  • Denk dat de meerderheid wel doet , hun vrienden volgen.
    Het is serieus koud ik had Siebe iets te licht gekleed met een lentejas het zonnetje heeft me wat bedrogen.
    Ik wou graag naar de H&M maar het zal voor morgen zijn ik ga altijd graag direct 's morgens dan is het rustig om goed rond te kijken.
    Een weekje en tis weer genieten van een deugddoende vakantie.
    Jullie plannen?
    Mijn man moet gewoon werken dus ik denk veel met de kinderen ga oefenen op hun fiets zonder wieltjes.
  • Wij gaan zondag naar Assepoester kijken en woensdag en zaterdag gaan we naar de Zoo. Mijn man is een weekje thuis
    Gisteren had de school de kindjes gefopt met een aprilvis; Iedereen was met 2 verschillende schoenen naar school gekomen. Er ging zo gezegd een student van Gent komen om de voeten na te kijken
  • Planckendael zal er hier mits het weer meezit ook wel inzitten ons abonnement verloopt bijna en weet niet of we het gaan verlengen.
    Naar de openbare tuin gaan picknicken wil ik ook doen en naar de kinderboerderij.
    Vandaag een kleedje gescoort voor Sara 4,99 een grijs met spaghettibandjes en vanonder fleurige bloemen waar vlinders uit weg vliegen.
    Ik ga morgen terug kijken want ze waren de rekken aan het vullen met nieuwe collectie er hing nog veel warme kleren en dikke jassen.
  • Ja ik ben ook al een tijdje aan het wachten op de nieuwe collectie om iets te kopen. Morgen ga ik naar Antwerpen met mijn man hopelijk vind ik ook mooie dingen. Deze middag vlug boodschappen nog doen. Hoop ook dat het goed weer word in de vakantie dat is altijd leuker dan
  • Deze morgen had ik toevallig een gesprek met de nieuwe juf van Emma. Ze vertelde dat Emma het heel goed doet in de klas. Ze weet goed wat ze moet doen en als ze de helper van de klas is. Ze is enorm enthousiast zei de juf. Emma verteld alleen niet veel in de klas en daar ging de juf proberen aan te werken want ze merkt aan Emma dat ze het wel wilt uitleggen en vertellen maar dat er ergens een drempel is misschien bang verlegen. Ze zei dat als ze haar klik zou maken daarin dat er een waterval van woordjes gaat uitkomen. Dus ik ben heel blij dat ze het goed doet in de klas. Hier thuis verteld Emma wel als er kindjes ziek zijn of bij wie ze gespeeld heeft
  • Leuk om te horen he ze zal mss nog goed moeten loskomen in de klas het is toch altijd anders dan thuis he.
    Ik ben blij de vakantie voor de deur staat easterbunny2.gif easteregg.gif easterbunny.gif
  • Ja ik denk het ook. Ben al blij dat ze goed kan volgen en weet wat ze moet doen in de klas. Als het niet veranderd dan zal er nooit op haar rapport staan dat ze teveel babbelt tijdens de les happy.gif wink.gif
    Bram had zijn rapport vandaag bij en hij had goed zijn best gedaan. Hij heeft nog wel hulp nodig met lezen maar hij had zijn spreekbeurt en gedichten goed gedaan staat er op het rapport. Bram mag ook wat meer praten en zijn mening zeggen goofy.gif

Ik ben ook blij dat het vakantie is en dat we terug even kunnen uitslapen. Deze morgen de wekker afgezet en normaal sta ik direct op maar was blijven liggen en iets voor half 7 werd ik terug wakker. Gelukkig sta ik vroeg genoeg op
  • Het ritme van school zal hier nog wel even inzitten maar ben al blij dat het er 's morgens rustiger aantoe gaat gaan langer blijven kuieren in bed langer in pyjama lopen ...
    Ons Sara heeft een liefje en nu kreeg ik een foto aan van de mama van die jongen waar ze zo lief staan te knuffelen en te lachen allebei met geen voorste tanden meer goofy.gif
    In de paasvakantie als het weer meezit gaan ze samen picknicken heart.gif
  • Oh dat is schattig. Hou die foto maar goed bij voor later te tonen wink.gif
    Ja niet zo vroeg meer opstaan daar ben ik ook blij mee;
  • Leuke paasvakantie gehad?
    Hier dik ok maar ik voel dat het evengoed gaat doen als ze terug naar school kunnen morgen de laatste dagen waren er spanningen tussen Sara en Quinten.
    Ik hoop de zomervakantie overleef goofy.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld