Wij gaan voor ons 4de :-)

• Dank je wel enorm sneu om hen zo te zien maar t kan alleen maar beter worden.
    Fijn dat het zo goed gaat met Emma in't klasje bij de nieuwe juf.
    Ik ga vrijdag al alle inkopen doen voor Siebe zijn verjaardag.
    Hij neemt kleine ronde cakejes mee die hij zelf mag versieren met smarties.
    Ik ga thuis voor het feestje in dieren party thema gaan van Hema.
    Vandaag is Timo jarig 18!
    Vanavond groot feest!
    Morgen ben ik jarig...moet niet in de schijnwerpers staan hoor word niet graag ouder wink.gif
  • Gelukkige verjaardag party.gif
    Wauw Timo 18 jaar dat verdient zeker een groot feest
    Dat zal wel leuk zijn in dierenthema.
    Bram had eergisteren ook een jarige en mocht ook cakejes eten die er als hamburger uitzagen
  • Dank je wel party.gif vanavond ist weer feest maar minder uitgebreid dan gisteren bij Timo...alles naargelang de leeftijd he goofy.gif
    Ja idd 18 ik heb een volwassen zoon nu ... waar is de tijd !
    Ik heb juist ideetje opgedaan voor Siebe zijn taart...k ga allemaal plastieken dieren op de taart zetten die ik een feesthoedje ga opzetten lijkt me leuk bij het thema happy.gif
  • Dat zal een mooie taart zijn. Goed vieren vandaag.
    Gisteren zijn we een vriendenboek gaan kopen voor Tibo. Er waren er verschillende maar wist welke hij zou kiezen. Dino's natuurlijk.
    Vandaag is zijn boekje mee naar school om te laten invullen
  • Heel leuk zal hij veel plezier aan hebben , is bij hun een echte hype al is het minder leuk als iemand de boek verloren doet of vergeet zo heeft Sara een maand op haar vriendenboekje moeten wachten.
    Het was pyjamadag hebben ze bij jullie meegedaan?
    Ik ging Sara halen en zo fier kwam ze mij vertellen dat de juf haar tand had uitgetrokken waarop de juf lachend naar mij kwam en zei dat ze zo stoer is geen krimp heeft ze gegeven zei ze en hij zat nog redelijk vast!
    De juf heeft speciale zakjes bedrukt met een tand op en de tekst hoera ik ben mijn tand kwijt met feesthoedje en vlaggen en kun je invullen van wie en de datum.
    Heb ik nog nooit gezien!
  • Ja dat hoop ik ook dat we niet te lang moeten wachten want dat is niet leuk.
    Nee bij ons was het geen pyjamadag.
    In 2 weken mogen we naar Tibo zijn juf ben benieuwd wat ze gaat vertellen.
    Emma mag morgen een boekje meenemen naar de klas omdat het jeugdboekenmaand is. De juf had in haar boekje uitleg gegeven wat ze gaan doen. Emma krijgt een wekelijkse opdracht dat ze mag doen en ze mag zelf kiezen wanneer ze dat doet. Ze kan daar een glittersteen mee verdienen Een groepswerk doe ze gezamenlijk en elke dag leest de juf een verhaaltje voor. Verder gaan ze bezig zijn met schilderen plakken kleien plasticine zingen dansen kleuren en heel veel spelen
  • Wat hebben die kleuterkes toch een fijne tijd he !!!
    Jammer je daar later weinig of niks meer van weet.
    Morgen en dinsdag blijft Sara thuis want na de jongens zijn wij ziek geworden ik zit volgepompt met dafalgan anders haal ik het niet om uit mijn bed te komen.
    Woensdag is mijn man jarig en staken ze op de school dus wel leuk om alles rustig op het gemak in orde te maken voor het feestje 's avonds.
  • Oei veel beterschap voor jullie. Hopelijk ben je woensdag een beetje beter.
    Ja als kleuter heb je een leuke tijd op school. Sommige dingen weet ik nog maar ook heel veel vergeten.
  • Dank je tis een half ziekenhuis hier maar ik voel het wel de goeie kant uitgaat maar dat ik het rustig aan moet doen maar dan komen we er ook wel he thumbup.gif
  • Ja tuurlijk doe het maar rustig.
    Ik ben net terug van de Action. Bram zijn brooddoos was vrijdag stuk gegaan maar ik geraakte er niet eerder. Dus gisteren een reservebrooddoos van Emma meegegeven was een paarse met Paw Patrol op en weer was er een jongen uit zijn klas die ermee lachte. Ik ga daar toch eens iets van zeggen tegen zijn juf dat het niet leuk is dat ze zo ermee lachen. Morgen is het geen school voor de kindjes door de staking
  • O zeg zo'n pestkoppen !
    Erg ze daar zo over doen !
    Doen ze op die school veel tegen pesten?
  • Nee op school doen ze niets.
    De jongens hebben een nieuwe brooddoos van Cars.
    Vandaag mochten ze 2 verschillende kousen aandoen. Bij Bram had de juf niets laten weten maar ik heb hem zo naar school laten gaan nu maar hopen dat er nog kindjes uit zijn klas zijn die volgen. Bij Tibo gingen ze wel meedoen daar had de juf nog een berichtje voor gestuurd.
  • Bij de school van onze kids doen ze heel veel tegen pesten ze hebben ook een pestlied en regelmatig zetten ze 4 stippen op hun hand het teken tegen pesten.
    Is er iets te merken van pestgedrag word dat meteen aangepakt maar omdat ze daar zoveel tegen doen horen wij eigenlijk nooit klachten je merkt ook alle klassen fijn met mekaar overweg kunnen.
    De juf van Siebe zei hij chique gekleed was.
    Ik heb een bedrukt shirt met das en bretellen aangedaan.
    Hij heeft gisteren zelf smarties op de cake gelegd hopelijk kwam het er nog leuk uit vandaag.
    Vanavond feest en dan ist eindelijk even pauze want is toch wel druk hoor en kostelijk 4 verjaardagen op 14 dagen tijd.
  • Ja dat kan kan ik geloven dat het druk is 4 verjaardagen kort op elkaar.
    Bij ons zit het gespreid. Alleen in de zomer zijn ze redelijk kort op elkaar. Mijn man begin juli en Bram en Yordi 12 en 15 augustus
    Yordi zijn examens zijn gedaan. Hij had afgelopen week examens omdat er volgende week leerkrachten zijn die op uitstap meegaan als begeleiding van de 5 en 6de jaars. Die gaan naar Italiƫ. Ben eens benieuwd naar zijn resultaten.
  • Ik duim !
    Donderdag is het oudercontact Sara heeft al een tijdje toetsen.
  • De juf had vrijdag nog een berichtje gestuurd. Ik mocht normaal woensdag naar een oudercontact gaan van Tibo maar blijkbaar waren er nog vele andere ouders die dat moment ook wilde. Dus nu mag ik dinsdagmorgen al gaan. Ben benieuwd wat ze gaat vertellen; Tibo moest afgelopen weken testen doen om te zien als hij klaar is voor het 1ste.
  • Leuk je vroeger kan!
    Hier is het in 2 dagen dinsdag en donderdag maar ze proberen altijd af te wisselen zo ben ik vorige keer op een dinsdag geweest en moet ik nu op een donderdag.
    Ze hebben wel late uren om uit te kiezen dus dat is ook wel leuk kan de papa mee.
  • Hoe ging het oudercontact?
  • Het was een leuk oudercontact. Tibo moest testen doen voor taal en wiskunde en ze gaven een score daarop A is heel goed en E is heel zwak. Tibo haalt voor taal een B en voor wiskunde een C Hij kent alle getallen maar is wel vlug afgeleid afhankelijk wie naast hem zit. Hij heeft zo geen bang van de juf als hij iets niet begrijpt. Toch niet in zo grootte mate als Bram want die durft totaal niets zeggen tegen zijn juf. Bij Tibo is dat minder al zijn er wel gelijkenissen zei de juf. Tibo moest onlangs puzzelen en dat doet hij niet graag. Hij heeft er meer als een uur over gedaan de juf zei dat ze een aantal keren zei tegen Tibo komaan nog een beetje puzzelen en toen iedereen op Tibo klaar was gingen ze een film zien. Maar Tibo moest eerst zijn puzzel maken. De juf had dat verteld aan Tibo en nog op geen 5 minuten was het ineens gedaan zijn puzzel. Dus hij liet echt eens zijn karakter zien van als Tibo nee zegt of denkt dat is het ook nee. Gelukkig was dat de enige keer op school want hier thuis is dat dagelijkse kost smile.gif
    Zijn motoriek moet nog verbeteren. Hij kan zijn naam schrijven maar heel lichtjes de juf zei al een aantal keren harde duwen op het potlood dus nu moet ik hier thuis hem vooral laten spelen met zijn vingers
  • Goed he!
    Ik heb straks om half 5 een afspraak bij Sara mijn man moet overwerken dus dat word toch iets te laat om mee te gaan.
    Voor Quinten en Siebe hebben ze geen oudercontact vandaag.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld