Wij gaan voor ons 4de :-)

• Siebe kan ook met momenten zo serieus kijken als die op de foto moet.
    Op de schoolfoto kijkt hij alsof hij naar zijn voeten kreeg.
    Op de klasfoto staat hij echt heel leuk.
    De rest van de schoolfoto's zijn echt heel knap geworden moet nog heel goed nadenken wat we gaan bestellen want ze hebben zoveel sets te koop en er zijn zoveel verschillende foto's getrokken!
    Ik ben vanmiddag iets vroeger naar school gemoeten want Siebe had een toonmoment in de klas over monsters.
    Ze zaten verstopt en als we binnenkwamen sprongen ze tevoorschijn.
    Hij had een t-shirt van de papa aan die ze aan de mouwen en onderaan hadden geknipt in repen en geverfd met grote ogen op en dinosaurussen.
    Zijn gezicht was geschminkt tot horens toe.
    Ze hadden een monstersapje gemaakt van kiwi en appelsien wat heel lekker smaakte.
    Hij had van zoutdeeg een monster gemaakt met 6 wiebeloogjes op en geverfd in lichtgroen.
    Heel leuk altijd die toonmomentjes.
  • Dat is altijd leuk om te zien als ze schoolfoto's bij hebben.
    Ik mocht daarjuist een vriendenboek invullen voor Tibo hij had er eentje bij was de eerste keer dat hij dit bij had.
    De kindjes hebben goed buiten kunnen spelen.
    Dat is leuk dat je naar de klas van Siebe mocht
  • Hier passeren de vriendenboeken regelmatig.
    Sara en Quinten hebben er zelf ook ene.
    Morgen de kindjes afzetten en een dagje shoppen in 't stad.
  • Heb juist pannenkoeken gebakken voor de kids op school die eten dat morgenmiddag met carnaval.
    Ik hoop ze morgen nog lekker zijn heb dat nog nooit op voorhand gebakken.
  • Dat zullen de kindjes wel leuk vinden. Onze kindjes eten deze middags wafels en een carnavalsvlaai.
    Ze waren zo mooi verkleed deze morgen Emma in een prinses Tibo is Ironman en Bram Piraat
  • Hier ook dat ik er eerst een foto van heb getrokken voor we de deur uitgingen.
    Siebe is een vleermuis viel helemaal in de smaak van de juf , Sara is een zwarte poes en kreeg enorm veel bekijks op straat en op de speelplaats , Quinten is de blauwe ninjago en op straat was er een papa die riep Wauw! ook zijn juf vond het cool.
    Ze gaan hun zeker en vast super amuseren vandaag.
  • Deze morgen heb ik de groene Ninjago gezien op school en nog voor het kind de schoolpoort binnenging hadden andere kindjes het al gezien en riepen luid Lego. De juf van de 2 de kleuterklas stond toezicht te doen en er kwam een kindje vragen als wat ben ik verkleed. De juf denkt na en zegt robot en het kindje reageert nee robotaap smile.gif De juf was zo aan het lachen De kindjes kijken daar altijd hard naar uit om zich te verkleden.
    Vandaag is het voor Yordi rapport en studiebespreking dacht dat dit eind maart zou zijn. Zal straks wel horen hoe het geweest is. Dan is het genieten van een weekje vakantie; Mijn man is ook thuis dus dan kunnen we met de kindjes iets leuk doen
  • Heel leuk dat jullie allemaal tesamen thuis zijn hier is dat jammer genoeg niet het geval het is nog te bezien wat ik met de kids ga doen.
  • Ja hier valt dat zelden voor dat mijn man ook thuis is. Ben er wel blij om zodat ik er niet alleen voor sta.
    Het rapport van Yordi was goed. Hij was serieus gestegen voor geschiedenis dat lukt normaal niet goed. Hij had een test moeten doen om te zien welke richting hem zou liggen en blijkbaar zou dat Sport of Handel zijn. Nu is het nadenken wat hij gaat doen. Hij zegt er niet veel over. In een paar weken is het terug examens.
    Emma heeft gisteren naar nieuwe juf even gezien om kennis te maken. Ze was toch enthousiast erover. Deze morgen bij de logopediste vertelde haar zoontje ook heel blij over de nieuwe juf dus ik hoop dat het gaat meevallen na de vakantie
  • Goed gedaan van Yordi !!!
    Leuk de kindjes enthousiast zijn over de nieuwe juf zal wel los lopen !
    Fijne vakantie voor jullie !
  • Voor jullie ook een fijne vakantie
    Denk het ook dat het wel zal lukken op school. Kindjes gaan daar meestal beter mee om als er iets veranderd
  • Beetje jammer van het weer maar toch hebben ze tussen de buien door al leuk kunnen spelen in de speeltuin schuins over de deur en een gezelschapsspel doet ook wonderen.
    Gelukkig kunnen ze zich prima vermaken met hun speelgoed en met elkaar.
    Toch hoop ik op iets beter weer zodat we een paar uur buitenhuis kunnen gaan.
    Sara gaat met 3 gaten in haar mond naar school denk ik eentje is er al uit en de andere hoogstwaarschijnlijk morgen dan staat er nog eentje los.
    Daarstraks even schrik gehad dat Quinten een berst of een breukje had.
    Hij is van op een hoogte recht op zijn elleboog gevallen dat gaf me daar een bonk en hij kon er ook geen beweging meer in krijgen zag hij veel pijn had en was over heel zijn lichaam klammig!
    Het is gelukkig beter gegaan na een half uurtje maar een aantal uur later botste hij tegen tafel en dat voelde hij toch net iets meer dan normaal.
    Als de pijn blijft ga ik vrijdag wel naar de dokter met hem.
  • Bram heeft ook een tand los staan zal ook voor binnenkort zijn.
    Oei dat is pijnlijk. Ik ben jaren geleden aan mijn arm geopereerd en als ik mij per ongeluk aan die arm pijn doe dan voel ik dat ook door heel mijn lichaam.
    Wij zijn gisteren naar het Shopping Center geweest en we mochten met Assepoester op de foto. Emma zag het niet echt zitten dus ik moest mee op de foto
    Hier was het net ook zo aan het regenen en felle wind. De glijbaan van de kindjes was gaan vliegen. Ben hem vlug terug gaan halen en binnen gezet
  • Is Emma geen prinsessenmeisje?
    Quinten is al terug in orde hoor maar Sara ziet van haar tanden af ze heeft verhoging en doet pijn het zijn er dan ook 3 in 1x he.
  • Als je haar ziet zou je zeggen van wel omdat ik haar graag kleedjes en rokjes aandoe maar zo op de foto bij iemand gaan nee dat doet ze niet graag. Ik denk dat ze niet echt beseft wie assepoester is. Wij gaan zo vertrekken naar de logopediste met Bram. De vakantie is vlug voorbij gegaan vind ik. Hopelijk is de verhoging snel weg bij Sara
  • Sara heeft nu 2 tanden uit de derde zal iets voor in de week zijn.
    Quinten en Siebe gaan niet naar school want zitten beide met hoge koorts en Quinten nog een oogontsteking erbij.
    Ze is nog jong he Sara is nu op het moment heel erg in k3.
  • Ja inderdaad. K3 kent ze wel als er reclame op tv komt ze kent de naam maar het interesseert haar niet.
    De morgen mochten Tibo en Emma in de grote hal spelen. Emma moest haar boekentas en jas ergens anders hangen dan ze gewoon is omdat ze vandaag een nieuwe juf krijgt en klas. Ik ben eens benieuwd wat ze straks gaat vertellen.
  • Spannend voor Emma en voor jou ! happy.gif
    Wij gaan vanavond naar de dokter met de 2 jongens zien wat ze hebben en wat ze gaan krijgen van medicatie maar ik vermoed antibiotica.
    Deze morgen de juf van Siebe gaan verwittigen als ik Sara afzetten en ze zei me dat een klasgenootje in de vakantie 2 dagen is opgenomen geweest int ziekenhuis met hoge koorts en ook de broer had dezelfde hoge temperaturen.
    Ze zegt er zal toch iets circuleren.
  • Siebe en Quinten hebben allebei een maag/darmontsteking zitten een weekje thuis
  • Oei veel beterschap voor je jongens.
    Hopelijk zijn ze vlug genezen.
    Voor Emma is het goed gegaan de eerste dagen met de nieuwe juf. Gisteren als ik haar ging afhalen was er een lokje haar dat oranje zag. smile.gif Ze had mogen schilderen. bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld