Wij gaan voor ons 4de :-)

• Ik moest dringend nieuwe sloffen hebben voor Quinten maar nergens meer wat te vinden tenzij ik naar een schoenenwinkel rij maar ik geef niet graag veel geld uit aan sloffen thumbdown.gif
    De kinderen op school dragen sloffen in de klas enz buiten doen ze botten aan.
    Wibra en Zeeman vertelden mij dat ze ook niet meer gingen binnenkomen want hoort bij de wintercollectie.
    Ik heb wel heel leuke items uit de disneycollectie in de zeeman gekocht.
    Eindelijk terug wat meer kleur op straat en in de kleerkasten.
  • Dat is toch op en top genieten he met dit zonnetje?!
    Vanavond is het kinderfuif.
  • Ik heb uit de Disneycollectie van Zeeman ook gekocht. Een tshirt van Minnie voor Emma en voor Bram die met Mickey Donald en Goofy op. Ze hadden Bram ermee uitgelachen in de klas. Ik heb deze morgen mijn was buiten gehangen. Ben ook blij met het mooie weer. Hopelijk blijft het nog een tijd zo mooi weer
  • Ik heb alleen voor Siebe van de Disneycollectie iets gekocht.
    Een grijze sweater en een t-shirt van Donald Duck.
    Vind wel erg hij is uitgelachen is nog zo leuk en tis toch niet hij een tiener is !!!
  • Nee hij is maar 7 jaar vind het ook erg dat ze ermee lachen. Vrijdag hebben we de brief gekregen met de uitleg over Emma haar nieuwe klas. Ze hebben nog geen juf op het moment de sollicitaties zijn nog bezig. Van zodra dat in orde is gaan we weten hoe de juf noemt
  • Start het klasje dan nog voor de vakantie?
  • Nee na de vakantie starten ze. Ben benieuwd hoe Emma gaat reageren. Ze willen de nieuwe juf alleen in de voormiddag voorlopig. Alles hangt er vanaf hoeveel nieuwe instappers er na de vakantie komen. Als er veel komen dan kan het zijn dat er na de paasvakantie nog een paar kindjes doorschuiven naar het nieuwe klasje. Maar het is wel zeker dat 11 kindjes die bij Emma startte in september dat die al naar de nieuwe juf gaan
  • Zal wel leuk worden zo denk ik.
    Vandaag werd de klas van Sara besproken met de directrice en het CLB ben benieuwd wat ze van Sara gezegd hebben.
  • Wat gaan ze doen met Sara haar klas?
    Tibo die heeft de komende 2 weken testen op school om te zien als hij klaar is voor het 1ste leerjaar. In minder dan een half jaar is het al zover dan moet hij ook leren schrijven en lezen. Gaat toch allemaal heel vlug vind ik. Na de testen is er een oudercontact met de juf. Dat zal waarschijnlijk na de krokusvakantie zijn. We hebben al afgesproken met vrienden dat we in de krokusvakantie naar de Zoo samen gaan. Dat zullen de kindjes wel leuk vinden
  • Sara heeft wat achterstand ze hadden het wel verwacht door haar taalachterstand er was dan ook de vraag het 3de kleuterklasje dubbelen of naar het eerste gaan maar ze zou dan met Quinten in de klas zitten dus ze mocht toch door tot nu ging het zelfs heel goed ze was wel bij de zwakkere van de klas maar ze viel niet echt uit de boot maar ze geeft het zelf aan het moeilijk word en heeft enorm veel stress dat merkbaar is door de juf ze is ongelooflijk onzeker en blokkeert dus nu hebben ze tijdens de vergadering met de directrice en het clb beslist dat ze minder huiswerk mag doen en krijgt ze in de klas ook wat meer speling bv rekenen minderen niet tot 20 maar tot 10 enz zodat ze de stress hopelijk kunnen wegnemen dat is nu hun eerste doel.
    Als ze toch blijft zitten dan zit ze bij Quinten iets wat ze liever niet hadden omdat hij sterker staat dan zij maar we zien wel hoe ze 't nog gaat doen iedereen helpt haar er word echt veel voor haar gedaan nu werken we thuis ook extra aan lezen en de logopediste heeft ook met de juf afgesproken dat ze veel met Sara gaat lezen.
    Ik ga avi start boekjes halen die zijn voor beginnende lezertjes vanaf 6 jaar in verhaaltjes die ze aanspreekt.

Vandaag is de schoolfotograaf op school ben benieuwd of ze mooi zijn gelukt.
  • Die boekjes helpen echt ik heb er voor Bram ook van Suske en Wiske Junior.
    Bram die moet vandaag een spreekbeurt doen. Het moest over huisdieren gaan maar wij hebben geen dieren. Nu mag Bram een spreekbeurt doen over welk dier hij graag zou willen. Hij wou graag een kat. Dus gisteren naar de bib geweest en hij heeft boeken met prenten die hij kan laten zien.
  • Kan hij zich ook goed in laten gaan als hij zo graag een katje heeft...wij hebben 2 poezen en 2 konijnen maar ik wil zo graag een hondje een klein ras.
    Komt er wel van maar dan als onze poezen er niet meer zijn.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld