Wij gaan voor ons 4de :-)

• Hoe is het bij de directeur geweest?
  • We zijn bij de directeur donderdag geweest. Hij weet van de problemen en ging bij de turnmeester praten. De zorgjuf ging ook bij Bram praten in de hoop dat hij rustiger is om naar school te komen. We hadden het gezegd dat als er niks veranderd dat we de kinderen van school veranderen en hij zei dat het geen oplossing is. In Emma haar klas zijn er zoveel zieken meer als de helft is ziek. Nu begrijp ik waarom Emma ook verkouden is. Deze nacht had ze koorts. Het lastige is Emma wilt niets innemen. Ben deze morgen naar de apotheek geweest voor een neusspray en na een hele tijd tegen te stribbelen is het gelukt; Nu slaapt ze. Hoop maar dat ze morgen beter is want dan is haar feest
  • Ook geen snuggere opmerking van de directeur want natuurlijk is dat wel een oplossing voor Bram het probleem ligt namelijk bij die leerkracht !
    Ik hoop hij idd echt met die meester gaat praten.
    Ik hoop voor je meisje dat ze zich stukken beter gaat voelen morgen maar mss zal het feestje haar goed doen en haar ziek zijn wat doen vergeten.
  • Emma heeft niet veel last gehad van haar verkoudheid.Ze heeft mooie kleren gekregen. Ze wou direct alles passen.
    Tibo die mocht zijn brief voorlezen maar die zag dat totaal niet zitten en was zo aan het wenen. Hij is dan een paar uur gaan slapen en nadien wou hij wel. Bram zei dat hij toch wat buikpijn had om naar school te gaan
  • Fijn voor je meisje !
    Het blijft toch allemaal snel gaan … ik ben al stilletjes aan de verjaardag van Siebe aan het voorbereiden voor thuis en op school.
    Buikpijn van stress en zorgen , de spanning waar ik over kan meepraten want Quinten voelt zich niet meer goed in school , wil niet graag meer gaan alhoewel er niks gebeurd is en hij toffe lieve juffen heeft is hij nu al een week aan het sukkelen met zijn middageten (eet maar een hap op een kwartier) hij weent veel en zegt me mist … ik hoop mijn manneke zich snel terug beter gaat voelen.
  • Oh dat is niet fijn. Tibo heeft dat meestal na een vakantie dan wilt hij ook niet graag naar school en mee terug naar huis. Gelukkig eet hij wel telkens alles op. De laatste tijd is het niet gemakkelijk met Tibo krijg er grijs haar van. Als hij zijn zin niet krijgt amai dan is het huis te klein. Op het feestje van Emma ook hij moest zijn nieuwjaarsbrief lezen en hij wou niet. Hij heeft zo zitten brullen dat mijn man hem naar zijn bed gestuurd heeft na een hele crisis van roepen en tieren was hij in slaap gevallen een paar uren. Daarna wou hij wel zijn brief doen maar het was zo een lange en gelukkig zei de meter als je gewoon liefste nona zegt is het al goed en dan heeft ze het samen gelezen dan was hij terug de lieve Tibo.
    Deze morgen als hij pas wakker was weer zo lastig. Hij speelt op mijn gsm Pokemon en je kan in dat spel kadootjes sturen maar mijn gsm moest opladen en ik zei wacht nog even tot de batterij is opgeladen en weer zo lastig. Niet leuk ik probeer dan zo rustig mogelijk te blijven maar is niet gemakkelijk. Zin zijn geven telkens is ook niet goed.
  • Ik heb er maar 1 woord/uitleg voor … leeftijd!

Ik hoop ze er snel door zijn want is niet leuk en zeker niet als je weet dat ze eigenlijk niet zo zijn.
  • Doet jou zoontje ook zo? Bram die heeft een tijdje koppig gedaan maar die was jonger toen en was het sneller uitgegroeid dan Tibo . Ik hoop het echt dat hij snel deze periode door is want het is niet aangenaam. Gelukkig doet hij dit niet op school. Mijn man die vind dat ik strenger moet zijn maar het lastige is als ik streng probeer te zijn lacht hij mij uit. Vandaag hebben ze een dagje vakantie. Maar uitslapen was er niet echt bij
  • Ja die heeft nu ook even zo een moment denk het echt de fase/leeftijd is hoor!
    Hij luistert dan wat minder , koppig doen en wenen brullen omdat het niet gaat zoals hij het wil , durft ook al eens meer tegen Sara ingaan enz ja …

Vanmorgen goed nat geworden nu is het gelukkig over.
  • Ja Tibo die doet dat tegen Emma of Bram ook. Ja deze morgen waren we fel nat door de regen en ik vrees zo dadelijk weer. Ik hoop dat de winter snel gedaan is en het zonnetje wat meer warmte geeft. Ben al een hele week verkouden met koorts erbij hoop dat het vlug betert.
  • Veel beterschap! thumbup.gif
    Er zijn vele ziek vooral ook buikgriep heb ik al gehoord.
    Ik vrees we even door het slechte weer moeten thumbdown.gif rond het vriespunt en regen zie ik op mijn gsm
  • De juf van Quinten sprak me daarjuist aan of ik met hem naar de dokter zou willen gaan want het middageten word een probleem.
    Ze vind het zo erg voor hem en wat ze ook zeggen of doen het helpt allemaal niet.
    Hij zegt me mist en niet naar school wil en dat zegt hij ook eerlijk tegen de juf.
    Ze hoopt hij niet schoolmoe is...
  • Bedankt hier zijn nog een paar zieke Bram is ook niet goed hij had ook slecht geslapen dus geen logo voor hem vandaag.
    Tibo die zijn maag deed ook raar deze morgen. Oei naar de dokter omdat hij 's middags niet wilt eten? Denk dat de dokter daar niks kan aan veranderen. Heb ik met Tibo voor gehad als hij pas naar school ging. Hij wou ook zijn boterhammen niet eten en sinds toen ben ik veranderd met hem. Ik gaf hem meer groentjes mee komkommer kerstomaten crackers yoghurt appel druiven en dat wou hij wel eten. Hij wou geen boterham. Tot vorig jaar zo gedaan en na een vakantie wou hij ineens een sandwich met choco naar school nu neemt hij dat ook mee maar de groentjes blijven ik ook doen. Hoop voor je dat hij niet schoolmoe is. Hij is nog enorm klein daarvoor
  • Hij eet zijn fruit allemaal netjes op (school heeft fruitbeleid en ze mogen dus tijdens de speeltijd niks anders eten) en 1 klein boke smiddags wil ook wel lukken maar dat vinden ze op school te weinig.
    Ik geef direct als we thuis komen de kindjes te eten en ze eten dan nog als de papa thuis komt dus ik vind ze een beetje overdrijven we gaan ook niet naar de dokter gaan hij heeft geen medische klachten.

Mijn man is zijn gsm verloren vandaag hij is nu per fiets even zijne weg aan het herdoen in de hoop van hem te vinden...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld