Wij gaan voor ons 4de :-)

• Grappig , hier heeft den huisbaas een handje van weg om te zeggen ga naar den action ! hahaha
    Hij kwam overlaatst toch 2 weken het dak en dakgoot repareren en kwam tot 3x toe met een spuitbus voor het wc (stinkt dus echt niet he geloof mij) maar elke dag hij dat gaf zetten ik dat weg want is niet gezond zo'n spuitbus dus ik gebruik dat vergif niet , uiteindelijk gaf hij het op en heb ik de 3 bussen naar mijn schoonbroer gegeven die dat mee naar zijn werk heeft genomen.
    Siebe liep op blote voetjes gaf hij daar commentaar op en moest ik naar den action sloefkes halen!
    Toen kwam de tijgermoeder naar boven heb ik hem ook op zijn plaats gezet!
    Man man man en ik die dacht de enigste ergste huisbaas had van heel belgie !

O dat is heel lief van Emma en keileuk ze zo graag gaat he.
    Ik kan er niet goed tegen als ze wenen aan de deur dan denk ik daar een hele dag aan ook al zal het wel snel over zijn eens ze in de klas zijn.

Donderdag moet Sara terug naar het ziekenhuis naar de NKO arts gaat ze de platen bekijken en beslissen of ze haar gaan opereren.
    Ik hoop ergens van niet maar ze is zo veel en zo lang dan ook ziek dat is niet leuk en dat is nadelig voor haar school.
  • Oei moet ze geopereerd worden? Ik hoop van niet. Emma is ook nog niet genezen. Ze heeft een verkoudheid en haar neusje loopt al zolang. Ik geef haar physiomer maar ze laat dat niet graag doen. Maandag zullen er terug nieuwe kindjes bijkomen. Mijn jongens lopen altijd op hun kousen alleen Emma heeft sloefen ook van de Action wink.gif
    Zo spuitbussen zijn inderdaad niet gezond
  • Sara heeft te grote amandelen en grote poliepen ze heeft apneu's en snurkt en als ze ziek is dan is ze meestal voor 3 weken ziek.
    Ik laat mijn kinderen ook op sokken lopen of op blote voeten sloefjes worden hier meteen uitgedaan maar als Siebe blootvoets liep was het zomer !
    Sara heeft een bril gevonden pastelroze met een klein ginsterhartje opzij en we kregen een kortingsbon van 60euro goed voor een bril gratis dus heeft ze nog een roze gepakt.
    Zo heeft ze een reservebril altijd handig moest ze haar bril op school vergeten bv want als ze huiswerk maakt moet ze hem ook opzetten natuurlijk.
    Volgende week zou ik hem mogen gaan halen.

• Oh dat zal wel een mooie bril zijn. Altijd handig een reservebril. Wij hebben het al voorgehad dat ze Bram zijn bril stuk hadden gedaan op school en toen moesten we een paar dagen zonder.
    Hopelijk valt het mee voor Sara als ze geopereerd word.
  • Donderdag zal ik het weten maar ben er zenuwachtig voor.
    Ik heb met Quinten nog niks voorgehad al heeft hij die hele dagen op dus denk het met Sara wel zal meevallen aangezien ze hem niet altijd moet opzetten toch zit er een ravotgarantie op goed meegenomen in geval van.
    Morgen is Siebe thuis want zit met een serieuse infectie slijmen en dikke groene snot echt te vies voor woorden !
  • Hoe is het met Emma?
    Siebe aan de beterhand maar hou hem morgen nog thuis voor echt goed uit te zieken.

Hoe zit het met de lijstjes voor de feestdagen?
    Hier al druk in aanschaf !
  • Met Emma gaat alles goed de verkoudheid is bijna gedaan. Veel last had ze gelukkig niet alleen haar neus die zo liep. Maar op school maak ik mij wel wat lastig. Emma is nog niet zindelijk soms zegt het het wel maar meestal te laat. Dus ik geef elke dag pamperbroekjes mee en de ene keer dat ik de juf had gesproken zei ze zelf dat je het niet kan forceren. Nu maandag had ik 3 broekjes meegeven en Emma kwam 's avonds thuis met een overvolle pamper haar reserve pampers zaten nog in haar boekentas. Nu zijn we woensdag en zit er nog steeds 3 pampers in haar boekentas. Kan daar niet mee lachen

Ja hier ook volop bezig met inkopen. Lego en playmobil en Clicks voor Bram en Tibo. Yordi gaat ook Lego krijgen en een Nintendo. Emma die krijgt een winkeltje en een grote auto van Paw Patrol en Duplo. We zijn voor haar ook al aan het kopen voor haar verjaardag
  • Emma is ook dan jarig he...leuke cadeautjes weer wink.gif
    Hier is het elke keer met kerst en nieuwjaar een bom van cadeaus...dit jaar zijn het vooral de superhelden die het hem doen en barbie.
    Kijk er weer enorm naar uit wat er allemaal gaat gegeven worden , hun blije gezichtjes , de dagen goed gevuld met spelen.
    De Sint gaat PJ Masks auto's geven die hebben eens in het kruidvat gelegen en verschillende Play-doh sets waar ze allemaal samen mee gaan kunnen spelen.

Loopt ze dan meestal zonder pamper in de klas?
    Ik weet wel dat ze op school veel plasmomenten hebben zeker voor de kleintjes.
    Maar met een volle pamper naar huis dat zou ik ook niet kunnen waarderen!!!
  • Zo terug met ons prinsesje en ze gaat woensdag onder het mes waarna ze 2 weken out gaat zijn.
    Zure appel waar we moeten doorbijten maar ze zal er beter van worden nadien en daar doen we 't voor he.
  • Emma draagt constant een pamperbroekje op school. Nee ik kon er niet mee lachen. De juf wist precies van niks. Gisteren als ik Emma ging halen zei de juf direct dat ze op haar stoeltje was in slaap gevallen. Ze was gisterenmorgen rond 5u al wakker dus kan het goed begrijpen dat ze moe was.
    Ja 2 januari verjaart ze dus voor haar is het praktisch alles in 1 x.
    Vind dat ook leuk kadootjes geven. Wij hebben Lego klaarstaan voor de jongens. Emma krijgt een winkeltje en een grote vrachtwagen van paw Patrol.
    Hopelijk heeft Sara niet teveel last van de operatie. Wij moeten dinsdag terug naar de kine en woensdag naar de oogarts.
    Emma gaat op school oefenen voor het grootouderfeest ze moet een jeansrokje hebben en dat heb ik dus niet. In een kleinere maat had ik het wel maar past niet meer. Mijn man ging vandaag eens kijken in de winkels. Ze mogen dan een dansje doen en een knutselwerkje maken maar in ons geval zal er geen grootouder zijn dus maakt Emma het voor haar meter
  • Grootouderfeest word hier niet gevierd en gelukkig maar onze kids hebben geen lieve grootouders meer en wij hebben ook geen meter en peter aangesteld omdat wij daar niet in geloven en genoeg miserie zien met peters en meters dat wij besloten hebben om daar dus niet voor te kiezen.
    Ja ik hoop het ook al zal het 2 weken pijnstillers slikken worden en 3 weken zacht voedsel.
    De logo is voor 2 weken uitgesteld.
    Ik heb weer een verkoudheid te pakken voelde me vandaag zelfs wat grieperig maar ben er terug aan het doorkomen.
  • Verzorg je goed. Ik herken je verhaal hier net hetzelfde met grootouders en meters voor gehad. Van mijn 4 kindjes hebben er maar 2 1 meter die af en toe naar hen omziet. In mijn ogen mocht het wel meer zijn dan af en toe maar ik kan ze niet verplichten. Heb in het verleden al genoeg miserie daarmee gehad. De meter van Emma had het zelf voorgesteld om meter te worden. Gaan jullie naar de Sint vandaag? Hij komt bij Fun en Jbc. Het kan zijn dat ik ga naar de Fun maar het is nog niet zeker
  • Nee ik ben een hele namiddag op ziekenbezoek geweest en mijn man had al iets laten verstaan van naar Dreamland te gaan dat is korter voor ons nog geen 10min stappen.
    Moet nog wel kijken wanneer hij juist komt.
    Ik vind als je de taak als meter hebt dat je die dan ook moet vervullen en niet alleen op feestdagen en verjaardagen.
    Het is toch de bedoeling dat de kindjes er iets aan hebben.
    Morgenvoormiddag bellen ze het uur door wanneer ik met Sara in het ziekenhuis moet zijn.
    Mijn man neemt die dag verlof voor de kindjes.
  • Veel succes met Sara. Hoop dat het meevalt voor haar zodat ze weinig pijn moet hebben.
    Emma was deze nacht wakker geworden een paar keer. Ik was zelf dus niet uitgeslapen deze morgen. Zal deze avond dus vroeg mijn bed ingaan.
    Er is iemand uit je buurt die veel speelgoed weggeeft voor Sinterklaas op fb en heb al een aantal dingen gezien die echt leuk zijn. Dus binnenkort eens gaan halen. Alleen nog eens opzoeken hoe we er geraken met de bus zal voor de zekerheid maar gaan als mijn man zijn vrije dag heeft
  • Leuk!
    Wij hebben nog 2 of 3 cadeautjes aan te kopen en we zijn rond ... weet wel niet goed wat te kopen dat word nog zoeken!
    Dank je ik hoop vooral ook dat ze gaat durven drinken zodat ze niet uitdroogt.
    Ze hebben me rond half 11 gebeld dat ze woensdag om half 9 ingeschreven moet zijn.
    Ik vertrek om 7u met haar want ze zeiden me al dat het druk kan zijn in de opname.
  • Wij moeten voor Tibo nog iets vinden verder is alles in orde voor de kadootjes.
    Yordi had vandaag geen school. Maar veel is hij nog niet thuis geweest. Hij had afgesproken met zijn vrienden zodat ze een taak konden afwerken. Ze moesten voor een taak afval opruimen en dat in dit weer hij zag er nogal uit als hij thuiskwam
  • Tis ook niet het weertje ervoor he wink.gif
    Nu ja zijn taak zit erop he hij is in orde.
    Ik ga nu richting stad wat boodschappen doen links en rechts en tegelijk eens mijn licht opsteken qua cadeautjes nog...het gaat er rapper zijn dan we denken.
    Mijn kerst en nieuwjaarsmenu ga ik ook beginnen uitpluizen.
  • Bij de feestdagen gaan we gourmet doen een dag dat weet ik al zeker de andere dag moeten we nog beslissen. Yordi is inderdaad in orde voor zijn taak. Hij zag er nogal uit door de regen. De kleintjes gaan op school volgende week Tien om te zien nadoen. Ik ga nog verder doen vandaag in het huis met poetsen
  • Bij kerst gaat het soep worden en fondue en een ijsstronk.
    Met nieuwjaar soep en dennenappels frituren met gestoofde ui erwten en wortelen en gebraad en tegen middernacht partysnacks en snoepjes chips en nootjes.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld