Wij gaan voor ons 4de :-)

• En nu hopen de juf ook zelf eens afkomt wink.gif
    Ja echt wel!
    Ze kent iemand die zo eentje heeft en ze had me al laten verstaan dat ook mooi vond en nu is een geschikt moment om haar dat te geven.
    Ik was aan het twijfelen tussen een pop Ariel ook best groot of deze maar ze heeft al een barbie zeemeermin ook met rood haar eigenlijk lijkt ze sterk op Ariel en die haar staart is van water met glitters in en licht op als je op haar buik drukt dus vond dit nu leuker om cadeau te doen omdat het van pluche is , kan ze mee spelen kan ze knuffelen en kan ze mee slapen en is makkelijk te wassen.
    Mijn man komt vandaag op tijd thuis zodat ik de jongens kan gaan halen en hij Sara want ze komen ergens anders aan omdat aan de school geen bus kan komen en ze komt een half uur later aan dan de school uit is.
    Ik wou ook niet bepakt en bezakt naar huis en met een moe kind want Siebe heeft het heel zwaar.
  • Ja dat is niet gemakkelijk dan. Hier valt de vermoeidheid goed mee verschiet er zelf van.
    Sara zal het wel leuk vinden haar nieuwe pop.
    Emma had gisteren een zelfgemaakt kleurboekje bij. Ze hadden de kleuren geleerd. Wou thuis eens zien als ze de kleuren kende maar dat was nog niet het geval. Volgende week leren ze over fruit en gaat de juf fruitsla maken. Tibo die gaat volgende week verder bezig zijn over de herfst
  • Ik vind die thema's altijd heel erg leuk al komen sommige thema's elk jaar ook wel terug.
    Dat is wel leuk zo'n kleurboekje ook om thuis nog verder mee door te gaan he.
    Siebe kent die kleuren ook nog niet echt perfect.
    Ik zou eens op zoek moeten gaan naar een boekje waar alleen de kleuren instaan.
    Hij is een echte boekenworm op school ook altijd boekjes lezen
    Ben ik wel blij om zeker omdat hij nog niet echt praat zo zien we wel dat de intresse er is in taal.

• Er zijn boekjes van Bumba waar je de kleuren kan aanleren.
    Hier zijn de 2 oudste naar de rommelmarkt in het dorp. Ze hopen om stripverhalen van De Kampioenen te vinden. Ze zoeken nog 2 nummers.
  • Ik ga eens op zoek.
    Hij heeft al wel een boek met kabouters en elk blad heeft een kleur centraal met dan woorden enz maar ik wil het simpel hebben om het hem goed aan te leren.
  • Vandaag is het in Emma haar klasje Openklasdag. Wel grappig vind ik paar maanden geleden ging ik met Emma nog kijken en nu mag ze laten zien aan nieuwe kindjes hoe ze het moeten doen. Gisteren met Bram naar de kine geweest.
  • Ik heb uiteindelijk zelf wat blaadjes met verf gemaakt en geplastificeerd.
    Vind hij leuk zo.
    Vandaag met luizen naar huis gekomen dus niet echt leuk maar behandeling er op en ze mogen gewoon naar school komen.
    Het gaat echt snel he in zo een instapklasje na elke vakantie starten er nieuwe kindjes maar zelf is je kleintje ook nog maar net bezig eigenlijk.
  • Ja het gaat veel te snel. Tibo en Emma hadden vorige week ook een brief bij over luizen. Heb ze direct nagekeken en alles ok. Heb voor de zekerheid ze vlug een bad gegeven en haren gewassen. Hopelijk zijn je kindjes er snel vanaf. Is nooit leuk als ze er hebben
  • Dit schooljaar geraken ze er niet goed van af we hebben sinds september al 3 briefjes meegekregen van Luizen in school.
    De juf van Siebe heeft er ook maar Siebe niet Quinten klaagt niet meer maar Sara zag ik nog krabben vanmorgen dat is weer iets typisch voor meisjes he die hebben lang haar !
    Ik ga mezelf en haar nog eens extra behandelen straks.
  • Ja voor meisjes met lange haren is dat lastig. Oei de juf heeft er ook.
  • Ja het zit verspreid over heel de school.
    We zijn momenteel allemaal jeuk en luizen vrij dus hopelijk blijft het zo.
  • Ik zal voor jullie duimen dat het wegblijft
    Deze morgen als ik terug van school kwam hing er vlak naast ons deur een papier van stedenbouw. We wonen naar een oude Aldi die al jaren verhuist is naar een andere straat in het dorp. Nu zijn ze van plan om er 8 huizen en 3 appartementen te bouwen na al die jaren. Vrees als dat doorgaat dat het gedaan is met de rust
  • O ja dan zal het vele drukker worden zal ook wel wennen zijn in begin voor jullie
  • Ja ik denk het ook. Deze morgen zijn we gaan stemmen en daarna op zoek gegaan naar bladeren en ander herfstmateriaal. Emma mag dat morgen meenemen naar school. Bram was haar zakje goed aan het vullen. Hij doet dat graag. Nu genieten van het mooie weer in de tuin
  • Het is de week van het bos he...vrijdag gaan Sara en Quinten en het 2de leerjaar naar Tivoli park.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld