Wij gaan voor ons 4de :-)

• O niet leuk zo in de hitte wachten en zeker al niet met kinderen !
    Sara mag bij de logo niemand meebrengen.
    Bij de nko arts was het heel goed gegaan.
    Ze neemt dagelijks een neusspray en dat heeft zijn vruchten afgeworpen...alles is ontzwollen waardoor de druk op een buis in haar oortjes is afgenomen dus gehoor is normaal!
    Ze hebben een uitgebreide allergietest gedaan en is voor niks allergisch.
    Ze merken wel dat haar amandelen en poliepen nog steeds groot zijn dus nu 3 maanden blijven sprayen en dan foto laten nemen en dan gaan ze beslissen of ze haar gaan opereren.
  • Dat is goed nieuws dat de spray helpt.
    Ik hoop dat ik de volgende keer in de wachtzaal mag blijven wachten met de andere kindjes.
    De oudste zoon is naar de cinema met zijn kameraad. Wij zijn gisteren naar de musical geweest van Doornroosje het was zo mooi en leuk. De kindjes vonden het super. Nadien mochten alle kindjes op het podium voor foto's een soort meet en greet. We hebben dus mooie foto's ervan. Daarna nog even naar de Zoo en de dag was voorbij.
  • Zal wel mooi zijn hier hebben ze de dvd van de musical doornroosje met de oude k3 en zien ze ook heel graag.
  • Ja ik heb er echt van genoten. Mijn man is terug aan het werken. Hier is het zondag feest dan verjaart Bram. Hij is al aan het aftellen bigsmile.gif
  • Al een heel gelukkige verjaardag voor Bram !!! party.gif
    Maak er een knalfeestje van thumbup.gif
    Mijn man is van donderdag terug aan het werk het is goed puffen maar werkt een uur vroeger 's morgens zo kunnen ze vroeger stoppen.
    Ik hoop het niet al te grellig gaat onweren vandaag heb daar zo een bang van !
  • Mijn man hebben ze gisteren 2u vroeger naar huis gestuurd er was geen werk meer.
    Het heeft lelijk gedaan hier. Deze morgen zag ik dat er een paar tuinstoelen omver lagen. We hadden de parasol gelukkig gisterenavond al binnengezet.
    Bedankt voor de verjaardagswensen.
  • Hier ook een 2 uur durende storm over ons gehad ik heb er niet van kunnen slapen!
    Kindjes waren ook wakker geworden en die zijn bang bij ons in bed gekropen.
    Ik had gehoopt dat het wat zou afkoelen nu maar het is nog warm!
  • Hier is het goed afgekoeld. Heb zelfs een fleecejasje aan. Yordi was ook wakker geworden van het onweer
    Leuk vind ik dat ook niet
  • O echt?!
    Wij zijn juist nog in onze tshirt naar buiten geweest met de fiets.
    Mijn jongens hun haar is er ook weer af schilt ook weer voor hun.
    Morgen met Sara terug naar de logo en dan moet ze een weekje niet gaan.
  • Ik ga volgende week pas weten wanneer we met Bram starten. Zoveel tijd verloren door vakantie van de kinesist. Hoeveel sessies moet Sara gaan? Onze dokter had er 18 opgeschreven maar de kinesist heeft er zelf nog niets over gezegd. Eigenlijk weet ik nog niets. Ik ga met Tibo binnenkort ook gaan voor zijn haar. Bram zijn haar hebben we onlangs nog zelf gedaan
  • Sara krijgt een volledig jaar logo en dat 2x in de week.
    In mei stopt het normaal voor haar.
    Nu in de vakantie heeft haar logopedist 2 weken verlof 1x in juli en nu volgende week een week.

Er staat al veel wind en hoor het weer aan het regenen is.
    Doet ontzettend goed he beter dan die hitte !

• Hier was er ook wind en regen. Gisterenavond waren onze tuinstoelen en fiets van Bram omver gevallen door de wind.
  • Ik had deze morgen een gesprek met de kinesist. Ze had een heel verslag gemaakt. Komt erop neer dat Bram inderdaad hulp nodig heeft voor zijn motoriek en schrijven. Ze stelden voor dat ik naar mijn dokter ging en een voorschrift ging halen voor 60x niet dat we die allemaal moeten opgebruiken. Maar ze vroeg hoe we dit gingen doen. Ze zei dat haar agenda overvol zit en ze zag niet direct een plaatsje voor Bram. Ik zei haar dat we met de bus moeten komen en dat we maar 1 bus per uur hebben kreeg ik als antwoord dat ik naar de zorgjuf moest gaan en vragen om een lijst van kinesisten in de hoop dat er iemand was korterbij en waar we gemakkelijker geraakte. De zorgjuf heb ik al getelefoneerd en berichtje ingesproken maar nog geen reactie. Heb zelf al zitten zoeken op google maar dat vind je hier precies niet in de buurt.
    Heb het gevoel dat we bijna 2 maand verspild hebben.
  • Oei dat klinkt niet goed want idd je moet binnenkort met de schooluren rekening houden ook en als je dan zo met de bus moet ...
    Hopelijk weet je snel een oplossing zodat er mss een kinesist naar school wil komen?

Wij krijgen ook nieuwe dagen en uren want de logopediste van Sara kan de maandag niet meer op tijd in 't school geraken en donderdag is voor mij een moeilijk uur omdat ik dan ergens anders moet zijn vanaf september en de kids te lang in de opvang zitten...
    Puzzelen geblazen ...
    Tegen het eind van de vakantie wist ze mij iets te zeggen.
  • Ja het is niet gemakkelijk. Wist niet dat kinesisten tot aan school komen. Heb jij een lijst gekregen van school waaruit je kon kiezen?
    De zorgjuf heeft nog niet gereageerd
  • Ik weet niet of het kan om een kinesist naar school te laten komen Sara haar logopediste komt de maandag naar school en donderdag ga ik naar haar praktijk.
    Ik heb daar een lijst van gekregen ja maar was zelf ook al online gaan zoeken.
    Mss doet een kinesist dat ook ik weet het niet...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld