Wij gaan voor ons 4de :-)

• Al een leuk begin van de vakantie gehad Veronique?
    Wij zijn vandaag een hele voormiddag van 8 tot 12u naar Tivolipark geweest.
    Vanaf de middag is het ons te warm om ergens te zijn of iets te doen buiten.
    Morgen een voormiddagje met Siebe lekker weg gezellig met zijn 2tjes smile.gif
    Van de week nog gaan picknicken want heb hun dat beloofd dan moet ik dat ook nakomen he wink.gif
  • Hey
    We hebben al een aantal leuke dagen gehad.
    Ja in de namiddag was het te warm voor ons ook.
    Had een schelp buiten gezet en met water gevuld zodat ze zo even konden spelen in de schaduw en dat was een succes.
    Was al een paar dagen aan het proberen om te reageren maar ik geraakte niet op het forum kreeg telkens een fout. Nu lukt het gelukkig terug.
    Mijn man die gaat zich rustig moeten houden want hij was de laatste weken zo moe en bloed laten nemen en hij heeft klierkoorts. Nu maar proberen vol te houden want zijn verlof start zondag pas. We gaan dan naar de zee voor een dag.
    Ik ga deze middag met de jongens ook terug naar de Bib. Doe dat bijna wekelijks en Bram vind het leuk.
    Had de boekjes van Tiny ook gezien in het Kruidvat
  • O dat is niet min klierkoorts daar heeft Sara dagen voor in het ziekenhuis gelegen.
    Hopelijk kan hij het volhouden tot aan zijn verlof.
    Mijn man moet ook nog deze week werken en de kans zit er in dat hij volgende week nog voor de stock moet komen ... ik hoop van niet hij verdiend vakantie en tijd met de kinderen.
  • Nog 1 dag werken voor mijn man. Hij valt telkens in slaap als hij nog maar even gaat zitten. Hoop het ook dat hij snel beter terug is.
    Zondag gaan we naar de zee voor een dag met vrienden. We gaan naar Oosende. Maandag mag Bram gaan spelen met een vriendje. We zijn al bijna een halve maand in vakantiemodus. Het gaat toch vlug vind ik. Emma wilt nog steeds niet op het potje alleen als ze in bad moet gaat ze het halen en zit ze erop. We blijven proberen maar heb nog geen succes geboekt.
  • Hier ook nog geen succes met Siebe die ziet daar de fun van in om telkens weg te lopen.
    Als hij er eens gaat opzitten dan doet hij ook niks.
    Hij heeft geen bang meer maar voor hem hoeft het duidelijk nog niet.
    Steven moet voor de stock nog komen.
  • Oh spijtig dat je man nog extra uren moet werken. Guy is blij dat zijn vakantie begint. Hij heeft bijna gedaan voor vandaag en dan 3 weken rust. De kindjes kijken er naar uit om morgen naar de zee te gaan. Ze hebben hun speelgoed voor het strand al klaarliggen.
  • Je zal wel een topdagje aan de zee hebben.
    Leuk is het niet dat mijn man nog moet werken maar hij is dan wel 3 dagen langer thuis dan de rest wink.gif
  • We hebben een leuke dag gehad aan zee. Ik was wel serieus verbrand maar ondertussen al terug bruin happy.gif
    Ik heb het Emma kunnen aanleren om haar melk uit een beker te drinken. Ze had vorige week voor de zoveelste keer haar fles stuk gebeten en heb het dan in een beker gegeven eerst wou ze niet maar ik had de fles al weggegooid en haar melk in een beker blijven aanbieden en nu geen probleem meer. Ze drinkt wel veel minder dan uit een fles maar dat hadden ze bij Kind en Gezin ook al gezegd dat dit kon gebeuren. Eindelijk uit de flessen wink.gif
    Binnenkort eens op zoek gaan naar brooddozen. Heb er nog geen voor Emma. In de action vond ik mijn ding niet was allemaal voor jongens
  • Ja daar zijn mijn kindjes heel snel uit geweest ik had al heel snel drinkbekers van Nuby.
    Ik was een echte Nuby fan borden potjes bestek bekers ...
    Ik ben nog aan het wachten met een brooddoos en drinkbekers want ik heb nog niet mijn goesting gevonden en wil een beetje in dezelfde lijn als haar boekentas gaan.
    Voor Siebe heb ik ook een nieuwe drinkbeker nodig.
    Quinten heeft nog alles.
  • Hier heeft dat met Tibo het langste geduurd tot zijn 4 jaar wou hij uit een fles drinken. Yordi en Bram waren zo geen melkdrinkers. Die drinken dat niet meer. Ik heb mijn goesting ook nog niet gevonden. We hebben nog tijd. Emma is vandaag met haar meter naar Pairi Daiza.
  • Amai ze zal het wel serieus warm hebben gehad !
    Kan niet geloven dat de helft van de vakantie al zo goed als voorbij is !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld