Wij gaan voor ons 4de :-)

• Dank je tijdens de middagpauze ging de logopediste komen.
    Heel leuk ik ben serieus verwend zowel door de kindjes via school en thuis als door mijn ventje ... we kunnen er weer een jaar tegen goofy.gif
    En ziet Bram het zitten op bosklassen gaan?
  • Ja hij is enorm enthousiast om te gaan. De juf is er ook al veel over bezig geweest. Leuk hé zo verwend worden bigsmile.gif
  • Op zijn tijd moet dat eens gebeuren je mag elkaar niet vergeten en het vanzelfsprekend vinden dat ze er zijn en doen wat ze doen...
    En nu al volop bezig met de verjaardag van Quinten morgen gift.gif party.gif party.gif
  • Het huis is het hoofdkwartier van de Marvel superhelden geworden goofy.gif hij gaat niet weten wat hij ziet als hij morgen wakker word content.gif
    Ik ben zo ontroerd weet niet waarom ik zoveel last heb !
    Ons Sara heeft het heel goed gedaan met de logopediste de juf kwam het spontaan vertellen!
    Ze had een sticker van frozen gekregen wink.gif
  • Gelukkige verjaardag Quinten
    Leuk hé het huis versieren voor een verjaardag.
    Dat is zo goed van Sara
    De juf van Bram vroeg deze morgen of het zou lukken om Bram zijn gerief mee te brengen naar school. Ze ging eens zien als er iemand was die hier voorbij reed. Morgen gaan de juffen en meesters staken. Dus Tibo heeft een extra dag vakantie. Ik ga morgen naar een gsm winkel moeten gaan want mijn gsm is gevallen en het scherm is fel gebarsten. Hopelijk kunnen ze het maken.
  • Super lief van de juf!
    Is ook niet simpel he zonder wagen.
    Hier gaat er denk ik niet gestaakt worden ik heb toch nog niks vernomen.
    Ai hopelijk heb je niet te veel kosten soms is het dan beter om direct een nieuwe te kopen kost bijna even veel.
    Deze voormiddag nog bezig geweest met zijn spiderman taart en pakjes inpakken.
    De juf gaat hem in Spiderman schminken is ineens heel tof voor vanavond zijn Marvel superhelden feestje wink.gif
    Ik moet 1 van de dagen nog achter een cadeautje want Sara gaat naar een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje.
    Denk iets voor buiten ga pakken nu de zomer en de vakantie eraan komt.
  • Ik hoop het ook dat de kosten meevallen. Oh dat is wel leuk van de juf dat ze Quinten gaat sminken dan is hij al bijna klaar voor zijn feestje. De juf had het deze morgen nog in de klasgroep gezet dat we ze mochten thuislaten. Normaal ging ik hem wel naar school doen maar aangezien ze zelf dit bericht zet zal ze ook staken. Het voordeel is wel dat ik Bram alleen moet afzetten en dat ik niet een paar uren later terug moet. Yordi die gaat morgen op uitstap. Het is godsdienstdag en hij mag naar Antwerpen gaan met de trein. Het station is hier in de straat dus hij moet niet ver gaan
  • Timo heeft ook veel van die dagen tegenwoordig zo zijn ze naar Antwerpen geweest naar kerken en een moskee en normaal gisteren naar Brussel maar hij had zijn bus gemist dus is thuis gebleven nareizen is niet te doen.
  • Yordi is ook naar de Moskee geweest in Antwerpen maar hij vond het niet interressant.
    Bram is gisteren vertrokken op bosklassen. Hij zag het volledig zitten. Ik als mama ik mis hem enorm. Tibo en Yordi en Emma vragen veel naar hem. Nog een dagje slapen en hij is terug thuis. Gelukkig neemt de juf veel foto's en hij ziet er blij uit; De eerste waren deze morgen rond 6u al wakker bigsmile.gif
    Deze morgen ben ik Bram zijn nieuwe bril gaan halen
    Hoe was Quinten zijn feestje?
  • Hij is bijna terug thuis? happy.gif
    Hier is Sara al 2 dagen thuis want maakt regelmatig hoge koorts en slaapt veel voor de rest is ze nogthans niet ziek.
    Op school zijn er wel wat zieke en die ook een paar dagen koorts maken maar voor de rest niet ziek zijn.
    Er zal een virusje de ronde doen.
    Dinsdag voor alle 3 oudercontact en na school een open klasje voor al eens in het 1ste leerjaar te gaan kijken.
    Ik heb al naar boekentassen gekeken maar wacht de nieuwe collectie af dan heb je meer keuze.
    Siebe krijgt ook een nieuwe die wat steviger is om heel de kleutertijd mee te doen.
    Hoe gaat het met Emma en haar potje?
    Ik hoop Siebe er tegen September mee weg is.
    Quinten heeft er een geslaagd feestje opzitten is weer super hard verwend en mijn spiderman taart was goed gelukt ! Oef !!! Toch altijd spannend !
    Zondag is het Sara haar verjaardag ze gaat naar mijn weten allemaal mooie leuke cadeaus krijgen dat ze ook echt wil en vraagt en krijgt een Frozen feestje met bijhorende taart.
    Dinsdag neemt ze hotelcake mee naar school die ik versier met eetbare bloemen en vlinders.
    Ik snak naar de zomervakantie !
    Heb jij dat ook?
  • Vandaag mocht ons Sara haar verjaardag vieren in de klas ze heeft 2 hotelcakes mee waar ik eetbare vlinders heb opgedaan.
    Er is ook een nieuw meisje gestart bij haar in de klas.
    Quinten zit dan ook vandaag bij haar want zijn juf haar broer is gestorven aan kanker die blijft een beetje thuis dus het is wel een speciaal dagje in de 3e kleuterklas.
    Vanavond oudercontact.
  • Bram is sinds vrijdag terug thuis. Hij had zoveel plezier gehad en had flink gegeten. De juf was zo fier want ze moest amper helpen. Bram mocht meerijden met een ander kindje en die papa vertelde dat hij toen ze naar daar reden Bram zich even niet goed voelde maar na een beetje frisse lucht ging het terug. We hebben hem toch gemist.

Dat is leuk dat jullie feestje geslaagd was. Hier moesten de kindjes pas vandaag terug naar school. Tibo zijn verjaardag was gisteren en we hadden samen met zijn meter een wafel gaan eten. Hij was zo blij met zijn kadootjes. Vandaag mag hij in de klas zijn verjaardag vieren. Ik heb een appelcake gemaakt voor school en eentje voor hier thuis. Tibo zijn feestje is zondag. Ik heb 2 fruittaarten besteld en we doen BBQ. Ze geven zo goed weer.

Van mij mag de vakantie ook beginnen. Nee het potje lukt niet. Ze gaat het wel halen als ze in bad gaat en ze zit er 2 seconden op maar ze doet niks. Ik hoop ook dat het tegen september zou lukken maar vrees er een beetje voor.
  • O leuk hij het zo goed heeft gehad en hij flink zijn plan kan trekken !
    Hier ondertussen oudercontact gehad...Quinten mag zonder problemen over , Sara mag dan toch over maar ze gaat een traject van 2 jaar doen dus ze gaat zeker dubbelen omdat ze haar niet altijd dezelfde leerstof gaan geven ze mag ook haar eigen momenten hebben in de klas om haar te ontlasten en ze gaat minder huiswerk krijgen dan de rest , ze gaat dan ook bij Quinten komen te zitten maar dan is ze ook weer wat ouder enz...Siebe blijft in het instapklasje omdat hij er nog niet rijp voor is wat niet wil zeggen dat hij in de loop van volgend schooljaar niet mag overstappen als hij ne sprong maakt maar hij start dus terug bij zijn juf van dit jaar ze wil hem de tijd geven om te groeien wat ik heel mooi vind.
    Vandaag Sara weer wat vroeger gaan halen want moet naar de logo.
    Ondertussen ook weer uitkijken naar een cadeautje voor hun dat ze krijgen op het eind van het schooljaar.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld