Wij gaan voor ons 4de :-)

• Dat zijn leuke schoenen. Tibo is in zijn jeansjas naar school vertrokken. Bram die had zijn dikkere jas nog aan die heeft snel koud maar hij was weer nerveus deze morgen. Elke maandag hebben we dat voor bij hem doordat hij op maandag turnen heeft van de meester en we zijn al naar de juf hiervoor geweest maar het veranderd niet. Guy was deze morgen erbij en hij zei het zelf als Bram volgende week dit nog heeft veranderen we van school.
  • Oei
    Ligt de meester hem niet of is het turnen wat hem zo nerveus maakt?
    Kun je niet eens met de meester zelf gaan praten?
    Dat is niet leuk voor dat manneke en ook niet voor jullie om dan hem zo te moeten weg brengen en achter laten.
    Zit je toch ook met in je hoofd dan he.
  • We hebben voor de vakantie al met zijn juf erover gepraat en blijkbaar is het een strenge meester die vaak roept zodat alle leerjaren blijven luisteren naar hem die uitleg kreeg ik toen. Turnen vind hij zelf leuk want op dinsdag heeft hij een juf voor turnen en dan gaat hij met plezier. Er zijn al veel ouders gaan klagen hierover maar er veranderd niks.
    Morgen ga ik op schoenenjacht voor Emma. Sandaaltjes kopen en gesloten schoenen
  • Ja vervelend als ze zo doen zeker tegen zo'n kleintjes maar die meester zal discipline willen al kan dat ook op een andere manier bekomen worden maar ja dat zal hij niet kennen ...
    Leuk als je DE schoentjes gevonden hebt maar de zoektocht op zich is niet mijn favorieten bezigheid met kleren heb ik daar dan geen problemen mee.
    Ik ga morgen naar de C&A tshirts halen van Spiderman en andere superhelden past net ietsje leuker op zijn spiderman schoenen wink.gif
    Ik heb ook heel veel bovenstukken doorgeschoven naar Siebe dus Quinten heeft zowiezo nieuwe shirts nodig.
  • Ik heb gisteren de shorten van de jongens gedaan. Ik had er zoveel die te klein waren. De kindjes zijn aan het aftellen ze dachten dat we deze morgen al gingen kijken voor schoenen. Maar eerst even naar school smile.gif De jongste zoon die koopt heel graag schoenen tongue.gif Hij zegt dat vaak ik wil nieuwe schoenen
  • Wat een weertje he !!!!
    Ik hoop het nog wat zo blijft al hoor ik zeggen volgende week terug wat minder ?
    De kinderen gingen vandaag een hele dag buiten spelen.
  • Allee ze waren mijne kleine kwijt en dan schuiven ze de schuld op de mama's die naar buiten zijn gegaan...mijn vertrouwen is nu wel zoek eigenlijk.
    Ze stonden met 3 leerkrachten in voor toezicht.
  • Oei hoe komt het dat ze je zoontje niet vonden? Waar was hij dan als er 3 leerkrachten toezicht houden. Ik geniet van het mooie weer. We hebben deze week al BBQ gehouden en gisteren onze tuin helemaal in orde gebracht. Ik ben met Emma nog eens een poging aan het doen op om het potje te gaan. Ze wilt er amper opzitten. De juf van het instapklasje en 1ste kleuterklasje zei dat ik veel moest oefenen ik hoop zo dat het mij lukt. Ken jij soms geen trucjes waardoor ze op het potje zou blijven zitten. Ik heb het al voor de tv gezet maar zelfs dat leid haar niet af. Een sticker heb ik haar ook al gegeven maar dat lukt maar 1x dat ze er alleen maar gaat opzitten. Ik blijf maar in mijn hoofd met wat die van kind en gezin zei in december dat Emma dat zelf bepaald wanneer ze klaar is
  • Hier gaat Siebe zelfs nog niet op het potje hij heeft daar bang van niks helpt en niemand forceert hem dat komt wel van zijn eigen maar ik ga nu wel een potboekje kopen en hij gaat zijn eigen potje mogen kiezen wie weet helpt dat.

Ze zaten allemaal in de tuin achter de klasjes de deuren zijn loodzwaar maar de ouders kwamen hun kinderen halen en is blijkbaar mee naar binnen geglipt.
    Hij stond in de gang aan de jassen maar die andere buitendeur krijgen ze wel open en dan zitten ze op straat.
    De juf was een beetje boos dat die ouders niks zijn komen zeggen en Siebe niet hebben teruggebracht en heeft er een hele avond mee in haar hoofd gezeten.
    Nu is beslist dat ze haar kindjes in haar klas moeten opgehaald worden ze riskeert dat niet meer...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld