Wij gaan voor ons 4de :-)

• Onze vakantie is jammerlijk begonnen met buikgriep voor iedereen drunk.gif
  • Ohnee dat is minder. Veel beterschap
  • Dank je wel we zijn er al zo goed als door
  • Gelukkig dat het vlug voorbij is. Hier zijn Yordi en Emma verkouden. Vorige week waren Bram en Tibo ook verkouden maar zij zijn er bijna vanaf.
  • Een verkoudheid kan langer aanslepen he dan een buikgriep
    Hopelijk komt snel de warme zon loeren en geeft het wat vitamientjes.
  • Dat is waar. Het is toch nog fel koud vind ik
  • Ja het was een winterzonnetje vandaag gaf niet echt warmte.
  • We moeten straks met Emma naar de dokter ze heeft de windpokken en een verkoudheid thumbdown.gif Ze heeft voorlopig meer last van haar verkoudheid. Het zit vooral op haar rug buik en borst in haar gezicht voorlopig nog maar 3
  • @Veronique Emily heeft die ook gehad toen ze 10 maanden was! Ze werd knettergek van de jeuk. Wat wij hier deden dat enorm hielp was eem havermout badje. Havermout in een washandje doen, met elastiekke dicht knopen en goed laten schuimen en over de pokjes gaan.
  • Ik heb geen havermout in huis wij eten dat niet. Is er nog een ander middeltje dat kan helpen @Lynne
    Denk dat de dokter ons fenistel gaat voorschrijven dat kreeg ik bij de jongens toen ook en een zalf maar daar weet ik de naam niet meer van
  • Cytelium is een transparante witte lotion die ontsmet is tegen de jeuk en droogt de blaasjes uit.
    Fenistel is het bekendste dat ze geven denk ik.

Voor de rest nageltjes goed kort houden want met al dat krabben!
  • Menthol gel werd hier ook enorm gewaardeerd. Te koop bij de apotheek. Wn van vsm hadden we ook iets er tegen. Weet de naam even niet meer. Maar toch hielp het havermoutje badje et beste.
  • Emma moet een siroop innemen voor de blaasjes zeker 14 dagen. Ze heeft geen zalf voorgeschreven ook geen fenistel. Ze mag in bad maar dan moet ik zien dat ze heel goed word afgedroogd en niet te lang
  • Hoe is het nu met je kleine meid?

Ik snak naar de zon een zon die warmte geeft want dat doet ze nu nog niet.
    Mijn kindjes zijn blij het een halve dag is die zijn al aan het uitkijken naar de paasvakantie al hebben ze er juist een weekje verlof opzitten wink.gif
    Hoe gaat het op school Veronique?
    Sara krijgt maandag haar IQtest moet eind maart naar de NKO arts en mag dan hopelijk starten met de logopedie.
  • Bij Emma gaat alles goed. Ze heeft niet veel last van de windpokken. Op haar rug en borst zijn er veel bijgekomen. Ze heeft meer last van de
    Kou. Ik wil ook zon en warmte. Bram had een goede toets bij voor rekenen 27 op 30
    Veel succes met sara haar test
  • Goed van Bram !
    Dank je wel ... het zit me toch allemaal een beetje te hoog op het moment hoor ...
  • Ja dat begrijp ik dat je er mee inzit. Het houdt je bezig hé en je wilt dat je kind goed kan volgen op school. Ik herken het.
  • Ja ik wou alles een beetje zorgeloos was maar ik heb dat niet voor te kiezen ... jij ook niet he ... pffff
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld