Wij gaan voor ons 4de :-)

• Wij hebben voor Emma een jasje gekocht voor in de lente en voor Tibo een trui ook van in de C&A Yordi heeft nieuwe schoenen. Volgende week gaan we nog eens zien dan is mijn man ook thuis. Ik hoop dat ik tegen volgend jaar uit de pampers ben. Was altijd leuk om zwanger te zijn maar we hebben er genoeg. Heb ook schrik ervan gekregen doordat ik bij Emma een aantal bloedingen heb gehad dat ik op spoed lag. Maar ik geniet er wel enorm van met de kindjes.
  • Wat kindjes betreft moet je het lot niet tarten he daarom ik ook er een stop op gezet heb het is medisch niet verantwoord.
    Ik zal later wel genieten van terug klein boelekes in huis wink.gif

Ik ga morgenvroeg op mijn gemak nog eens online kijken op c&a maar dan nu eens voor mij want eigenlijk doe ik dat veel te weinig.
    Ik zie altijd wel wat voor de kids en vergeet mezelf tot grote ergernis van mijn man die wil dat ik mezelf ook niet tekort doe maar ik denk elke mama dit wel kent.
  • Heydames, ik ben idd bevallen ja. Tessa is een wolk van een baby. Heerlijk kind!

Dat heimwee hebben snap ik wel. Ik mis het zwanger zijn nu al weer. Maar geniet absoluut van ons kleine poppemeisje. Natuurlijk zijn er mensen die vragen "en op naar nummer 4 ?" mijn man schreeuwt dan volmondig nee. En ik zwijg maar gewoon. Wanneer weet je dat je gezin compleet is? Maar goed als ik nu kijk na dat kleine mopje die lekker bij me ligt te drinken zijn we zeker gezegend met onze drie meiden!
  • Geniet met volle teugen van jullie meiden ! love.gif
  • Dat ken ik ik zie voor de kinderen ook altijd iets en mijn man wilt ook liever dat ik kleren voor mijzelf koop. Wij gaan maandag misschien naar de Primark. Nu zondag is het feestje van Emma happy.gif
    Dat is fijn @Lynne dat je kan genieten van je meisjes. Is alles nu ok met Tessa?
  • Veel plezier zondag !
  • Bedankt smile.gif
  • Hoe was het feestje Veronique ?
  • Heel leuk. Emmahad zo plezier. Van haar taart wilde ze alleen het fruit.
    Ze was met haar meter gekke gezichten aan het trekken
  • Morgen schoolfoto's van mijn kleuters.
    Juist heel de kleerkast ondersteboven om de ideale outfits te kiezen die iets of wat in dezelfde lijn zijn.
    Hopelijk regent het morgen niet meer zo.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld