Wij gaan voor ons 4de :-)

• Succes. Ik had deze morgen ook een gesprek met Bram zijn juf. Het gaat niet goed met hem op school. Hij kan niet volgen met lezen en rekenen. Zijn schrijven is ook niet vlot volgens de juf. Hij krijgt 2x per week bijlessen van de zorgjuf de ene keer lezen de andere keer rekenen. Hij ziet het verschil niet tussen + en -. De juf denkt dat hij zijn klik nog moet maken maar leuk is dat niet. Sinds de vakantie laat ik hem al spelend oefenen thuis in zijn boekje van rekenen en schrijven. Ik maak er mij echt zorgen over en de juf zegt dat ik alleen maar kan oefenen met hem maar ik heb schrik dat hij zijn jaar zal opnieuw moeten doen als het zo verder gaat. Vanaf januari gaan ze boven de 10 leren rekenen. Hij is wel enthousiast in de klas want als ze een nieuw woordje leren dan is hij zo blij en vertelt hij er veel over.
  • O dat is idd niet leuk nee en je zit daar toch mee he je wil het goed gaat en vlot voor zijn eigen goed he.
    We zijn nog vroeg in 't schooljaar mss groeit hij nog in zijn kunnen !

Hier heel fijne gesprekken gehad met de juffen!
    Er is zoveel leuke goeie commentaar gegeven over alle 3 dat ik een heel contente mama ben !
    Siebe blijft tot in September in het instapklasje en blijft die 3 halve dagen gaan tot hij zijn dutjes niet meer nodig heeft.
    Sara die gaat logopedie volgen op school en heeft een toets afgelegd naar aanloop van het 1ste leerjaar en heeft 23/30 behaald.
  • Hoe gaat het nu met Bram?
    En met jou?

De eerste voorbereidingen zijn genomen voor de feesten ... Nu ist echt niet lang meer ! xmascandy.gif
    Eerste kerstkaartje is ook al gearriveerd.
  • Eergisteren heeft hij een uur erover gedaan voor zijn huiswerk samen met mij te maken.
    Ik maak mij zorgen erover. Ik heb hier een boekje in huis met rekenoefeningen. Gisteren zei hij dat hij zo moe was dus heb ik het zo gelaten om extra te oefenen. Eergisteren kreeg ik op Facebook een vriendschapsverzoek van die jaloerse meter van Emma heb nog steeds geen contact maar ik was gisteren zo lastig omdat ik weer een bericht kreeg om haar te voegen dat ik haar een bericht zelf stuurde dat ze mij gerust moest laten ipv zo een verzoek te sturen. Kreeg ik 's avonds reactie dat ze dat niet had gedaan en dat Ik haar moest gerust laten. Was zo lastig want ik krijg niet zomaar een vriendschapsverzoek. Nu jaag ik mij weer op natuurlijk maar ze is dat niet waard.
    Dat is heel flink van Sara zo goede punten. Ben benieuwd wat de juf van Tibo gaat vertellen woensdag mag ik gaan
  • Amai heel volwassen die reactie !
    Stom he !
    Wie kan anders die verzoek sturen ?
    Ze zal proberen he wink.gif

Succes met het oudercontact.

Forceren heeft geen zin maar rustig oefenen denk ik wel.
  • Ja inderdaad vind het ook stom.
    Nee forceren gaat inderdaad niet
  • Hij zal er ook wel geraken Veronique hij heeft gewoon wat meer tijd en aandacht nodig op dat vlak.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld