Welke auto met 4 kinderen?

• Welke auto met 4 kinderen?

Hoi, wij zijn ons aan het oriƫnteren op een grotere auto. We hebben nu 3 kids, maar we zouden er misschien nog een keertje voor willen gaan. Welke auto raden jullie aan? We willen zeker geen busje, ook geen suv..gewoon een ruime gezinsauto, waar ook nog wat kofferruimte overblijft. Prijs is natuurlijk ook belangrijk..
  • Wij vonden de zoektocht naar een deftige auto voor 3 kinderen met 3 volwaardige zitplaatsen al heel wat smile.gif.
    Nog 4 weken en onze nieuwe wagen is er en vanaf oktober gaan we rap weten of het idd een goede keuze was smile.gif.
    Veel succes smile.gif
  • @neuzeke, ja wij hebben toen ook wel even gezocht, eigenlijk hadden we toen al liever eentje met extra zetels gehad, maar toen niet gebonden ( we zochten tweedehands, een ford c max of toyota corolla verso, beiden bestaan met 5 en 7 zetels) uiteindelijk 5 zetels, maar had ook nu liever de 7 zetels gehad. We kunnen nu nooit iemand extra meenemen en het geworstel met de gordels... horror.gif
    Dus wel of geen vierde kindje, de grotere auto gaat er wel komen.
  • Wij hebben een citroen c4 Picasso en echt tevreden van. Net de oude ingeruild voor de nieuwere versie. Nog 2 weekjes geduld hebben.
  • @suus wij willen ook liever een wagen met 7 plaatsen! We hebben indertijd ook gekozen voor 1 met 5 plaatsen terwijl wel ook een 7 zitter hadden kunnen kiezen. We hebben een touran. Maar met 7 plaatsen denk ik niet dat er veel kofferruimte over is als ze alle 7 rechtstaan. Als je er natuurlijk maar 6 hebt en 1tje plat dan kan er nog wel wat in.
    wij hebben sowieso ook een dakkoffer omdat we de extra kofferruimte eigenlijk enkel nodig hebben als we op reis gaan. Dus om daarvoor nu elke dag met een grotere auto te rijden ...
    Heb je al eens gekeken naar een Ford tourneo connect of VW caddy. Ja ik weet, het zijn eigenlijk camionettes maar ze zijn in hun hoogste afwerkingsgraad echt netjes. en helemaal niet duur.

Grts
    G
  • Mij lijkt de vraag voor 7 zetels zonder in een busje te rijden of een SUV onmogelijk? Een VW sharan of Ford Galaxy, dat zijn ook busjes voor mij? of bedoel je echt iets als een vito als bus?
    Mensen met meerdere kinderen hier in de buurt rijden met: touran met extra rij, maar dan hebben ze ook nog een sharan voor als ze echt plek nodig hebben. Een VW caddy , de lange versie. Een Discovery jeep met 7 plaatsen. Een volvo XC90, met 2 rijen zetels.
    Dat zijn dus allemaal busjes of Suv's:)
    Binnenkort komt er een tiguan uit met een 3 de rij? Persoonlijk zou ik nooit een kind op zo'n derde rij willen zetten in een touran ofzo, als daar iemand achter op rijdt, dan schiet er niks koffer meer over en zit je dus meteen tegen de zetels. 7 zetels betekent bij mij dus automatisch een grote hoge SUV.
  • @kaatje, je hebt gelijk..bij een busje heb ikzelf iets anders in mijn hoofd, maar als je t goed bekijkt,...
    Ik wil een gewone auto, maar dan iets langer tongue.gif

@glientje, ja 3 kids op de achterbank, het lukt, maar een extra zitplaats zou toch fijn zijn he.

Bedankt voor jullie tips, we bekijken de opties!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld