vw Touran

• vw Touran

Hallo,

Wij mogen een nieuwe bedrijfswagen kiezen. Aangezien wij binnenkort voor een derde willen gaan, wilden we voor een monovolume wagen gaan. Ik wou voor een vw sharan gaan. Echter zit dit niet in het budget.
    Zou een vw touran ook gaan voor een gezin met 3 kinderen?
  • Wij hebben een Touran en zijn er heel blij mee. Niet al te groot zodat parkeren en dergelijke praktisch blijft. Om op vakantie te gaan zullen wij wel nog een dakkoffer aanschaffen. 3 kinderzitjes op de achterbank is geen probleem maar mijn oudsten die in een autostoel zit met 3 puntsgordel heeft vaak problemen om zijn gordel vast te klikken tussen de stoelen.
    Wij zullen voor onze volgende auto weer een Touran kiezen maar dan met 7 plaatsen.

Grts
    G
  • Hoewel wij heel erg fan zijn van VW, hebben wij gekozen voor een Ford SMax boven de Touran.
    Deze is net iets groter en heeft 3 volwaardige zetels op de achterbank, waardoor je gemakkelijk 3 kinderstoeltjes naast elkaar kan zetten.
    Misschien past de SMax wel binnen jullie budget en is die een optie?
  • Wij hebben 3 kinderen samen en mijn man heeft nog een zoon van 15. Mijn man heeft ook een vw touran. Er passen 3 stoelen op de zetels achterin dit zijn ook gescheiden stoelen en dus geen doorlopende achterbank. Verder hebben we dan ook extra zitplaatsen in de koffer voor als we eens met 6 op stap gaan.
    In het verleden heeft mijn man ook nog met een sharan gereden en die is natuurlijk nog ruimer maar valt ook niet in zijn budget. Had die sharan bij start op nieuwe werk "geërfd" van collega die vertrok en vonden het wel spijtig dat we hem moesten inruilen. Maar met een touran gaat het dus ook.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld