De kogel is door de kerk, we gaan voor een 6de en laatste kindje!

• De kogel is door de kerk, we gaan voor een 6de en laatste kindje!

Na bijna anderhalf jaar twijfelen is het beslist, we gaan voor een 6de en echt wel laatste kindje, donderdag m'n implanonstaafje laten verwijderen en hopen dat we nu snel zwanger morgen worden. Nog dames met al een vrij groot gezin die nog voor een kindje gaan? Ik ben nu 36 hoop dat het geen jaren zal duren, van de anderen was ik altijd tss de 1ste en 5e ronde zwanger, hopelijk dit keer ook, een lente of zomerkindje zou wel leuk zijn.
  • Suc6

Gewoon even om jullie alvast veel su6 te wensen! Blij te lezen dat er nog mensen zijn die voor een groot gezin willen gaan.
  • Van mij ook veel suc6.

Bij ons wordt het 2 de nakomertje binnenkort verwacht,zal ons 6 de kindje zijn en ook het laatste.Hebben al 4 grotere kids.
  • leuk joh!veel succes.
    ik heb ook altijd graag 6 kinderen gewild,maar gezien mijn leeftijd gaan we dat niet meer redden.
    volgend jaar gaan we voor een vijfde kindje.tegen de tijd dat dat kindje er is ben ik bijna 40 en na mn 40e wil ik niet meer zwanger worden.
    dus als een vijfde nog mag komen zal het daar bij blijven.
  • Bedankt allemaal!
  • Veel succes! Wij hebben 4 grote kinderen (22, 20, 18 en 16) en een nakomertje van 5. Die laatste heeft dus wel even geduurd. Maar dit is echt genoeg voor ons, de vijfde telt voor 2!
  • Succes ermee!
    Maar denk er aan, das nog eens tien jaar extra in de pampers...
  • Marijke, veel succes ! Hou ons zeker op de hoogte. content.gif

Mie, wat een lage reactie van jou. Bah. thumbdown.gif Weet wel dat ze meer zegt over jou dan over Marijke...
  • Kennelijk heeft Mie kinderen die √©rg laat zindelijk worden hug.gif
  • super geweldig dat jullie dat doen
    hopelijk kan je snel goed nieuws melden
  • wij zijn nog aan het twijfelen voor een 6e

ooh super een 6e...
    Hier zijn we nog aan het twijfelen. Ik ben mama van 5 zoontjes. Heb jij of jullie er lang moeten over nadenken...., het is toch een hele stap he...?
  • @ nira K
    Misschien wordt het wel een tweeling tongue.gif
  • Dag iedereen,

Ik ben freelancejournaliste voor Weekend Knack, en ben voor een reportage op zoek naar jonge, grote gezinnen met minstens 5 kinderen. Geen nieuw samengestelde gezinnen, maar twintigers en dertigers die bewust voor een groot gezin kiezen. Misschien zijn er hier wel mama's die aan dit artikel willen meewerken? Dan mag je altijd een mailtje sturen naar lien.lammar@telenet.be

Bedankt en fijne feestdagen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld