Compleet onverwacht zwanger van nummer 4

• Compleet onverwacht zwanger van nummer 4

Hallo allemaal
    10 dagen geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons vierde... totaal ongepland. We hebben een tweeling van 5 en een dochter van 2 (allemaal via IVF!) en ons gezin was volledig. Ik was (ben) echt helemaal klaar met de babytijd, onderbroken nachten, borstvoeding, ... het hoefde echt niet meer.
    Deze zwangerschap is dus een complete shock... maar we voelen ons allebei niet goed bij abortus. Zeker omdat we het op zich wel goed hebben (financieel enzo)
    Maar 4... pff... klinkt voor mij als een enorme hoeveelheid kinderen bigsmile.gif in onze auto passen er maar net 3, we hebben op dit moment 1 (grote) kinderkamer waar ze allemaal samen slapen, maar 4 op 1 kamer vind ik er ook wel over... de kamer kan in 2 verdeeld worden, maar dan zijn het twee eerder kleine kamers waar ze dan ook telkens met twee moeten liggen. Dus op termijn zullen we waarschijnlijk moeten verhuizen...
    Hoe ervaren jullie de drukte met 4 kids? ook als ze wat groter zijn met hobby's etc. Ik had nu eindelijk weer wat meer tijd voor mezelf en voor de relatie met mijn man, maar dat zal dus ook weer een jaar of twee wegvallen.
    enfin, tips, ervaringen, geruststelling of eerlijke reality checks zijn welkom. Met wat voor auto rijden jullie? Heeft elk kind zijn eigen kamer? ...
    Bedankt!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld