Ouders gezocht ivm onderzoek naar opvoedingsstijlen, cadeaubon als beloning!

• Ouders gezocht ivm onderzoek naar opvoedingsstijlen, cadeaubon als beloning!

Hallo!

Als studente Psychologie aan de UGent ben ik op zoek naar ouders die willen meewerken aan een onderzoek ivm opvoedingsstijlen! Er is de laatste tijd debat over over wat nu precies de beste opvoedingsstijl is: principe van straffen en belonen of werkt dat toch niet echt op lange termijn? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en daarom wil ik langskomen om vragenlijsten af te nemen. Ik snap dat jullie het zeer druk zullen hebben en dus kom ik wanneer het jullie past in de maand oktober of november. Het onderzoek kan gebeuren in 1 sessie van 1 à 2 uur en eventueel een interview als je dit ziet zitten! Jullie kunnen achteraf feedback bekomen indien gewenst. Degenen die mij willen helpen, beloon ik met een cadeaubon van Bart Smit. Heb je een kindje van 4, 5 of 6 jaar en wil je mij wel helpen? Reageer dan aub op mijn bericht!

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Nicky
  • hallo,

ik heb 2 dochters, 1 van net 4 en 1 van bijna 6: 2 verschillende kinderen ( zoals bij iedereen waarschijnlijk). vooral bij mijn oudste dochter denk ik eigenlijk heel veel na over hoe ik het nu het beste doe bij haar, straffen en boos zijn heeft vaak tegengesteld effect. ik wil best wel meewerken aan jouw onderzoek, ik vind het ook wel interessant en wil wel wat feedback. als ik het goed begrijp is het 1 x afspreken (liefst bij mij thuis?) van max 2u?
    wij wonen in willebroek.
  • Onderzoek

Dag Deborah,

Hartelijk bedankt voor je reactie!
    Het zou de bedoeling zijn dat je enkele vragenlijsten mbt het opvoeden van 1 van je 2 kinderen
    invult. Daarna volgt er nog een aanvullend interview. In totaal zou het tussen 1 en 2 uur moeten duren.

Ik kom dan tot bij jou thuis of ergens anders waar het jou past. Het is niet nodig dat het kindje
    er bij is. Wat ik wel ben vergeten te melden, is dat beide ouders de vragenlijsten zouden dienen
    in te vullen. Ik moet maar bij 1 van de 2 ouders het interview afnemen.
    Zou dat bij jou lukken?

Als feedback kan ik achteraf de resultaten van de vragenlijsten meedelen en/of jou mijn paper doorsturen.
    Ik kan ook wel vragen dat je op de hoogte gehouden wordt van de resultaten van het onderzoek via UGent.

Verder zijn er in december nog 3 avonden waarvoor ouders zich kunnen inschrijven om de lessen bij te wonen
    ivm opvoeding.

Je kan mij altijd nog contacteren via nicky.dedecker@gmail.com of op 0471/49.63.24.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Nicky

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld