Wonen in Willebroek

• Willebroek

Hey

Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd naar Willebroek. We hebben hier totaal geen probleem qua overlast.
    We waren ook op zoek naar een leuk huisje met een grote tuin. Wij wonen nu in de Dennenstraat, een doodlopende straat, op een km van het centrum. We kunnen van hieruit makkelijk te voet naar de Lidl, delhaize, Aldi,... noem maar op. We wonen hier graag! Nu het zomer is gaat onze dochter naar 1 van de sportkampen die Willebroek organiseert en hier was ik ook aangenaam verrast. Zeer spontane mensen en zo'n leuke kids! Ik kan me wel inbeelden dat het er in bepaalde wijken minder aangenaam vertoeven is. Zo gaat mijn dochter momenteel nog naar school in Leest. Omdat ik de scholen in Willebroek even rustig wou bekijken. Een multiculturele school schrikt me niet af, zolang het 'multi' maar niet overheerst wink.gif.
    In willebroek heb je ook alles zo snel bij de hand, er zijn tal van bakkers, slagers, winkeltjes, ik zou me niet laten afschrikken maar gewoon DOEN smile.gif. Wel even bekijken in welke wijken je gaat zoeken, wandel er eens een namiddagje rond.

Groetjes
  • wonen in Willebroek

Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd naar Willebroek. Wij wonen in de buurt van de Dendermondsesteenweg. De kids gaan nog steeds in Antwerpen naar school omdat ik 'negatieve' verhalen hoor over scholen in Willebroek. Volgend jaar zou ik ze graag naar Blaasveld of Tisselt naar school sturen.
    De buitenschoolse activiteiten doen ze in Willebroek en Blaasveld en daar zie ik wel een 'gezonde mix' . De scholen in Willebroek heb ik nog niet bezocht, maar denk dat ik dit is moet doen.
    We zijn niet helemaal gesetteld en onze rust hebben we nog niet gevonden. Terugkeer zit er nog in!

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld