Omgeving Tessenderlo

• In Deurne Diest is ook een dansschool aan de kerk.
  • bij de gemeente zelf danst onze dochter maar ik denk niet dat in het midden van het jaar er kan starten.
    andere dansscholen is idd you can dance en in ham denk ik dat je er ook een paar hebt.

er zijn hier wel een paar kindjes die dansen op zondag smile.gif
  • Kleuterke, dansen er ook jongens mee? Ik merk de laatste tijd dat Roan het leuk vindt om af en toe een dansje te doen en zou hem wel graag iets laten doen buiten schooltijd, maar weet niet goed wat.
  • Gelukkig nieuwjaar voor jullie allen!

En welkom iedereen.

Ik denk dat er 1 jongen bij is in hun dansgroep. Of er nog zijn weet ik niet.

Groetjes Evy
  • ja eentje bij onze leeftijd en bij de oudere was er vorig jaar ook eentje .. Bas wil ook elke keer blijven hoor smile.gif kan zijn dat die ook gaat dansen, maar is pas vanaf drie zeker blush.gif
  • Hoi,

Was het vandaag geen dansles? 26/1 stond toch op het papier maar we stonden voor een gesloten deur.
  • Ze hebben ons vanmorgen gebeld (half negen denk ik?) om te zeggen dat de dansjuf ziek was en de les niet doorging.
    Jullie geen telefoon gehad dan??
  • Nee,wij hebben geen telefoon gehad. Dan dans ik hier thuis maar zei janne smile.gif
  • Hihi, goed gezien smile.gif

Merel kon sowieso niet gaan, we moesten naar een verjaardagsontbijtfeestje smile.gif
  • Hoi,

Effe laten weten dat janne op vrijdag 7 februari grote zus geworden is van tjakke!

Groetjes
  • proficiat!!!!
  • Super nieuws Kim, alles vlot verlopen?

Hier begint het aftellen, ik kijk er wel naar uit content.gif
  • Alles is vrij vlot gegaan, alleen heeft tjakke teveel gewicht verloren en daarom moet hij nu flesjes drinken en moet ik met de kolf mijn bv op gang proberen te krijgen.
  • proficiat kim!

oh, dan kriebelt het toch precies ook nog bij mij als dat allemaal lees en hoor haha.

geniet ervan!
  • Proficiat, Kim! Genieten maar!

Hihi, Ellen smile.gif dan weet je wat je te doen staat tongue.gif

Hier in't weekend een kleine pruts komen logeren, heeeeerlijk! Net een jaar, niet meer zó mini dus.. maar dat lijkt hier alweer zo lang geleden.. zucht wink.gif
  • hey
    Ellen hoe is het daar nu?

En Mama v Alexander PROFICIAT!!!! super nieuws en merci voor het moooooooie kaartje!

Hier alles rustig smile.gif
  • Ben je bevallen mama van Alexander?
    Proficiat!
  • Vorige zondagavond inderdaad bevallen van een zoontje. Om 21u zijn mijn weeën begonnen en om 23.30u lag hij al op mijn buik.

Voor de rest is het een superflinke baby en de borstvoeding verloopt deze keer ook goed. Ben helemaal verliefd <3
  • heeeeeeel lang geleden

Dag dames, via via kwam ik hier nog eens terecht... iemand nog actief??

Groetjes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld