Omgeving Tessenderlo

• Oei, was nog niet klaar!

Moeten ze bij je mama klieren weghalen? Of zijn ze er vroeg genoeg bij?

Kleuterke, hoe is eigenlijk je echte naam?
    Het staat hier wel ergens, maar dan moet ik ver zoeken denk ik.
    Je zoontje heet Bas hè, dan heb ik je gisteren gezien, maar toen was je al bezig tegen de vrouw naast je. Die kende Bas precies.
    Ik stond tegenover je. Bjorn was er ook bij.

Volgens mij is de Sint Martinus open om 9 uur op zondag.☕
    Als jullie nog zin hebben, kunnen we volgende week eens gaan.
    Dan zal ik wachten in de gang of zo. Wij zijn meestal redelijk vroeg en als ik te lang bij Fran blijf, mag ik niet meer vertrekken!

Groetjes
    En veel Sint-plezier! 😉
  • Ooh, mijn eigen figuurtjes komen er niet door! Had een tasje koffie erbij gezet.
    Jammer.
  • hey,

het is nog niet duidelijk wat ze gaan doen. ze moet deze week en volgende week idd nog een heleboel onderzoeken laten doen en dan pas zeggen ze in welk stadium ze zit en wat dus de behandeling gaat zijn. laten we hopen dat ze er ook helemaal van gaat genezen.
    ik weet ook niet of we er vroeg bij zijn. 3 jaar geleden heeft ze die knobbeltjes al eens laten onderzoeken maar toen zeiden ze dat het vetbolletjes waren!

vandaag dag 2 naar het logopedisch centrum geweest, zijn motoriek is zeer oké. grove motoriek steekt hij boven zijn leeftijdsgenootjes uit, fijne motoriek mooi op het gemiddelde smile.gif

morgen met ferre terug naar de immunologe. controle. en zo blijven we ziekenhuizen zien wink.gif

Evy, donderdag steppen?
  • Hoi,

Bij Erica haar mama zeiden ze eerst ook dat het vetbolletjes waren, maar toen kreeg ze er een in haar gezicht en hebben ze het verder onderzocht.

Ja, normaal ga ik steppen donderdag. Ook al komt er veel te veel volk. Maar ja, da's goed voor de gemeente zeker!

Gisteren met Fran terug naar de oorarts geweest. De ontsteking is weg, maar er zit nog vocht. Dus terug drupjes. En eind januari terug. Hij begint al stilletjes over buisjes. Heeft iemand van jullie daar al ervaring mee?

Groetjes evy
  • Bas heeft buisjes. Is op zich niets ingrijpend .. Ik hoop dat ze me sewes bij de kinderarts kunnen zeggen dat ze er nog inzitten ...

Hier alle drie ziek. Bas het ziekst dus ging 'met hem naar kinderarts maar nu zit de oudste ookthuis met keelpijn en verhoging ... (Ik zelf opkeken en klieren)
    Het is weer een drukke dag waarop ik niets gedaan zal krijgen disappointed.gif

Pf Ellen die onzekerheid en afwachten, niet echt m'n ding!
  • Ai, Ellen, dat is inderdaad slecht nieuws.. veel goeie moed daar!!
    Merel heeft nog lang na Joren zijn verjaardag gezongen van "ei ei ei en we zijn zo blij, want Joren die is jarig en dat vieren wij...", zelfs toen papa jarig was, was het even moeilijk om Joren door papa te vervangen tongue.gif Ze zullen 'm op school dus zeker goed gevierd hebben!!

Verziend.. dat is toch dat je van ver net wel goed ziet eh? Daarom zal hij ws niet dichter bij de tv gaan zitten?
    Wel goed dat ze er zo snel bij zijn!

Evy, idd, over de stopdans heeft ze 't ook al gehad en iets van "dansen in een rondje, draaien met je kontje", hoera! smile.gif

En wat grappig.. ik heb je ook nog geen enkele keer herkend wink.gif maar "die vrouw" die Bas bleek te kennen, dat was ik dus tongue.gif haha! Je roept de volgende keer dus maar eens smile.gif

Merel zegt soms wel es iets over Fran (die andere Fran eh mama, want in school is ook Fran eh).

En nu werkendag, jeuh!
    Groetjes! En beterschap!!
  • En inderdaad, van dat Sint/Pietverhaal heb ik eigenlijk ook niets mee, behalve de titel die eens op een weekbriefje stond.

Vorig jaar kregen we daar meer info over zodat we 't thuis konden opvolgen.. maar nu heb ik er echt nog niets over gehoord. Zal ook wel door de juffenwissel geweest zijn zeker? Maar is toch jammer sad.gif
  • Ai, nog een onzekere periode Ellen.

Veel beterschap voor jullie 3-tjes Kleuterke!

De kindjes van mijn zus hebben ook buisjes en zijn daar echt wel mee gebaat hoor!

Vorige zondag heeft de papa Janne gebracht en gehaald zodat ik al kon poetsten. Hij heeft eens een dagje bouw overgeslagen.

Denk dat nu zondag de sint hier gaat komen dus hopelijk wil Janne dan nog wel gaan dansen als ze het nieuwe speelgoed ziet als ze wakker wordt..
  • Bas begint al goed op te klaren.
    Gisteren moesten we toch nog even afwachten of hij er ging doorkomen. (Virale bronchopneumonie) maar de puffers geven echt beterschap!

Zus is ook alweer beter smile.gif,morgen toch maar terug naar school!
    En mijn keeltje is ook onder controle!

Ellen daar al nieuws?

Groetjes
  • fijn kleuterke dat de ziektekiemen daar weer bijna verdwenen zijn. Dan mist nienke de sint niet!

hier nog geen nieuws, gisteren morgen moet ze testen van hart en longen laten doen voor het geval dat ze chemo moet krijgen en volgende week vrijdag de pet scan, duimen dus. 19e weten we het verdict pas!
  • Oh, Kleuterke, goed dat die puffers hun werk doen!
    En zus op tijd in orde voor 't bezoekje van de Sint in school smile.gif smile.gif

Gisteren eens gevraagd hoe dat zat met die fiets.. die stond blijkbaar op het dak en meester Joey (? kan dat? ze kreeg het precies niet goed uitgesproken en ik denk dat ze zoiets bedoelde tongue.gif) heeft die er dan afgehaald. Veel meer heb ik er niet over gehoord.

Duimen omhoog, Ellen.. dat wachten is zo ellendig eh.. succes!
  • Sorry, denk niet dat ik ga steppen. Ben niet zo gerust met dat weer en kom liever niet meer buiten vandaag. Groetjes Evy
  • hey evy,

het was weer de moeite, ze heeft er weer serieus een lap op gegeven smile.gif
    er was idd wel veel minder volk dan anders.
  • Hallo,

Nog uitslagen gehad van enige onderzoeken?

Wij wensen jullie allemaal leuke feestdagen en een deugddoende kerstvakantie.

Groetjes Evy
  • fijne feestdagen allemaal!!!

al nieuws Ellen?

HIer gaat het allemaal zijn gangetje met hier en daar een zieke. Onze meid is eigenlijk wonderwel redelijk gezond. Het is een wereld van verschil en we hebben dus echt geen spijt van de operatie!!!

zelf zit ik nu met een oorontsteking; had er in de week al last van maar dan druppels gehad in apotheek en had geholpen. Maar na dagje hasselt vandaag is het weer helemaal auw auw!
  • fijne feestdagen allemaal!!!

al nieuws Ellen?

HIer gaat het allemaal zijn gangetje met hier en daar een zieke. Onze meid is eigenlijk wonderwel redelijk gezond. Het is een wereld van verschil en we hebben dus echt geen spijt van de operatie!!!

zelf zit ik nu met een oorontsteking; had er in de week al last van maar dan druppels gehad in apotheek en had geholpen. Maar na dagje hasselt vandaag is het weer helemaal auw auw!
  • Ook van hieruit prettige feestdagen voor iedereen !!!

Weet je al iets van de onderzoeken Ellen?

@ kleuterke : fijn dat Nienke haar gezondheid erop vooruitgegaan is !!!

Hier vandaag een dipdagje. Moet vandaag van 9u-21u werken met enkel 3 kwartier middagpauze (nu dus) en dit steekt tegen.
    Ben moe en zou zo graag wat tijd doorbrengen met man en dochter en een beetje rusten (want schrik dat beebje anders te vroeg komt) maar gaat dus niet. We hebben zelfs geen tijd om een tekstje voor een geboortekaartje te zoeken sad.gif
    Emotioneel wringt het dus vandaag cry.gif

Maar ja, ik ga terug in actie schieten , ene keer terug bezig zal het wel lukken.

(sorry voor mijn gezeur)
  • Prettige feesten iedereen!

Hier goed en minder goed nieuws gehad. het goede nieuws was dat het niet verspreid was dus dat het enkel in oksel en onder het sleutelbeen gevonden is, het slechte nieuws was dat ze toch een zware behandeling moet krijgen. dus chemo en erna bestralen. Is moeilijk om dan blij te zijn dat het "maar" op 2 plaatsen zit.
    ik vind het zelf ook moeilijk om mee om te gaan. mama leunt fel op mij nu vb samen voor een pruik gaan zien,... dat was echt niet fijn. gewoon om je moeder zoveel verdriet te zien hebben, tja,... maar we slaan er ons wel door zeker é.
    Heb nu bij de kinderpsycholoog op werk een boekje gehaald om het te vertellen aan joren. Want ja, dat kind ziet ook dat er iets is en zeker als ze al de nevenwerkingen gaat krijgen. Psycholoog zei ook dat het beste is het te vertellen want anders gaat hij er misschien over fantaseren en dat is mss nog erger.

oei kim, zoveel werken, en wanneer mag je stoppen? Hoeveel maanden ver ben je? Verzorg je maar.
  • er is ook een mooi prentenboek "grote boom is ziek"
    dat gaat over ernstig ziektes enzo ...

ik duim voor deze zware periode ...
    hopelijk is het allemaal weer snel voorbij pfff ... wat een vreselijk beest die kanker!

knuffl in alle geval
  • hallo iedereen,

Ik woon ook in de buurt van tessenderlo.
    Ik heb een 3-jarige kleuter in huis en ik vroeg me af of jullie een leuk adresje wisten om haar te laten dansles volgen?

Alvast bedankt thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld