Omgeving Tessenderlo

• Ik geef nooit koekje of drinken mee ...
  • Hoi, hoi,

Ze zegt dat ze de stropdas van Bumba heeft moeten doen.
    Dan moeten ze dansen tot de muziek stopt en zo blijven staan tot de muziek terug start.
    Ik weet niet of ik er iets van kan geloven hoor, maar als jullie ook zoiets horen mag je het altijd laten weten!

Nu had ze drinken en een koekje mee. Van het drinken was niets weg denk ik en aan het koekje had ze misschien 4 keer gebeten. Veel tijd hebben ze dus niet!

Voor de rest alles goedmet iedereen?

Groetjes Evy
  • Hier vertelde ze over een liedje van de jungle en dat ze fruit moesten plukken (zei ze vorige week ook) en dan iets met handen op de knieën.

Fran en Janne waren de twee rustige,afwachtenden van de groep zei de juf tegen mij smile.gif. (zijn mss ook wel de jongsten)
    Janne moet haar dan uitleven als ze thuiskomt ipv haar uit te leven op dansles en thuis rustiger te zijn blush.gif
  • Heyhey!

Hmm, weer wat reacties gemist..

Merel vroeg na de eerste dansles aan papa waarom de dansles niet lang duurt, dus ze vond het ook wel leuk smile.gif Ze vertelde toen inderdaad ook over de stopdans van Bumba, en deze week weer.

Na de les van vorige week zong ze "dansen in een rooondje, draaien met je koooontje, heen en weer, heen en weer, doe het dansje nog een keer" en dan wat sneller en dan gaan we suuuuuuupersnel wink.gif

Ahaaa, koekje en drinken, daarom hebben al die kindjes een rugzakje mee?! Ik heb in ieder geval nog nooit iets meegegeven.. drinken zou 'k nog snappen, ma koekje vind ik wat gek?
    Deze keer ben ik ze voor 't eerst gaan brengen en halen en na de les hoorde ik dat jongetje tegen zijn papa zeggen dat hij zijn mandarijntje niet opgegeten had.. hehe.. veel tijd zal daar inderdaad niet zijn eh.. tegen dat iedereen binnen is en klaar is...

Over Fran heeft ze 't ook gehad, Fran is ook bij de grote Pinokkio zei ze, is dat jouw Fran dan, Evy?

Teveel volk bij 't steppen? Ik was weer es van plan te komen, hoor.. maar de eerste twee lessen had Maarten de late, en de keren daarna is er ook telkens iets tussengekomen.. kzal anders wa wachten tot er wa minder volk is tongue.gif

Vandaag waren met de klas naar 't bos geweest, juf zei al dat ze allemaal héél moe waren... amai, 't moet zijn, hier lag er eentje een uur vroeger in dan normaal!!! wink.gif

Groetjes!
    Joke
  • Hoi, hoi,

ja Jook, dat kan mijn Fran zijn, want die gaat zo'n 2 dagen per week naar Pinokkio in het centrum.
    Vandaag zal ze er ook zijn, maar volgende week moet ze niet gaan.
    Dan gaan we enkele dagen naar de zee.

Ja, het steppen, ik had gezegd dat ik nu donderdag ging gaan, maar ben nog niet zeker. Gisteren met koorts in bed gekropen en vandaag nog niet echt goed. Vreselijke keelpijn en overal spierpijn.
    Maar het werk gaat door en we moeten er ook staan voor de kindjes hé.

Jullie plannen voor de herfstvakantie?

Groetjes Evy
  • het is hier weer zo stilletjes smile.gif

hoe is het met de mama's en kindjes? en de zwangere mama's?

hier maar ca. Vandaag met Ferre naar de oogarts geweest en het was niet zo een goed nieuws. is verziend en heeft astygmatisme. gaat dus moeten brillen. over een half jaar moeten we beginnen. sad.gif
    Ik vind dat straf, ik heb daar echt niets van gemerkt. hij valt niet, hij raapt kleine dingen op van de grond, hij gaat niet dichter bij de tv zitten,...

overmorgen moeten we moet joren naar het mucla in leuven. dat is een logopedisch centrum. ben eens benieuwd. we weten al dat hij naar de logo gaat moeten maar nu wordt het eens echt getest. donderdag testen ze zijn iq en moeten we bij nko arts zijn en volgende afspraak is het een spraak en taaltest. ben wel benieuwd.

ik ben dus van de ene dokter naar de andere dokter aan het gaan wink.gif
  • Oei Ellen, wie had er dan iets aan Ferre zijn zicht gemerkt dat jullie toch naar de oogarts geweest zijn? Is dit iets wat er met het groter worden terug uit kan gaan?
    Joren ook een reeks testen...hopelijk vat hij het allemaal op als een spelletje en vindt hij het leuk.

Hier voel ik mij voor de moment vrij alleen en eenzaam ; vooral in de weekends. Zaterdagvoormiddag is de papa werken, namiddag voetballen en dan pinten drinken tot als Janne al in haar bed ligt. Zondag is hij dan meestal werken aan het huis. En ik zit hier dan alleen met Janne...
    Zou het van de gynaecoloog ook rustiger aan moeten. Ik probeer al zo weinig mogelijk te heffen opt werk maar dit is niet altijd haalbaar en waar de papa vroeger al eens bijsprong in het huishouden gebeurt nu ook niet meer dus neem dan maar meer rust eh...
    Hopelijk betert het als we verhuisd zijn maar dan is nr 2 er al en zal het nog zwaarder worden..
    Ach ja, ik heb waarschijnlijk geen reden tot klagen maar soms is het gewoon teveel.
    Ik heb al vaak aan jou gedacht de laatste tijd kleuterke. Chapeau voor hoe jij dat allemaal in je eentje klaart !!!!
  • de oogtest bij kind en gezin was niet goed en daarmee dus doorverwezen.
    ze zegt dat hij vanaf zijn 10 jaar heel misschien zonder bril kan maar als ik zo lees op internet is die kans wel klein denk ik

waar ben je aan het bouwen kim? ja effe doorbijten denk ik. is zelfs zonder kinderen soms een lastige periode geweest vind ik wink.gif
  • Kim dikke knuffel hoor en doe het maar rustig aan.

Ellen, oei hopelijk is de afwijking niet te ernstig.

Hier gaat alles zijn gangetje. De zwangerschap verloopt iets vlotter dan bij Liv, ik probeer ook zo weinig mogelijk te tillen (ze kan al veel zelf, trappen op, gewoon aan een hand stappen) en heb nu geen last van bekkeninstabiliteit. Wat harde buiken als ik op het werk iets teveel stress heb, maar ca va wel..
  • Wij zijn aan't bouwen op Stemberg . Is een nieuwe verkaveling van de gemeente, vlak achter staatschool.

Hier gisteren controle gehad maar gynaecoloog zijn echo-machine had kuren dus geen schatting van gewicht. Wel al verweekte BMH maar daar maakte hij niks uit.

Ai mama van Alexander : bekkeninstabiliteit..ik heb het bij Janne niet gehad en tot nu toe deze keer ook niet maar is heel pijnlijk naar ik horen zeggen heb.

Vandaag een zwarte pietje afgeleverd aan school se, ben eens benieuwd of ze het sinterklaasfeestje leuk vond.

groetjes
  • Hallo,

Gisteren ook naar de oogarts geweest. Jullie gingen net buiten aan het medisch centrum toen ik zat te wachten om in te schrijven. Het was genoeg geweest voor Ferre toen denk ik. Heb jullie maar stilletjes laten gaan!

Fran is weer aan het sukkelen met haar oor. Volgende maandag terug naar de NKO arts. We hebben weer een week drupjes moeten indoen.

Zij moest ook als zwarte piet naar school vandaag! Helemaal zwart gemaakt! En ùorgen moet ze een staf meenemen. Zijn we nog aan het verven. Vrijdag komt sinterklaas dan op school om een nieuwe staf te kiezen!

Lucht je hart hier maar Kim! Als je zin hebt, kunnen we eens koffie gaan drinken tijdens de dansles? Kleuterke ook zin misschien? hug.gif

Groetjes Evy
  • oh heb je niet gezien evy, maar idd, het was genoeg geweest voor ferre, we waren al daar van kwart voor 10 dus vond dat hij nog heel flink geweest was. smile.gif
    het is wel een serieuze afwijking denk ik +6.25 maar ken daar niets van maar als ik het tegen anderen zeg, dan kunnen ze dat niet geloven want je merkt er niets aan ofwel is dat met kindjes anders é. weet het niet.

hier nog niets gehoord over sinterklaas op school. jij al wel kleuterke? wel al van een fiets van zwarte piet die helemaal verkeerd ineen stak ofzoiets smile.gif
  • @ Evy : kunnen we idd wel eens doen. Meestal spring ik snel de carrefour binnen tijdens de dansles maar als ik het op voorhand weet, houd ik het uurtje vrij ! Is er eigenlijk al een café open zo vroeg?

Janne had vandaag sinterklaasfeest maar heb er zo goed als niks over gehoord. Heb ze maar een half uurtje meer gezien vandaag en toen was het wenen want ze had oorpijn en was stikop. Benieuwd wat de nacht en morgen gaat geven.

Lijkt mij idd ook een serieuze afwijking bij Ferre. Hij heeft zich wss al zo goed aangepast dat hij perfect zijn plan kan trekken met het mindere zicht.

Mercie allemaal voor de lieve woorden. Zit een beetje op mijn tandvlees momenteel denk ik..
  • Hihi Ellen Joren is een vriendje maar niet HAAR vriendje smile.gif en hij woont wel op nummer 5 he mama smile.gif

Van de Sint weet ik niet veel. Alleen vd fiets. Tegenover vorig jaar is het toch maar stil over Sint precies. Ze heeft het weer niet met de vervangjuf maar maandag is het terug de oude bekende!

Evi ik heb je nog steeds niet herkent, en jou ook niet Kim smile.gif volgende keer is roepen op mij zenne smile.gif
  • hey,
    haha, kleuterke, ze heeft gelijk van de nummer haha. joren is momenteel op iedereen verliefd wink.gif

hier gisteren heel slecht nieuws gekregen. mijn mama heeft hodgkin lymfoom. Lymfeklierkanker. cry.gif
  • Oh Ellen, alles bij elkaar deze week precies. Hopelijk zijn ze op tijd met de behandeling!! Dikke knuffel !!!!!

@ kleuterke : ik zou ook niet weten hoe jij eruit ziet. Mij kan je mss herkennen aan mijne vooruitstekende buik smile.gif.
    Vorige week is Janne wel niet geweest. Ze lag laat in haar bed zaterdag dus heb haar zondag laten uitslapen.
  • Pff Ellen vreselijk sad.gif
    Gisteren was nienke heel blij, ze had Joren mogen vervangen als zonnekindje

Ik ga er op letten als ik ze wegbreng morgen smile.gif
  • ja, hij had gezegd dat hij zonnekindje was geweest maar heb nog altijd geen duidelijk zicht op wat dat nu juist betekent wink.gif
  • Uh nienke zei
    Boekentassen netjes zetten
    Visje eten geven
    ...

Klusjes? Maar ze was heel blij dat ze hem mocht vervangen smile.gif
  • Dikke knuffel Ellen.

De mama van een vriendin heeft dat ook gehad enkele jaren geleden. Ze waren er vlug bij en ze zou genezen zijn nu. Ze moet wel nog vaak op controle, maar heeft nu nergens meer last van.
    Het is wel een lange weg geweest van onderzoeken en chemo.
    Moeten ze bij je mama
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld