Omgeving Tessenderlo

• Heyhey,

Ja, idd, Merel gaat ook dansen, ook om negen uur op zondag... Goh, dat gaat wel pikken, vrees ik. Ik kan ook al voorspellen dat ze er niet elke week zal zijn 8-)
    Maar ze kijkt er wel al naar uit!! Ik moet haar wel nog vertellen dat het op blote voeten is, ze heeft al een aantal paar schoenen tot dansschoenen gepromoveerd wink.gif

Voor de rest alles ok met jullie? Weer lang geleden dat ik hier nog es schrijf, meestal lees ik nieuwe reacties wel gauw tussendoor al had ik er nu toch een aantal gemist!

Mama van Alexander en Kim, een hele dikke proficiat met jullie zwangerschap!! Geniet ervan!!

Ik heb ondertussen een nieuwe job, tijdelijk normaal gezien dus we zoeken (passief) nog wat verder.

Op vakantie geweest maar nog een "hoop" verlofdagen over, kan ik een beetje mijn eigen vier vijfde mee creëren voor de rest van 't jaar denk ik smile.gif (hiervoor 3 maanden 4/5 gewerkt en dat was ik uiteraard wel rap gewoon!!!)

En dan nu maar wat werken zeker?

Groetjes! En een fijne (werk)dag allemaal!
  • haha Jook, hier zelfde probleem. Janne heeft ook 'dans'schoenen volgens haar. Elke keer ze dit zegt, zeg is maar dat dit dansschoenen zijn voor thuis en ze in de les ze moet uitdoen. Kwestie van het al stilletjesaan laten door te sijpelen smile.gif.

Hier sinds donderdag vrij gehad maar heb er niets aan gehad. Donderdag gewoon niet uit mijn bed geraakt owv migraine en dan vrijdag en zaterdag nog een echt wrak. Maar ja, we zijn weer beter om gaan te werken vandaag dus zal er maar eens invliegen...

groetjes,
  • Hihi ja jook de dansschoenen geërfd van nienke zijn duidelijk nooit gebruikt blush.gif
  • Grappig eh, die kleine danseresjes smile.gif
    Tegenwoordig nemen de twee zusjes ook elk een paar schoenen van mij om lekker veel lawaai te maken (taktaktaktaktaktak²)! Behalve het lawaai wel superschattig natuurlijk!

Hopelijk weer beter ondertussen?

Ach, ze is zooo gelukkig met die schoenen van Nienke smile.gif Vanmorgen wilde ze er ook weer aandoen om naar Pinokkio te gaan, maar dat heb ik ook even moeten afwimpelen.
  • allé ben supercontent van de opendeurdag op school.
    joren zit nog bij zijn vriendje wink.gif en hij zit ook bij nienke met merel smile.gif
    en een supergoede juf vind ik, dus de mama is content. thumbup.gif
  • Hier ook content...
    Weet jij toevallig met hoeveel ze zitten?
  • met 24 zei de juf. en maar 7 jongens wink.gif
  • En wij ook content smile.gif

En dat klasje is best nog wel ferm...

24? Hmm, daar had ik ook niet echt een idee van. Amai, dan zijn de jongens écht wel in de minderheid! Ze zullen zich sterk moeten houden! Hehe, komt allemaal wel goed eh?!

Merel was in ieder geval enthousiast! Maar die en die en die moesten ook in haar klas zitten... wink.gif
  • Hier ook content smile.gif
    Echt weten wie in haar klas zit doet ze nog niet denk ik maar ik las namen waar ze vaak over sprak, ook toen die niet meer bij haar zaten dus komt goed smile.gif

Mja drie v d vorige klas denk ik?
    Kheb ni zo grondig gekeken want had zelf open klas smile.gif
  • Amai, Joren , Nienke en Merel samen in het klasje smile.gif

Hier een andere klasindeling dan wat ze op einde van schooljaar gezegd hadden (toch volgens leeftijd). Janne zit nu dus wel bij haar vriendinnetjes van vorig jaar. Ik ben eens benieuwd of ze dit jaar ook met hun drietjes gaan optrekken smile.gif
  • joren zit toch nog bij zijn vriendje in de klas waar we van dachten dat ze gesplitst zouden worden als we de juf van vorig jaar mochten geloven. zij sprak dat ze veel ruzie hadden in de klas enzo maar ze kennen elkaar ook buiten school en hier thuis is dat in ieder geval niet het geval. dus we zijn heel de vakantie bezig geweest hem voor te bereiden dat hij niet meer bij Alexander zou zitten en nu zitten ze toch bijeen. smile.gif
    maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik denk dat onze kindjes nog flexibel genoeg zijn om nieuwe vriendjes te maken. wink.gif

ben toch wel blij dat morgen de school terug start, terug een beetje regelmaat en joren is echt wel blij. hopelijk morgen zonder tranen wink.gif
  • Amai, wat een volk op de kindermarkt vandaag. Ben er niet lang geweest, te druk naar mijn zin.

Alle kindjes een fijne eerste schooldag gewenst !!!
  • En meegevallen Ellen?
    Nienke vond het leuk smile.gif in de kring hadden ze niet gezongen maar afgesproken wink.gif hihi
  • ja, joren vond het ook fijn, hij stond deze morgen te springen om te vertrekken maar hij zegt er voor de rest niet veel van, krijg er niets uitgevist haha. dus jij gaat me op de hoogte moeten houden denk ik wink.gif
  • Nog steeds enthousiast ...
    goofy.gif
  • Evy : effe een vraagje. Fran is bij een onthaalmoeder geweest in de Diesterstraat dacht ik eh. Hoe heette die als ik vragen mag? Tevreden van?

groetjes,
    Kim
  • Hoi, hoi,

Kim, dat was op het Lichtveld en ze heet Annick. Ik weet dat er in de Diesterstraat ook iemand is ongeveer tegenover Marien. Daar gaat een kindje dat we kennen en die zijn daar heel tevreden over. Zij werkt wel niet op maandag denk ik. Voor de rest ken ik niemand.

Fran heeft gisteren haar eerste schooldag gehad en is zeer tevreden. Vandaag wel een ongelukje, maar we hebben allemaal een beetje last van onze buik. Misschien de overgang van het eten in Turkije naar hier terug dat een beetje moeilijk is.
    Maandag hebben we al ouderavond! Ben eens benieuwd. Zal wel over de werking in de klas gaan zeker.

Voor de rest alles goed hier. Het wordt alleen tijd dat we terug gaan sporten!

Groetjes evy
  • het is hier zo rustig smile.gif

Evy, niet op de step gisteren? het was weer de moeite! Er was wel niet zoveel volk als de 2 andere keren maar nog altijd meer dan genoeg smile.gif

kleuterke, hoe is het met nienke?
  • Hoi, hoi,

Nee, niet gaan steppen. We zijn naar het voedingssalon geweest en vanaf 18 uur was ik van dienst. Heb nog moeten werken gisteren.
    Het moet toch terug rustiger worden binnenkort denk ik, want zo was het vorig jaar echt niet!

Hoe was het dansen voor de andere kindjes?
    Omi had Fran weggedaan en was drinken vergeten mee te geven. Geven jullie ook een koekje mee?
    Fran heeft alleen maar verteld dat ze gedanst heeft op bumbalu. Jammer dat we niks kunnen zien.
    Ze zegt toch dat ze terug gaat deze week. Ben eens benieuwd.

Groetjes Evy
  • Haha, het eerste wat Janne zei tegen mij was : " jij was een koekje vergeten ". Over dansen zelf zei ze niet veel , alleen dat ze moest lopen en dit niet wilde en dan maar met de juf gestapt heeft...Maar ze wil toch terug dus das positief eh.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld