Omgeving Tessenderlo

• Aj beterschap!
  • Oh, veel beterschap voor Ferre !!!

@ Evy : Janne is ook ingeschreven voor het dansen. Hopelijk gaat ze het leuk vinden want er is geen mogelijkheid om eens te 'proberen'.
    Misschien dat ze dan samen in de groep komen

Voor de rest moet ik uw werk sebiet nog eens een bezoekje brengen. Patiëntje dat ik al 9 jaar behandel gestorven sad.gif

Morgen en overmorgen dan een beetje kermis vieren.
    Janne is al enthousiast smile.gif

groetjes
  • oei, veel beterschap voor Ferre en sterkte voor mama en papa, want dat is helemaal niet leuk.

En Kim, ook geen leuk nieuws hè. Die mensen gaan dan al eens op verdiende vakantie, dan krijg je zoiets op je brood! Gaat niet makkelijk zijn voor hen denk ik.

Hier is het groot feest vandaag! We hebben ze nog maar even in bed gelegd. Hopelijk kan ze dan lang genieten van haar feest.

En dan zullen we morgen pas naar de kermis gaan.

Bij Fran gaan het volgend jaar ook graadklassen zijn. Ze gaan de 3 en 4 jarigen samen zetten en ze dan splitsen. We hebben de lijst al gekregen en ze zit dan niet meer bij haar vriendinnetje waarmee ze ook bij de onthaalmoeder was.
    Ik weet ook niet hoe ze dat doen, want vind het echt niet logisch! In de andere klas zitten 4 Matsen, 2 keer yinthe en 2 keer nog iets. Ben het al vergeten.
    Als je kan kiezen, is het toch makkelijker om in elke klas een te zetten?
    Ach ja, da's dan maar mijn logica!

Geniet van het goede weer, de kermis en de braderij!

Hopelijk kan Ferre vlug naar huis, dan kan hij ook nog gaan.

Groetjes Evy
  • Ahja, Fran wordt 3 jaar zeker...dikke proficiat !!!

Bij ons hebben ze gewoon ne lange lijst gemaakt volgens geboortedatum en dan ging de 1e nr 1e klas, 2e nr de andere klas, 3e terug nr 1e klas, 4e nr andere klas enz...
    Ik veronderstel dat ze dat bij jullie ook zo gedaan hebben want directrice zei dat ze dit de eerlijkste methode vond.

Hoe is het ondertussen met Ferre?
  • Hoe gaat het daar met iedereen? Genieten van het warme weer of puffen??

Janne haar verjaardag is hier ondertussen gepasseerd en ze heeft toen een leuk nieuwtje mogen vertellen. Janne wordt grote zus !!!
    Voor de moment wat minder fijn voor mama (misselijk) maar dat nemen we er graag bij, als alles maar goed gaat! Heb nl eerst een miskraam gehad en nu toch wat meer ongerust...

groetjes !
  • Proficiat Kim!
    Hopelijk ben je snel van de misselijkheid af.

Ik krijg zo de indruk dat iedereen een miskraam krijgt tussen de eerste en de tweede baby. Bij mijn mama was dat al zo, bij mijn zus, de vriendin van mijn neef, mijn vriendin, nu bij jou,...
    Alle, de vriendin van mijn neef had een buiten baarmoederlijke zwangerschap en is nu 6 weken thuis om te herstellen.

Net nog gezwommen hier in het zwembad en nu met een lekker glas wijn op het terras. Heerlijk!
    Ik hou wel van die temperaturen.

Vorige week goed moeten poetsen op het werk, want de garage en opslagplaats stond onder water. Hopelijk deze nacht niet opnieuw!

Jullie ook last gehad van de regen?

Groetjes Evy
  • Proficiat Kim!
    Zal niet veel schelen met nr 3 v mamavanalexander Alexander
  • Kim, dikke proficiat hoor.

Hier ook terug zwanger na een hele vroege miskraam begin mei. Hopelijk zien we morgen een mooi hartje kloppen
  • ook voor jou Proficiat!

Groetjes Evy
  • Proficiat mama van Alexander !!!

Niet teveel kwaaltjes? thumbup.gif voor de echo !!

Hier binnen een week de volgende echo; ben aan't aftellen want ben zo ongerust eh.. sad.gif
    Ik hoor in de omgeving tegenwoordig niets anders dan miskramen (zelfs no g hele late). Mijne was ook een hele vroege maar als er nu nog iets zou misgaan, zou ik al een pak erger vinden..
  • Ik ben een paar weken echt heel mottig geweest, het enige wat ik kon doen was mij na mijn werk slepen en daarna thuis en in het weekend in bed liggen, maar gelukkig is het nu alleen nog ochtendmisselijkheid, want is niet zo makkelijk als je er al 2 hebt rondlopen.

Gisteren een mooie echo gehad, 5 september mogen we terug.
  • Ellen,
    Gaat Joren deze week ook 'tennissen'?
    Heb je dat al eens gezien? Is het leuk?
    Fran gaat ook, maar ik kan nooit gaan kijken. Ze gaat met Pinokkio mee en 's avonds vertelt ze wel iets, maar we weten niet of dat allemaal even juist is!

Groetjes Evy
  • Goed dat het enkel ochtendmisselijkheid is mama van Alexander.

Hier vandaag echt weinig misselijk geweest, begin mij dan al dadelijk terug zorgen te maken...volgende week dinsdag echo (ppff, nog zo lang..). Moet ook alleen gaan want Nick is op stage dus hoop echt dat alles ok is!!

@ Evy : vandaag bevestiging van dansen gehad. Janne zit in groep kids 1 op zondag van 9u-10u. Welke groep zit Fran?

groetjes
  • oh ja, helemaal vergeten te zeggen mama van Alexander : Leuk zo een mooie echo gehad !!!!
  • Hoi Kim,

Fran is ook ingeschreven voor die groep.
    De eerste keer ga ik haar zelf wel niet kunnen weg doen, want dan zijn we 2 dagen weg zonder haar. Denk dat ze dan bij omi zal gaan logeren. Maar later zullen we elkaar wel zien daar. Is die gevechtszaal tegenover de sporthal? Zou de voordijcker open zijn dan of moet je echt een uur naar huis gaan tussenin?

Groetjes Evy
  • proficiat aan de zwangeren!
    ook ik heb een miskraam gehad tussen joren en ferre, je hoort het idd meer maar ik zou me toch proberen niet teveel zorgen te maken hoor. maar begrijp het wel.

Joren gaat idd ook naar minitennis smile.gif, hij zegt er ook niet veel over en heb het nog niet zelf kunnen zien maar ze mogen toch al echt iets met een racket doen dus hij vindt het wel fijn. Maar hij heeft wel veel interesse in tennissen dus denk dat van de moment dat hij oud genoeg is, wel zal gaan tennissen in een tennisclub.

hier voor de rest alles goed, morgen nog een dagje werken en dan verlof!
  • Volgens mij toe, erg vervelend evy... Meestal plooi ik snel was tussendoor wink.gif
  • Nu hoor ik al dat de gevechtszaal ergens aan de tennis zou zijn.
    Weet iemand hier iets van?

Groetjes
  • Nienke en kindje v jookje, zijn ook ingeschreven voor kids 1 smile.gif
    Gevechtzaal is ah voetbalveld. Waar die zich ook omkleden. Gewoon de gang ten einde.
    Er gaat nogal gedanst worden goofy.gif
  • Oh, leuk.
    Gaan de kindjes elkaar ook leren kennen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld