Omgeving Tessenderlo

• Wij duimen ook mee kleuterke.

Is het dan echt abnormaal dat we Fran naar Pinokkio laten gaan in de vakantie, maar ook op schooldagen? Hebben gisteren oudercontact gehad en de juf heeft ons zonder het te zeggen slechte ouders genoemd.
    Ze was heel fier op Fran, want het is zo'n gevoelig kind en dan moet ze hele dagen komen, blijven eten en soms ook nog naar de opvang! Het is toch een zware boterham voor Fran hoor! Ik merk dat ze soms graag naar huis zou gaan als we aan het spelen zijn.

Zo is de juf dus tegen ons bezig geweest! Voelde me echt slecht! Maar thuis en bij pinokkio merken we daar niets van. Ze is heel flink en doet dat goed. Ze kan het echt al aan volgens de begeleidsters van Pinokkio.

Ach, we zullen volgend jaar wel zien met een andere juf zeker?
    Maar leuk vond ik het niet!

Groetjes Evy
  • Maar nee evy.... Ze gaan vaak graag naar Pinokkio. Het is er voor gemaakt...
    Turnen is vd gemeente. Pinokkio zet hen daar af (makkelijk!)
    Dansen is ook vd gemeente!

Over de zomer weet ik het nog niet. Het moet ni want we zijn thuis .... Maar als ze wil ga ik ze nog wel inschrijven (als er nog plaats is)
  • @ Evy...denk dat het eerder met het karakter van de juf te maken heeft dan met jullie als ouder hoor !!
    Ze zal zeker niet de enige zijn die op die leeftijd ganse dagen moet en opvang. Als Fran thuis vrolijk is, is toch het beste bewijs dat ze het wel aankan !!
  • Evy, zo erg dat een juf dat durft zeggen. Hier gaat hij ook hele dagen en blijft hij eten en daarna nog nd opvang. Enkel op dinsdag komt oma hem op school halen en op woensdag ben ik zelf thuis.
  • Vandaag op school moeten komen ivm klasindeling volgend schooljaar. Ze hebben teveel kindjes van 2009 voor in 1 klas en te weinig van 2010 dus hebben ze ze allemaal samengegooid en ad random gesplitst.

En ja, Janne heeft 2 echte vriendinnetjes in de klas ( trekken altijd met 3 samen op) en die zitten volgend schooljaar niet meer bij haar. Ik hoop dat ze er geen problemen van maakt en snel nieuwe vriendinnetjes heeft..
  • Oei Kim,

eigenlijk moeten de juffen dat toch weten. Dat ze altijd met 3 zijn.
    Het is inderdaad te hopen dat ze er geen last van heeft. Gaat ze graag? Dan zal ze er misschien al minder mee inzitten.

Kleuterke, van dat dansen kan ik nergens iets vinden. Stond dat in dat sportboekje? Op de site van Tessenderlo kan ik het precies ook niet vinden, maar ik vind dat persoonlijk ook geen makkelijke site.

Fran snapt het concept vakantie nog altijd niet. Als wij zeggen dat het volgende week vakantie is, wil zij met het vliegtuig weg!

Geven jullie iets aan de klasjuf? Ik heb een windlicht met kaars gekocht. Dacht dat ze al genoeg snoep zouden krijgen. Denk wel dat ik dat morgenvroeg al aan de schoolpoort moet geven, want omi gaat haar halen als school gedaan is.
    Misschien vervelend om daar iets te geven, maar ja.

Ellen, gaan jullie deze avond steppen? En gaan jullie nog iets drinken? Ik denk niet dat ik erna nog mee ga. Omi zit thuis te babysitten dus denk dat ik direct naar huis ga.

Groetjes Evy
  • Evy ja staat in het sportboekje maar kweet ni of dat er al is ... Maar je kan wel eens mailen naar het gewone mailadres vd sportdienst (staat wel od site)

Ze maken idd wel vriendjes. Hier pas eind aug meer nieuws!
  • Dank je kleuterke. Misschien de sportdienst eens proberen.

Ja, vriendjes maken. Was het maar zo simpel!
    Ik moet niet veel zeggen dat Fran niets zegt in de klas. Ik zei ook nooit veel en durf het nu dus nog altijd niet!
    Zelfs tegen Ellen durf ik niets zeggen terwijl ik ze al een paar keer gezien heb bij het steppen.
    Hier is het zoveel makkelijker. Dan zie ik niet hoe mensen me aankijken, want daaruit denk ik steeds het ergste.
    Vreselijke faalangst en laag zelfbeeld zeker?
    Fran heeft het niet van een vreemde!

In ieder geval: sorry Ellen, dat ik nooit iets zeg. Het is niet dat ik niet wil, maar het lukt me gewoon niet.

Groetjes Evy
  • Amai, veel bijgeschreven, moest nogal bijlezen.
    ben er dan ook al lang niet meer opgeweest.

ja ben dus gisteren gaan steppen maar had je berichtje niet gelezen. je mag me ook altijd mailtje sturen hoor wink.gif maar ja, nu is het weer lang gedaan. We zijn nog iets mee gaan drinken maar niet lang. joeri is vandaag vertrokken voor een weekend fietsen.
    is niet erg hoor, jij bent toch meestal daar met iemand en ik ook, zolang we elkaar niet negeren en goeiedag zeggen is het toch niet erg haha, maar ik bijt niet wink.gif

joren gaat in de vakantie ook naar 2 kampjes. in juli, turnen en sport en spel en in augustus ook de minitennis dus kunnen we daar misschien samen iets blijven drinken en wachten als je niet moet werken wink.gif

hier ook alles goed, joren gaat het wel lang vinden die vakantie en ferre heeft momenteel een heel aanhankelijke periode, kan niets meer alleen, hangt altijd aan mijn broek, maar zal wel beteren zeker. Ne goeie slaper is het ook nie echt smile.gif vandaag 5h upset.gif

allé ik zal eens opruimen en dan joren alweer van school halen

groetjes
  • ah en van dat oudercontact zou k me niet teveel aantrekken;
    hier was het oudercontact ook niet zo super en vond ook dat ze soms dingen zei die niet klopten vb dat hij niet kon springen en van die dingen. Kind heeft hier een trampoline en doet niet anders. upset.gif
    dus gewoon op naar volgend jaar en laat ze maar praten wink.gif
  • mja laat onze kindjes maar fijn kindjes zijn .. later moeten ze al genoeg!!

volgend jaar zitten ze misschien samen hé ellen wink.gif
    tis toch spannend hé zo voor de vriendjes ...

ms wil ik volgend jaar ook wel aansluiten met steppen ofzo ... alhoewel ik daar niet zo goed in ben vrees ik ...
    afwachten welke dagen ik opvang kan versieren hé?

groetjes!
  • Fran gaat ook net die 2 kampen doen! Maar ze gaat vanuit Pinokkio vertrekken en dan terug naar pinokkio, dus ga je mij daar niet zien.

Gaat iemand van jullie sporten deze 2 maanden?
    Vind het nogal lang om nu 2 maanden niks te doen.
    Misschien een beetje lopen, maar dat is niet mijn sterkste kant!

Kom ook maar hoor kleuterke. Maar wel iets zeggen tegen mij, want ik durf dat niet hé!
    Het is enkel op donderdag, dus dat valt nogal mee vind ik. En het uur vind ik ook goed, want dan ligt Fran in bed en het is niet te laat.

Fran was vanmiddag enorm vrolijk. Misschien heeft ze toch door dat het vakantie is?
    Zal haar wel tegenvallen dan dat ze maandag naar Pinokkio moet. Maar ja, dat is maar 3 dagen en dan ben ik een week thuis. Hopelijk is het goed weer met de kermis en het 'feest in't dorp'.

Groetjes Evy
  • Vergissing: Fran gaat in juli naar knutselen en augustus minitennis.
  • Hier zowel mama en papa ook aan de verlegen kant dus was superblij toen juf zei dat Janne al 2 'echte' vriendinnetjes gevonden heeft . Vooral omdat ze een half jaar geleden soms nog contact met andere (vooral drukkere) kindjes vermijdde.
    Ach ja, ze zal hare draai wel terug vinden zeker...

Heb eens in de vlugte op de website van Tessenderlo gekeken en volgens mij kan je dat boekje daar downloaden. Al vind ik dit niet zo praktisch dus ga mss eens langs het gemeentehuis gaan om zo een boekje te vragen. Stond wel in dat de inschrijvingen van dansen pas op 31 juli zouden starten (als ik het in de rapte juist gelezen heb eh).

Groetjes
  • @ kleuterke : pas eind augustus meer nieuws?? Dus je weet nog steeds niet operatie of niet?? Ambetant die onzekerheid..
  • hier de mama ook wat meer verlegen dan de papa en joren heeft dat ook wel wat van mij geërfd wink.gif

Ferre daarentegen is nu al niet verlegen smile.gif gaat naar elke vreemde, dat deed joren niet.

Joren al ziek, 39.8 koorts en klaagt van zijn keel. vakantie is goed begonnen voor hem. upset.gif
  • Hoi, hoi,

inschrijven voor het dansen is vanaf vandaag!!!!

Hopelijk is het niet te laat.
    Ze geven die lessen op zaterdag en zondag, maar kunnen nu nog niet zeggen wanneer jou kindje les zou krijgen. Hangt ervan af wat de lesgever zegt.

Je kan inschrijven en als je dan niet kan de dag dat ze zeggen dat het les is, kan je nog afzeggen.
    Je hebt dus waarschijnlijk ook nog kans als je op de wachtlijst zou staan.

Groetjes Evy
  • Hoi Evy,

Inschrijven op het gemeentehuis of kan dat telefonisch?
    Is Fran al ingeschreven?
  • Fran is ingeschreven via mail.
    We hebben al bericht terug gekregen dat het in orde was.

Het zouden 3 en 4 jarigen zijn in haar groep, dus dat zal wel leuk zijn denk ik.

Groetjes
  • momenteel in ziekenhuis met Ferre. sad.gif
    gisteren middag had hij 40.6 en ben ik naar spoed gekomen met zijn nierontsteking van vorige keer in achterhoofd.
    geen nierontsteking, ze denken serieuze darmontsteking. zijn bloedwaarden zijn in ieder geval zeer verstoord zodat het niet enkel iets viraal kan zijn. nu antibiotica en afwachten zeker é. na een nachtje hier is de koorts nog niet gezakt. nog steeds 39.8.sad.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld