Omgeving Tessenderlo

• bloempje turnen op woensdag van 13-14u, ze moeten dan vooral zindelijk zijn. (en eigenlijk drie maar mijn dochter startte op 2,5)
    Dansen kan ook maar is inschrijven in augustus. En zwemmen is vanaf vier,binnenkort inschrijven.
    Je moet eens kijken op de website denk ik, nu ja het boekje dat je meekrijgt noemt poco loco, ms vind je daar wel meer op?

groetjes
  • amai, zo stillekes hier!

hoe is het met de mama's en de kindjes?

groetjes
  • Hallo,

Na de paasvakantie start ik in Tessenderlo met Kinderyoga.

Tijdens kinderyoga werken we op een speelse, vrije (non-competitieve) manier aan het loslaten van spanningen, emoties, energie. Kinderen leren zichzelf te zijn en ontdekken hun innerlijke krachten en talenten. Ze leren om meer bewust met hun lichaam, emoties, gedachten om te gaan. Dit maakt hen zelfbewuster en geeft hen meer vertrouwen in zichzelf.

Wil je meer weten?
    Stuur een mailtje naar kinderyoga.sinne@outlook.com of facebook 'kinderyoga sinne'

Groetjes!
  • Hier alles ok. Zieke kindjes genezen, nieuwe job (wel 4 dagen naar brussel pendelen) maar gelukkig valt het inhoudelijk en financieel wel super mee en mits wat organisatie is het ook goed te doen voor de kindjes.

Zit alleen zelf al een week met een sinusitus die maar niet wil overgaan, sinds gisteren toch maar gestart met medicatie en hopen dat het snel over is...

Verder nog problemen met de zindelijkheid van onze oudste. Ik wordt er echt gek van. We komen er gewoon niet mee vooruit ondanks alle inspanningen die we doen. In juni wordt hij er al 3 en ik zit eigenlijk een beetje met mijn handen in het haar.

Heeft iemand hier nog ervaring mee? Vanaf wanneer moet je ermee verder?

Verder alles goed hier met de kindjes en de mama's?
  • lang geleden zeg!!!
    alles ok daar?
  • Hoi, hoi,

Inderdaad lang geleden!
    Hier loopt alles wel een beetje.
    Vorige week mijn wijsheidstanden moeten laten trekken, dus nog wat pijn, maar het gaat wel.
    Fran is weer terug in school-ritme!
    Enkel op het werk is het wat moeilijk.
    Onze collega is al 2 maanden op ziekenkas en we zien nog niet veel beterschap.
    Nu zijn we op zoek naar een extra werkkracht, maar dat is niet makkelijk te vinden. Het zou nochtans een vaste job zijn, want mama zou binnenkort willen denken aan haar pensioen. Maar het is niet echt een job om in de streekkrant te zetten hè.

Bij jullie alles in orde?

Groetjes Evy
  • Evy wat voor iemand zoek je?
  • idd lang geleden hier.

hier ook alles ca va'kes. alleen denk ik evy dat we binnenkort weer bij jullie staan upset.gif. zaterdag is de grootmoeder van mijn man gevallen en heup over (was al dement). gisteren normaal operatie maar bij het in slaap doen iets bijgekregen en nu vandaag hartaanval gehad dus. ze doen er niets meer aan dus wachten. sad.gif, is 2e op korte tijd.

de kindjes doen het goed, joren is sinds de vakantie ook 's nachts droog ,heeft nog wel af en toe een accidentje maar we blijven hem aanmoedigen. smile.gif heeft er zelf achter gevraagd om de pamper uit te laten.
    Ferre nadert het jaar al!! wat gaat het snel, het is echt zo een schatje. Alleen de nachten zijn nog moeiljk. wordt nog verschillende keren wakker (tut kwijt) dus die zijn nog wel wat zwaar. smile.gif, we zijn dit weekend zijn eerste schoentjes gaan halen, begint vlot te stappen aan 1 hand. we zijn superfier op onze 2 ventjes smile.gif
  • Oei Ellen,
    Het is nooit goed als er iemand bij ons moet zijn.
    Is dat dan de moeder van Gilbert? Want dat was toch een nonkel van je man hè? Of van de andere kant van zijn familie?
    Hoe heet ze? En in welk ziekenhuis is ze nu?

Mama van Alexander,
    Moeilijk te zeggen. We zoeken iemand die hetzelfde doet als ik nu. En dat is zo'n beetje alles wat erbij komt kijken om een begrafenis goed te laten verlopen.
    Eerst de persoon halen en verzorgen, dan alles afspreken met de familie. Daarna de papierwinkel in orde brengen en dan de dienst nog. Ondertussen ook verkoop en computerwerk,...
    We zoeken iemand die dus een beetje open staat voor alles. Het is ook avondwerk en weekendwerk.
    Ken je iemand die interesse heeft of heb je zelf interesse?
    Ze mogen altijd langskomen of eens bellen of mailen.

Groetjes Evy
  • ja idd, de moeder van Gilbert. Ze is vandaag overleden. Morgen komen we een kruisje geven normaal gezien. Het is nog snel gegaan maar we zullen het maar een troost noemen dat ze niet te hard heeft moeten afzien dan é.

hier ook te snel geroepen met het nachtelijk droog zijn smile.gif, nu al 2 nachten op rij nat maar ja, ze zijn hier ook allebei weer ziek upset.gif. daarjuist de kleinste 38,5 en joren 38.2. en allebei heel hangerig en veel zeuren, pff, was me het dagje wel.

nu eindelijk mijn bedje in.
  • Sterkte Ellen !

Hier alles zijn normale gangetje. Janne zegt sinds na de paasvakantie 's morgens wel vaak dat ze niet nr school wil maar gaat gelukkig wel nog makkelijk binnen... nu al schoolmoe smile.gif
    Deze week ook terug aan de bouw begonnen, vensters geplaatst..hopelijk gaat het nu een beetje vooruit!

De kleinste kindjes hier ook alweer rond het jaar of erover...het gaat allemaal toch snel !!

groetjes
  • Sterkte Ellen.
  • Hoihoi,

ik geraak hier ook nog eens smile.gif
    druk druk, veel zieken! Vooral Vigo'tje. Anderhalf maand geleden 10 dagen pediatrie met longontsteking en sindsdien eigenlijk nog niet goed geweest. Zijn immuniteit is aangetast dus het zou nog wel even kunnen duren.

Milo die gaat supergraag naar school, gelukkig.

Groetjes!!

PS Anja, VL heeft zijn laatste dag gedaan he, er is een nieuwe KA vanaf volgende week!
  • sterkte ellen

bellie jippie VL weg smile.gif hopelijk ne goeie nieuwe smile.gif

gr
  • Nog een late maar vooral leuke moederdag voor iedereen !!!!
    Hopelijk hebben jullie genoten!!

groetjes,
    Kim
  • Hallo allemaal,

Lang geleden, maar er is ook veel gebeurd ondertussen.
    We zijn al een tweede aan het opleren omdat het met de eerste helemaal niet klikte. Nu gaat het al veel beter.
    Maar ook slecht nieuws gekregen in de familie.
    Mijn nicht van 23 jaar heeft te horen gekregen dat ze ms heeft. Nu moet ze elke week 3 spuiten zetten om de aanvallen tegen te gaan.
    Het zijn zware weken geweest met veel testen, hopen op goed nieuws,...
    Maar nu horen we ook vaker over mensen rondom die al jaren ms hebben en waar niets aan te merken is. We weten natuurlijk niet hoe het bij haar gaat evolueren. Dat zullen we moeten afwachten, maar ze is zelf wel heel optimistisch.

Bij jullie alles goed?

Met Fran gaat het goed. Woensdag moeten we naar het oudercontact!
    Enkele weken geleden heeft ze schoolfeest gehad en ze deed goed mee. Zoooo trots!

Morgen ga ik haar proberen in te schrijven voor mini tennis. Pinokkio is al ingeschreven voor juli. Volgende week al Augustus doorgeven.
    Gaan jullie kindjes ook? Of speelpleinwerking?
    Ik vond ze precies nog klein voor speelpleinwerking dus hebben wij enkel Pinokkio ingeschreven. Kunnen volgend jaar nog zien.

Groetjes Evy
  • Hier geen Pinokkio. Ms wel nog een sportkamp maar woon nu in ham dus gn voorrang meer.
    Mijn schoonbroer ook ms maar merk je ni veel van.

Hier verder alles rustig ... Nienke misschien wel operatie binnenkort maar we hb nog niet beslist. Volgende week gesprek met onze eigen dokter en chirurg (prof hb we al gezien) ... Mja ergens blij dat we alles hb laten onderzoeken natuurlijk!

Gr
  • Hier overbruggen schoonouders en mijn grootouders de vakantie dus geen pinokio of speelpleinwerking.

Eindelijk resultaten wat betreft Nienke?? Hopelijk kan het opgelost geraken !! thumbup.gif

Ik zou Janne volgend jaar wel graag ergens inschrijven voor turnen of dans ofzo... Zijn er kindjes die zoiets doen en zijn jullie er tevreden van (bedoel dan in eerste plaats dat ze hun amuseren en graag gaan eh).

groetjes
  • Kim ja dansen turnen en zwemmen blush.gif

Dansen moet je inschrijven. Vanaf 2juli, snel zijn is de boodschap.
    Turnen kan je gewoon altijd. (Via Pinokkio of zelf brengen en daar betalen)
    Zwemmen vanaf 4 jaar.

En ja we hopen dat we haar kn helpen dat de klachten weggaan. Reflux is toch maar een stom ding sad.gif
  • Ik duim !!!

Is dat dansen en turnen van de gemeente of is dat van een club?
    Welke clubs??
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld