Omgeving Tessenderlo

• Veel beterschap aan alle zieken!

Hier gaat het ok op school, alleen is hij doodmoe s avonds.
    Vandaag waren ze hem zelfs vergeten op de bus, al goed dat ik hem vroeg ging halen op de opvang dat ze erachter kwamen, ben er wel een beetje pissed over, alleen het idee al dat mijn kleine ventje weg was upset.gif
  • hey
    ik ben nieuw hier
    ik ben van meerhout smile.gif 23 jaar
    en mama van 2 prachtige kids en nog 1 onderweg smile.gif

zoveel zieken sad.gif veel beterschap allemaal
    hier vorige week ook ziek sinussen verstopt en ontstoken sad.gif

vraagje meiden
    Hebben jullie intresse in gelaats producten,
    wellness producten en make up?
    ik ben net begonnen als jafra consulente en geef dus home party's
    en ben natuurlijk nu opzoek naar meiden die gastvrouw willen zijn

ik wil anders ook als jullie het zien zitten hier 1 geven en jullie uitnodigen zo leert iedereen elkaar ook een beetje kennen

groetjes mamsie
  • en kleuterke, basje al beter? hij zag er maar platjes uit gisteren!

Hier ook onze portie gehad hoor vorige week. Joren heeft 's maandags een zware keelontsteking gehad, woensdag terug naar school en 's avonds griep gehad en vrijdags (vertrokken we op weekend!) een dubbele oorontsteking bijgedaan! kind is ziek geweest voor de rest van het jaar vind ik, telkens met koorts tot boven de 40 graden. had er echt medelijden mee. En is nu genezen zonder antibiotica! ben content. Ferre heeft het tot nu toe allemaal doorstaan maar we zullen maar hout vasthouden.

Weekendje was wel fijn maar ja, joren was maar platjes é en hij mocht niet echt zwemmen omdat zijn trommelvlies gesprongen was dus het was allemaal nogal beperkt. In de namiddag kreeg hij altijd een dipje en dan maakte hij ook terug koorts. Dus hoop dat hij volgende keer meer gaat genieten van het weekendje. smile.gif
  • met de antibiotica is hij beter Ellen,
    allé hij ligt wel al in zn bed want zn humeur was niet echt te best.
    Het samenspelen kan hier soms toch wat doorwegen voor alle twee. Apart spelen gaan perfect maar als de ene zich moeit met de andere how how dan!

allé nog wat verder koken en wassen. *zaterdag*
    en dan die ***sneeuw!

wij hebben overigens ons deel ook gehad. Zijn denk ik 4 weken op sukkel mij inclusief. Mogen met B naar KNO ... iedereen weet wat die gaat zeggen maar willen we dat?
    N dan reflux, maar ze neemt de medicatie goed, wie weet helpt het wel.

Laatste wens is LEEEENTEEE ZOOOOOMEEER!
  • en wat gaan ze dan zeggen kleuterke?

pff, hier miserie. vorige zondag heeft joeri zijn nonkel hartaanval gehad op zijn fiets, met val tot gevolg, lag sindsdien in coma. Gisteren is hij van de machines gehaald en ademde hij zelfstandig maar ja, ging niet meer wakker worden. En deze nacht is hij gestorven sad.gif
    dus evy, ik zal je bij jullie nog wel zien denk ik sad.gif, normaal gingen we vrijdag mijn 30e verjaardag vieren maar denk dat dan de begrafenis gaat zijn.
    pff, is vies, zaterdags zat hij nog koffie te drinken bij mijn schoonouders en zondags ligt hij als een plant in bed. is toch soms niet te vatten é.
  • Innige deelneming!

Ben deze morgen gaan werken en er kwam inderdaad nog een familie om 14 uur.
    Vreselijk nieuws om zoiets te horen.
    Hoe oud was hij?
    Is hij nog wakker geweest de voorbije dagen?
    Hopelijk krijgt zijn familie de steun die ze nodig hebben. Niet alleen deze week, maar daarna is het pas echt zwaar!
    En we spreken ondertussen uit ervaring. Vraag dikwijls genoeg hoe het nu met hen gaat. Zwijg er niet over, ook al is het moeilijk om erover te beginnen.

Veel sterkte.
  • ja inderdaad, om 14h moesten ze daar zijn.
    ik weet niet juist hoe oud, denk 57-58 jaar, mocht volgend jaar op pensioen gaan. Hij is alleenstaand maar dat maakt het er niet minder erg om é.
    hij is niet meer wakker geweest, hij is uit coma geraakt maar in vegetatieve toestand. dus dat maakt het voor de familie erg denk ik, ze hebben geen afscheid kunnen nemen. ja, ze gaat het nog zwaar krijgen.
    je weet zo niet wat zeggen nu é. kan alleen maar zeggen dat ik er ben als ze me nodig hebben.
  • Veel sterkte ellen! Daar zijn geen woorden voor. candle.gif
  • Veel sterkte Ellen !!!

Spijtig genoeg spreek ik ook uit ervaring...
    Heb wel een goed ventje!! Vorig dinsdag was het net 1 jaar geleden en hij had een kaartje gekocht waar opstond 'een beetje steun'..echt super vond ik dat!!!

Wat ik dus wil zeggen : je hoeft er soms geen uren over te praten maar gewoon een paar woorden (of hier een kaartje) kan heel veel helpen om het draaglijk te maken!

groetjes
  • veel sterkte!!
  • sterkte Ellen!
  • Wow.. Veel sterkte!
    En toch ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, Ellen! Welkom op die befaamde tram 3!

Hier alles ok, kindjes elk een weekje echt ziek geweest vd griep, nu mama en papa nog wat nazinderende hoest en keelpijn en dan hebben we dat ook weer gehad eh..

Groetjes!
  • de microobjes zijn ook hier geraakt...is ze ne ganse winter gezond geweest en juist nu dat ze op school mag starten,zal ze eens ziek worden... koorts en koppijn dus denk een griepje...afwachten hoe het evolueert
  • Hoi, hoi,

Sorry Ellen, maar nu heb ik je nog niet gezien!
    Dinsdag en Donderdag verlof gehad omdat het vakantie was en mama heeft de dienst gedaan gisteren. Ik ben vandaag geweest.
    Ik hoop dat alles in orde was voor jullie.

Hier ook zieken hoor!
    Hoop dat Fran er nu vanaf is, want zij is de laatste week voor de vakantie al niet naar school kunnen gaan. En toen mochten ze verkleed gaan. Dat heeft ze dus al gemist.

We hebben nu in de vakantie eens op onze tanden gebeten en ik denk dat we van het middagdutje af zijn.
    Maandag moet ze een hele dag naar school en daarna nog naar Pinokio. Daar moet ze woensdag namiddag ook heen, dus dachten we haar toch maar eens laten kennis te maken maandag.

Gaat Janne nog slapen?
    Wij kregen het echt niet meer geregeld om ze elke middag gaan te halen en opvang te vinden.

Beterschap aan de zieken.

Nog een gelukkige verjaardag Ellen.

Groetjes Evy
  • ja vandaag was het de nicht van de nonkel van joeri é, dus dan heb je de familie toch gezien. dus voor de familie was het donderdag bidwake nonkel, vrijdag begrafenis, vrijdagavond bidwake nicht en vandaag begrafenis nicht.
    Ze hebben hun portie gehad hoor!

hier momenteel, maar we zullen maar hout vasthouden, geen microben meer. Ferre wel serieus tanden aan het krijgen. heeft er 3 bijgekregen op een paar dagen. en hij heeft er wel last van hoor.
    En hij kan kruipen! smile.gif zo fijn. hij wil zich ook overal aan optrekken upset.gif, hij kan het maar is nog gevaarlijk vind ik, valt nog gemakkelijk om als hij een had loslaat.
  • Te vlug geroepen!
    Fran deze nacht 40 graden en nu nog 39, maar ze ziet er helemaal niet ziek uit! Dat is ook vervelend hoor, want dan weet je niet wat doen. Zullen deze middag zien.

Groetjes
  • De koorts is weg hier maar is lastiger dan toen ze koorts had..slapen is voor de moment ook moeilijk, zowel haar middagdut als 's nachts..ze wordt constant wakker en zeuren, maar klaagt nergens meer van (enkel altijd zeggen dat ze kaka moet doen maar doet dan niks..).
    Moet ik daar nu mee nr de dokter? Kan ik ze laten starten in school? Moeilijk...

Janne gaat eigenlijk nog elke dat 's middags slapen, deze week heb ik verlof en vanaf volgende week zal ik mijn schoonouders en grootouders moeten inschakelen.

Allé, ik ga hier eens ne zeurepiet uit bed halen...wilde deze middag niet eten, is dan zonder eten in bed gegaan maar heeft nog steeds niet geslapen. Dus ik zal ze nu maar terug voor haar eten gaan zetten smile.gif . Toch straf dat heel het ritme naar de vaantjes is als ze ziek zijn eh.

groetjes
  • Is Janne naar school geweest?
    Hoe is het gegaan?

Fran is vandaag ook teruggegaan, maar voor de eerste keer geweend!
    Voor de vakantie was ze al enkele dagen thuis geweest, dus het was wel even geleden.
    Maar morgen gaat ze toch terug heeft ze gezegd. Dan moet ze ook met de bus naar Pinokkio. Ben eens benieuwd.

Groetjes
  • Ja, ze is geweest. Zaterdag enkel 's avonds nog wat verhoging en zondag helemaal koortsvrij dus heb haar maandag laten starten.
    Ze is heel flink geweest, heeft eens effe gezwaaid en 't was geklonken smile.gif ; al zegt ze wel steeds nee als je vraagt of het leuk was en of ze teruggaat , maar ja. We zullen zien wat de rest van de week geeft.
    Heeft nu sinds gisteren wel ne vieze hoest en veel niezen, nog restantjes denk ik; hopelijk is dit binnen een paar dagen voorbij.

De andere kindjes gezond?
  • Hallo iedereen!

Ikzelf ben ook uit de buurt van tessenderlo en vroeg me af of er geen leuke activiteiten zijn die je kan doen met een peuter van 2 jaar?
    Ik dacht aan turnen of dansen of zwemmen in groep ofzo? Iemand ideetjes?

Misschien dat het hier al ergens tussenstaat, maar het zijn echt wel heeeeeel veel pagina's om allemaal te lezen wink.gif

alvast bedankt,
    grtjs
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld