Omgeving Tessenderlo

• Hoi,

wij wonen ongeveer 4 jaar in de omgeving van Tessenderlo. We zijn geen van beiden afkomstig van hier dus kennen hier vrij weinig mensen.
    In maart verwachten we ons eerste kindje.
    Omdat het altijd wel fijn is om eens iets samen te doen of gewoon wat te babbelen ben ik op zoek naar mensen uit de omgeving. Ikzelf ben 27jaar.

Groetjes!
  • Ik ben van klein vorst bigsmile.gif
    Ik woon op de Geelsebaan bigsmile.gif Als ik hier 5 minuten fiets zit ik al in tessenderlo bigsmile.gif
  • Ben zelf van Ham maar zit korter bij het centrum van Tessenderlo.
    Als je zin hebt kan je me ns mailen ofso (go_isabelle@hotmail.com).

Groetjes!
  • Hey Bellie en mama_Shann!

Ik ben ook van Klein-Vorst (Oranjestraat) en kan ook heel snel in Tessenderlo (of Ham) zijn als ik wil bigsmile.gif !
    Als je zin hebt om iets samen te doen, laat maar weten dan! Daar heb ik altijd wel zin in!

Leen x
  • Dag mama's van Tessenderlo!
    Ik kom nog een beetje reclame maken voor onze peuterdansles op zondagochtend in Lummen. Momenteel dansen we van 9u tot 9.45u met een 6tal peuters/kleuters olv een studente kleuteronderwijs. Geboren in 2007 en 2006. Ook kindjes van voorjaar 2008 zijn welkom. Vraag gerust wat meer uitleg (dansvereniging_luna@hotmail.com).
  • Dag mama's van Tessenderlo!
    Ik kom nog een beetje reclame maken voor onze peuterdansles op zondagochtend in Lummen. Momenteel dansen we van 9u tot 9.45u met een 6tal peuters/kleuters olv een studente kleuteronderwijs. Geboren in 2007 en 2006. Ook kindjes van voorjaar 2008 zijn welkom. Vraag gerust wat meer uitleg (dansvereniging_luna@hotmail.com).
  • Hoi Bellie,

Ik woon op de begijnenwinning in Tessenderlo. Heb altijd al in Tessenderlo gewoond (lichtveld), maar ben 6 jaar op internaat geweest in Peer. Daarom ken ik hier bijna niemand meer. Ik zou moeten bevallen op 3 juli 2010 dus kunnen onze kindjes misschien wel samen in de klas zitten ooit!
    Groetjes Evy
  • Fijn om nog wat reactie te krijgen uit de buurt wink.gif
    Ik ben altijd te vinden om wat fijne dingen te doen. Momenteel is mn buikje groot en rond dus ook wel onhandig. Binnen een dikke 5 weken zou ik normaal met ons ventje in mn armpjes zitten. Het aftellen is nu wel begonnen hug.gif
    Dus moest je iets leuks gezien hebben, of je hebt gewoon zin in een babbeltje laat je het maar weten. Of je kan een keertje op babybezoek komen baby2.gif
    Ik kom regelmatig op het forum en check regelmatig mn email.

Groetjes!!!
  • Hallo,

Inderdaad leuk om iets van deze kanten te horen hé!
    Ben je er al klaar voor?
    Waar ga je bevallen? Ik ga naar Diest. Bij Dr. Schurmans. Mijn zus is al 2 keer bevallen in Geel en zij was daar ook wel tevreden van. Mijn schoonzus moet 21 maart bevallen en gaat naar Heusden.
    Ben wel benieuwd om vanalles te weten. Zoals waar je een geboortelijst hebt (als je die hebt), waar je je kaartjes laat drukken, waar je doopsuiker hebt gehaald,...
    Maar ik wil niet overdrijven hé! Ben misschien een beetje te nieuwsgierig!
    Groetjes
  • Hey,

ik ga in Mechelen bevallen. Eigenlijk gewoon omdat mijn gynaecoloog daar zit en ik niet wou veranderen. Nuja bij een eventueel volgende neem ik het toch wat dichterbij smile.gif
    Ik heb mijn geboortelijst liggen bij babybaby. De kaartjes heb ik zelf ontworpen en worden gedrukt bij drukkerij DE PRINS in Mechelen. Ge moet goed rondkijken ze want bij deze drukker betaal ik minder dan de helft dan bij de duurste waarvan ik antwoord had gehad.
    De suikerbonen heb ik zelf verpakt. Ze kwamen van de makro en AVA.
    Schijnt wel goed te zijn ook de materniteit in Diest maar ik heb eens een slechte ervaring gehad op de spoedgevallen daar dusja. Geel zijn de reacties ofwel heel goed ofwel helemaal niet. Mol zou ook niet slecht zijn. Achja ik denk dat ge vooral geluk moet hebben met wie er van dienst is.
    Is het uw eerste kindje? En hoe jong zijt ge als ik zo vrij mag zijn dat te vragen smile.gif.
    Hier staat alles zo goed als klaar. Geboortelijst is in orde, kamertje is klaar, suikerboontjes staan klaar en valiezeke is gepakt. Zelfs mene hele voorraad pampers uit Holland staat klaar smile.gif zoveel goedkoper daar!
  • Hey!

@Bellie: Hoe jij in Mechelen terecht??? Da's toch een eindje rijden als je weeën hebt, niet? Ik hoop in ieder geval dat je optijd daar raakt dan!
    Goed dat alles klaar is, kan je rustig genieten tot je kereltje komt! Van Babybaby heb ik al klachten gehoord, dat ze daar zo onpersoonlijk zouden zijn, maar persoonlijk vind ik dat wel ne toffe winkel, ik kijk graag rond op mijn gemak, en je hebt er veel keuze! Wij hebben wel 2 keer een pamperrekening gehad, het merendeel van de spulletjes kregen we van Geert zijn zus.

@Evy: Ik ben ook in Diest bevallen, 2 keer bij Dr. Deschilder (zelfde praktijk), en was daar ook heel tevreden over. Heusden schijnt ook wel super te zijn, mijn kinésiste werkt daar en geeft daar sessies.

Leen x
  • hoi,

het is inderdaad mijn eerste en ik wordt eind dit jaar 30!
    Bij babybaby liggen ongelooflijk veel geboortelijsten. Misschien dat ze daarom als onpersoonlijk bestempeld worden, maar mijn schoonzus was toch heel tevreden. Grisilde had hun geholpen en zij is nu in januari zelf pas bevallen. Denk dat zij wel heel vriendelijk is hoor. De uitstalling van de geboortelijsten vind ik ook niet zo geweldig, maar dat komt nu eenmaal omdat ze er zo veel hebben. We zijn eens in Diest bij 't Kadulleke geweest voor iemand en dat was heel mooi! Ze hadden daar een geboortebos en ieder kind had zijn eigen boom waar alles in lag en hing.
    Met de spoed in Diest hebben wij inderdaad ook slechte ervaringen, maar dat is een ander gebouw hé en hopelijk moeten we daar niet zijn!
  • Hoi allebei!

Voorlopig heb ik geen klagen van babybaby. Met alle raad en daad staan ze je bij. Er is daar 1 vrouw die iets minder vriendelijk is maarja die komt ge overal wel eens tegen zeker. Wat de presentatie van de geboortelijst betreft vind ik dat persoonlijk niet zo erg dat dat minder mooi is want doordat we eigenlijk uit de richting zijn gaan wonen, zullen de meeste familie en vrienden via internet bestellen.

Ja verder ist beetje een risico eh, hopen om op tijd in Mechelen te geraken. Kheb er int begin eigenlijk niet zo over nagedacht en gewoon men vertrouwde gynaecoloog gehouden. Nu als jullie tips hebben voor een goede gynaecoloog hier in de buurt moogt ge het altijd laten weten want na deze bevalling ga ik het wat korterbij zoeken smile.gif.
  • Hoi,

Ik ga momenteel bij Dr. Schurmans in Diest. Ze is nog niet zo lang bezig en zit samen in de praktijk met Dr. Thijs en Dr. De Schilder. Nu zijn we nog heel tevreden, maar pas na de bevalling denk ik dat je echt kan zeggen of het goed meegevallen is of niet.
    Groetjes
  • Oei dat is precies al lang geleden dat ik hier nog gereageerd heb bigsmile.gif
    Wij zijn ondertussen verhuist .... naar de overkant van het straat goofy.gif

Ik ging bij de eerste bij Vercammen in Geel en bij de tweede ging ik bij Van Ballaer in Mol.. tot ik daar het bevallingskwartier enz zag. Ben gelijk ( op 37 weken ) terug overgestapt naar Geel, naar Verguts en ben daar uiteindelijk ook bevallen
  • Hoi,

mijn zus is dus ook al 2 keer in Geel bevallen.
    Eerst is ze bij vercammen geweest en toen heeft Verguts de bevalling gedaan. Dan was ze hier wel tevreden over en heeft ze zich bij de tweede zwangerschap laten opvolgen door Verguts en toen heeft Vercammen de bevalling gedaan! Hoe groot is de kans!!!
    Zij is zeer tevreden over allebei hoor en ook over het ziekenhuis in Geel. Maar mijn man werkt in Diest, dus vond ik het makkelijker voor hem dat ik daar zou bevallen. Nu als ik op de geplande datum beval (3/07/2010), dan heeft hij wel verlof, maar dat is niet zo erg hé! Da's zelfs nog leuker.

Wel grappig: verhuizen naar de overkant van de straat. Is het daar beter wonen?

Groetjes
  • Wij woonde eerst door financiele problemen bij mijn schoonouders, en die wonen hier tegenover bigsmile.gif
    Maar als ik ga werken is dat dus wel makkelijk, kindjes aan de overkant brengen en ik kan vertrekken he bigsmile.gif
  • Inderdaad makkelijk. Ik werk samen met mijn mama, dus kan ik mijn baby daar nooit gaan afzetten hé.
    Proberen wel onthaalmoeder in die straat te kunnen hebben, dan kan papa de kleine gaan halen als ik niet op tijd kan zijn. Hij is al thuis om 15 uur.
  • Ja ik ga met vroege's en late's werken he, want onthaalmoeder heb ik ook hoor, maar als ik een vroege heb breng ik ze gewoon naar de overkant tot mijn schoonmoeder gaat werken, die brengt ze dan naar de onthaalmoeder bigsmile.gif Ze werkt zo goed als tegenover de onthaalmoeder dus bigsmile.gif
  • Bedankt voor de reacties.
    Met de opvang hebben wij wat problemen. We werken allebei in shiften dus wanneer we beiden vroege hebben is onze opvang niet op tijd open. Ik heb momenteel een opvang gevonden vanaf half 7 tot half 7. Ik kan proberen om mijn shiften zo goed mogelijk af te stemmen op die van mijn man maar dat is natuurlijk niet altijd mogelijk. Een opvang die open gaat om 6u zou perfect zijn maar is blijkbaar niet te vinden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld