mamas van limburg voor vriendschap

• Nimme...sorry, er kwam altijd iets tussen om te reageren...maar ik ga er zijn!!!
    Moet wel in de vroege namiddag bij Xan in de klas chauffeur zijn naar het dierenasiel...
  • en het is hier helemaal stilgevallen!!! sadhug.gif
  • hey

ja het valt hier wat stil precies.. zal dan maar direct nog een vraagje stellen wink.gif blush.gif

Heeft er iemand ervaring met de school 'de bilter' in heers??

groetjes hug.gif
  • oei sorry

had hier nog nooit gereageerd en nu kom ik er zo wat indrummen blush.gif ..was op andere topic van limburg..

bij deze dus hallo allemaal..ik ga binnenkort dicht bij tongeren komen wonen (crisnee) en zoek dus een kleuterschool(nederlandstalig) in de regio voor onze kleine meid van 17 maand content.gif ..

vele groetjes allemaal
  • Hi bibi, welkom!
    Aan die kanten ken ik niks, maar misschien de andere wel!!!
  • Stilte

Wat een stilte onder de mede limburgers hier wink.gif
  • en Bibi heb je een schooltje gevonden naar je zin?
  • vriendschap limburg

Hallo ben een aleenstaande mama van 30 ik zou graag wat mamas uit de buurt leren kennen, aangezien mijn vrienden geen kindjes hebben zou ik toch ook wat andere gesprekken willen ☺ ben van bree , ik hou van terrasjes maken wat bijkletsen, gewoon de gezellige dingen ☺ laat me weten
  • Ik ben van Neeroeteren 😊 Ik vind t ook leuk om nog wat meer mama's te leren kennen om samen met de kindjes leuke dingen te gaan doen 👍
  • vriendschap

Oh leuk, ik heb een dochtertje van 3 jaar die haar eerste weekje school achter zich heeft ☺ Hoe oud zijn jou kindjes ?Gr
  • Hey ik heb twee dochtertjes. Eentje van 7 en eentje van 2. Hoe zijn de eerste schooldagen meegevallen? happy.gif
  • vriendschap limburg

Eigenlijk heel goed, ze wou de eerste dag zelfs nie naar huis☺ Maar ze gaat nog even halve dagen want ze slaapt nog smiddags , nog eventjes en dan mag de kleinste van jou ook gaan spannend ☺ heb je misschien fb dat is misschien gemakkelijker gr
  • Hey ja in mei mag ze naar school jeeej tongue.gif Ja ik zit ook op fb, stuur me anders even in PB je naam dan zoek ik je op thumbup.gif
  • Hoi ik ben mama van een zoontje van 3 jaar en ik verwacht in april mijn tweede, ben van meeuwen groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld