Koppels die meer dan 15 jaar in leeftijd schillen

• Ik noem een plek om reis te gaan, hij is er 15 jaar geleden met de kinderen al geweest:-) Ik wil dat soort auto, heeft al gehad:-) ik herken het hoor....

We gaan binnenkort met alle 6 skien dus alles gaat hier heel goed eigenlijk...
  • Jammer dat dit topic al van 2009 is! Zijn er nog meiden in deze situatie? Mijn partner en ik schelen 23 jaar. Ik heb nog een kinderwens maar hij twijfelt, doordat hij al een dochter heeft uit een vorige relatie en ja. We zijn ook nog niet zo heel lang samen. Beetje complexe situatie. sad.gif was dus graag in contact gekomen met andere dames.
  • Ik ben er 29 en mijn partner 46.

Toen we elkaar hebben leren kennen en verder gingen wist hij dat ik nog kindjes wou. Had hij dit niet gewillen hadden we nooit getrouwd geweest.
    Als ik nu zie hoe hij zelf geniet van zijn kinderen, hij is echt een super papa.

Je moet echt keuzes maken. Een kinderwens is niet zomaar weggestoken.
  • Ik en mijn partner hebben een leeftijdsverschil van 13 jaar.
    Hij had al 2 dochters uit zijn vorig huwelijk, deze zijn nu 16 en de oudste wordt in juni 18.

Samen hebben wij nog 2 dochters, de jongste is 2 en de oudste wordt 5 in mei.
    Als hij geen kinderen meer had gewild, dan had onze relatie nooit blijven duren, het was ook een vraag die ik al vrij kort nadat we elkaar kenden hem heb gesteld. Mijn kinderwens was te groot om deze op te geven.

• Oei, 23 jaar verschil...
    Als je 25 bent, is je vriend er bijna 50. Als jullie kinderen dan naar de univ gaan, is je vriend tegen dan al een zeventiger.
    Bezint voor ge begint zou ik zeggen smile.gif
  • @Mieke Dat vind ik echt beledigend. Mijn man was 60 toen onze zoon geboren werd. En dan? Nu zijn we bezig voor een tweede.
  • Ik ken 2 koppels waarbij de man 50 jaar was toen ze voor het eerst papa werden. Hun vriendin was toen rond de 30.
    Het is geen schande hé... Het is je eigen keuze. Kijk naar Crombé en die van MBB
  • Ik en mijn verloofde schillen 11 jaar ik ben 23 hij 34. Wij hadden allebei nog geen kinderen (er is er eentje nu op 'weg') dus dat scheelt veel vind ik.dat maakt het toch allemaal wat makkelijker smile.gif
    Zolang jullie allebei gelukkig zijn maakt dat niet uit. Ik zou het zelf wel erg vinden als 1 van de ouders te oud is om nog met de kinderen te kunnen spelen bv voetballen ofzo.
  • Mijn vriend en ik verschillen 22 jaar, van dag op dag blush.gif
    (we verjaren beiden op dezelfde dag, wel leuk!)
    Ik ben er 24, hij 46.

Hij heeft een zoon van 16, bijna 17 uit een vorig huwelijk. Waar ik trouwens wel goed mee overeenkom bigsmile.gif

En ik ben ondertussen ook in verwachting van ons eerste.. (welja zijn 2e).
    Al vrij vroeg in onze relatie hebben we daar wel serieus over gepraat, dat ik nog kinderen wou.. Anders had de relatie waarschijnlijk ook niet blijven duren denk ik.. Gelukkig heeft ie er nooit een probleem van gemaakt bigsmile.gif en hij kijkt er zelfs mee naar uit!

Enneuh ik las dingen van verschil in muzieksmaak enz.. bij ons absoluut niet! Heb het altijd al meer voor eighties muziek gehad bigsmile.gif
  • @hilde19

Mieke heeft toch gewoon gelijk? als je een kind maakt met een oude man, dan weet je dat je kind al heeeeel snel geen papa meer gaat hebben. op 80 zijn veel mannen al dood of dementerend. Dus dan weet je dat je alleen de verhuis naar het kot van je kind moet regelen bijvoorbeeld... Het heeft geen zin om je ogen daarvoor te sluiten, het is gewoon de harde waarheid...

• " Een Vlaamse man die in 2008 15 jaar werd, wordt gemiddeld 78,4 jaar (67,9 jaar zonder beperking)." van de site van de overheid
  • @Ines En dan? Daar staan wij helemaal niet bij stil. We leven in het heden. En mijn man is nog heel vitaal. Kan nog alles doen. Zelfs seks kom ik niet te kort wink.gif

In zijn familie zijn ze allemaal 100 jaar en ouder geworden. Dus Als hij zo oud wordt kunnen we nog ons 50 jaar huwelijk vieren.
  • Zou je zonder je beroep even happy zijn met het seksleven Hilde? Oprechte vraag ... Maar jij hebt ook niet de meest gemiddelde 50er als man.
  • Zou je zonder je beroep even happy zijn met het seksleven Hilde? Oprechte vraag ... Maar jij hebt ook niet de meest gemiddelde 50er als man.Ano'ke @ Vandaag 10:01

Ja hoor. Zelfs zonder mijn beroep kom ik nog zeker voldoende aan mijn trekken. Er zijn vrouwen die het met veel minder seks moeten doen wink.gif
  • Ik denk dat ano wil zeggen dat je man op sex-gebied niet de meest gemiddelde man is. Hij heeft tenslotte ook geen gewoon 9 to 5 bureaujobke wink.gif

Maar dit terzijde, ik wilde gewoon zeggen dat ik appeltjes en aardappelen schil. In leeftijd kan je niet 'schillen'.
  • Ik 24 .. Partner 41 .. Maar o zo jong van geest smile.gif
    Ik al een flinke dochter.. Hij nog geen kids.. 😏
  • Mijn kinderen hebben een "oude" papa. Maar zijn oudste kinderen hebben al meer dan 15 jaar geen moeder meer. Een jonge vrouw toen ze stierf. In ons gezin is leeftijd en wat hoort en wat kan dus erg relatief. Onze kinderen zelf stellen zich daar ook geen vragen bij, voor hen is dat normaal:)

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld