Hulp gevraagd !

• Hulp gevraagd !

Beste forumgenoten,

Ik vraag jullie graag om hulp om een stemmetje uit te brengen voor mijn vriendin. Zij doen mee aan een wedstrijd waarmee je een make-over voor het hele gezin kan winnen, maar ze hebben nog vele stemmen nodig.
    De reden dat ik dit vraag is omdat ze als gezin heel wat zorgen hebben, ze hebben 2 kinderen met ASS en een kind dat chronisch ziek is,hierdoor hebben ze weinig tijd en financiƫn voor leuke dingen. Zouden jullie aub voor hen willen stemmen, ik gun het ze zo.
    Via onderstaande link kan je stemmen, je moet wel een facebookaccount hebben.
    Stemmen kan via onderstaande link, aanmelden met je eigen fb account,eerst de pagina van het shoppping center 'liken' , dan komen de foto's tevoorschijn, dan kan je op 'stem ' drukken en komt er een vraag om fotocontest te accepteren , daarna nog eens op 'stem' drukken en dan zal er een groene 'v' komen en telt de stem op .

Het desbetreffende gezin is de foto waar ze met 5 opstaan (ouders, 2 jongens, 1 meisje) liggend en zittend op een picnictafel, de jongen die een beetje ligt heeft een geruite blouse aan, het meisje een fel bauwe bolero.
    Het is de facebookpagina van het Waasland shopping center , en dan het family en fashion festival, daar staan de foto's van de deelnemende gezinnen.

Heel erg bedankt allemaal xx

• En uiteraard stem ik ook terug voor u, laat gerust weten !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld