Delhaize Vitaminis gezocht !

• Delhaize Vitaminis gezocht !

Hallo allemaal,
    de meesten onder jullie kennen de huidige spaaractie van Delhaize waarschijnlijk wel, de vitaminis!
    Deze ben ik u dus ook aan het sparen voor mijn vriend zijn petekindje,
    en ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken!

Momenteel heb ik dit:
    Stickers: 3 - 4 - 11 - 13 - 15 - 16 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 26 - 29 - 30 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 41 - 42 - 43 - 45 - 46 - 48 - 50 - 51 - 52 - 53 - 55 - 58 - 61 - 64 - 65 - 67 - 69 - 71 - 72.
    Speelkaarten: Adam & Philippe (Snelle Snackers), Muriel & NIco (Zware Jongens), Brad & Alfonso & Fleur & Tom (Feestbeesten), Sylvain & Basilio & Omar & Ali (Smaakmakers), Bessy (Kuddebeesten), Carlota (Kaboutervrienden), Linda (Smoelentrekkers), Prunella & Pat & Virginie (Zonnekloppers), Nutty & Wally (Harde Noten), Emilio (Jonge Blaadjes), Jo (Groene Rakkers), Felice & Harry & Obi (Hangjongeren), Bella & Fran (Kroonjuwelen), Lionel & Ginger (Gekke Vrienden), Krikri & Paula (Verre Vrienden), Harold & Chippo & Frito & Carla (Foute Vrienden).

Nu is dus mijn vraag:
    Hebben jullie kaartjes die ik nog niet heb? (En heb je eventueel ook zegeltjes?)
    Gebruik je ze niet?
    Wees dan welkom om me een berichtje te sturen, ik betaal met veel plezier de postzegel!

Mijn vriend zijn petekindje zal je dankbaar zijn!
  • @Maaikehhn ik heb er nog een hele hoop! Ik kijk sebiet even voor je na of ik er heb dat je nog niet hebt.
    eventjes voor de duidelijkheid dus, alles wat je opgenoemt hebt hier heb je WEL al hé?
  • Ik heb eens gekeken en heb de stickers: 1 - 5 - 6 - 7 - 8 - 10 - 12 - 14 - 17 - 25 - 27 - 28 - 31 - 38 - 40 - 44 - 47 - 49 - 54 - 56 - 57 - 60 - 62 - 63
    en van de kaarten:
    (Snelle Snackers) Vital
    (Zware Jongens) Marlon
    (Kuddebeesten) Vico
    (Kaboutervrienden) Cantharel
    (Smoelentrekkers) Pedro
    (Zonnekloppers) Jack
    (Jonge Blaadjes) Pina
    (Groene Rakkers) Gertrude
    (Kroonjuwelen) Ana
    (Gekke Vrienden) Carmen
    (Verre Vrienden) Pappy
    (Blozend fruit) Reggie & Cher
    (Vergeten groenten) Viola & Sam

Als je ze graag wil stuur dan anders je adres in prive bericht, dan stuur ik ze naar je op! bigsmile.gif
  • @HappyMamaEvy hey! inderdaad, alles wat ik al heb (of had, want intussen heb ik al een hoop erbij!)
    even kijken wat ik kan gebruiken!

-stickers : 12 & 44
    -speelkaarten: Sam (vergeten groenten), Jack (zonnekloppers), Marlon (zware jongens), Chantal (kaboutervrienden)

Ik neem ze graag over van je! bigsmile.gif
  • @Maaikehhn Amai je hebt er ondertussen al een hele hoop bij! bigsmile.gif
    Ok geen probleem als je je adres stuurt in privé bericht stuur ik ze graag naar je op!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld