Liedjes doop gezocht

• Hallo iedereen,

Binnen een tweetal weken zullen wij ons dochtertje laten dopen. Het boekje is al helemaal klaar, maar ik zou nog graag een liedje hebben dat we kunnen gebruiken bij het binnenkomen van de kerk.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Groetjes
  • wij hebben deze 2 liedjes gebruikt
    every baby van the kelly family
    over morgen van clouseau
    heb toch veel positieve commentaren gekregen
  • ik ben ook al ff bezig geweeest met ons doopboekje en ik heb voorlopig The circle of life van Elton John er op gezet.

Groetjes

Lien
  • Ook bezig met de voorbereidingen. Voorlopig staan volgende liedjes al op mijn verlanglijstje...

- Perfect day van Lou Reed
    - Wonderful life van Black

Grtjs
    Katarina
  • Ons liedje bij het binnenkomen van de kerk of begin van de viering is instrumentaal van what a wonderfull world...

Die van ons wordt op 15 juli gedoopt.

Groetjes
    Ikke

ps: mijn schoonmoeder is erg gelovig en die is van het principe dat er zo'n oud doopkleed moet worden aangedaan, ook voor jongetjes. Nu heeft ze die nog altijd van bij haar zonen... Wat vinden jullie hier eigenlijk van? Doen jullie zo iets aan bij jullie zoontjes? Graag zou ik 'n klein kostuum kopen of huren, mega schattig... en vind die kleedjes eigenlijk ouderwets en vind het helemaal niet passend bij 'n kleintje van bijna 7 maand ponder.gif
  • Ons meisje wordt ook op 15 juli gedoopt...
    Voorlopig zijn onze liedjes:
    * Ik ben vandaag zo vrolijk van Herman Van Veen
    * Every baby van The Kelly Family
    * Vivrir sin aire van Manna

Groetjes
    An
  • Hoi,

Wat het doopkleedje betreft.

Onze spruit is gedoopt toen hij net geen zes maanden was.
    Hij droeg tijdens de viering het 'familiedoopkleedje'.

Dit gaat al 35 jaar mee en ikzelf, mijn zus en broer, neefjes en nichtjes,... zijn hier allemaal in gedoopt. Onze spruit was nr. 25

Wij vonden het alvast fantastisch. Het heeft toch iets extra's.

Na de viering had hij opnieuw zijn feestoutfit aan (wit t-shrit, wil innen hemd en broek)
  • hijo de la luna van meccano? het gaat wel over de zoon van de maan, maar toch bigsmile.gif
  • Hey

ons zoontje wordt op 14 juli gedoopt en voor het binnenkomen hebben wij gekozen voor "de geboorte" van Willem Vermandere. Op het einde gaan we voor "The things we've handed down" van Marc Cohn.

Vorig jaar is ons oudste zoontje gedoopt (ze schelen maar 14 maand) en toen had ik bij het binnenkomen "The circle of life" van Elton John en op het einde "You'll be in my heart" van Phil Collins. Veel positieve reacties op gekregen.

Ik hoor ook van veel mensen dat ze "slaap maar" gebruiken van Marco Borsato, vind het persoonlijk eerder voor als het kindje heel kort na de geboorte wordt gedoopt.

Veel succes in ieder geval.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld