doopsuiker dreambaby

• Hallo ,

Weet er iemand of ze doopsuikertjes verkopen in Dreambaby of Dreamland? En aan hoeveel per kilo? Ik moet daar vrijdag zijn maar het is zo een dreambaby corner in een dreamland. Als ze er daar hebben hoef ik niet speciaal naar een Ava te rijden.

Alvast bedankt! wave.gif
  • geen doopsuikers bij dreambaby
  • Dank u! Dan moeten we maar effe omrijden. content.gif
  • Hoi

In Dreamland/dreambaby is er geen doopsuiker, maar als er een colruyt in de buurt is kan je daar ook gaan. Ze hebben enkel witte, maar die is wel de goedkoopste. Atitta is daarnaast de goedkoopste (en die hebben alle kleuren) en dan heb je de makro en als duurste heb je de Ava...

Dus ik weet niet wat je het eerst passeert en welke kleuren je nodig hebt!

Groetjes
    Veertje
  • in de dreamland in tongerlo hebben ze wel doopsuiker hoor
  • Hallo Veertje,

Ik denk er toch aan om voor de familie gewoon witte in de volledig gesloten doosjes te stoppen, je ziet het er toch niet door en het is bruin met zilver dus dat past er toch eigenlijk prima voor. Alvast bedankt voor de tip!

Voor de rest zit ik met organza-zakjes en dan vind ik wit er zo overdreven doorkomen dus voor die zoek ik wel kleurtjes. Die Attita ken ik niet maar ik zoek het wel even op. Heel erg bedankt voor uw reactie!

Ipsie,

Ik meen ook al gelezen te hebben dat sommige dreambaby dat wel verkopen maar aangezien dit een dreambaby-corner is in een dreamland vrees ik er toch voor.

Ava is inderdaad niet zo interessant. Zo vond ik al enkele kleinere winkeltjes die ze goedkoper verkopen terwijl Ava toch een grote keten is.

wave.gif
  • Veertje ,

Heb je soms een idee hoeveel de witte doopsuikers zijn de kilo?
    Ik heb een Atita gevonden vlakbij waar we moeten zijn morgen in Gent, dus dat komt ook wel goed. 11 euro de kilo is niet duur maar zijn ze Van Parys?

Groetjes ,

Tine smile.gif
  • hey veertje, in tongerlo is het ook een dreambaby corner in een dreamland hoor

maar als je alleen witte bonen wil, denk ik dat je het goedkoopste bent in de colruyt (tenzij je vlak bij een makro woont) daar kosten ze 10,35? per kilo
  • sorry het is niet veertje,maar tinne
  • Hey Ipsie,

Heel erg bedankt!
    Ik ga dan vrijdag naar de Atita voor de gekleurde en volgende week naar Colruyt voor de witte want 10.35 euro is inderdaad de laagste prijs die ik tot nu toe hoorde (las). Het scheelt toch allemaal in prijs hé. Ik belde al naar de lokale winkeltjes in onze regio en daar is het allemaal 16 en 18 euro de kilo. Als je zo'n 6 kilo nodig hebt is dat toch al een ferm bedrag voor die suikerboontjes alleen hé.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties! hug.gif
  • Hoi

Sorry dat ik zo laat reageer...

De prijs van colruyt en Attita weet je dus al en het zijn bij beiden Van Parys, wij vinden dit ook de beste! En wij hebben het ook gedaan zoals jou, de helft van de doopsuikers bij Colruyt en de andere helft (gekleurde) bij Attita. Wij wonen in Wetteren en hier is dus een attita, als je natuurlijk ver moet omrijden steek je het in je brandstof hé! Maar als je hier in de buurt moet zijn natuurlijk...

Veel succes nog met je doopsuikertjes!

Groetjes
    Veertje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld