mama's met newborns of peuters

• mama's met newborns of peuters

Da Mama's en mama's in spe. Als fotograf ben ik op zoek naar mama's die graag foto's willen laten nemen van hun ukje(s) in onze studio. Dit zou ter uitbreiding zijn van ons portfolio. jullie krijgen de foto's maar wij mogen deze ook gebruiken voor onze website/facebook pagina.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Onze studio ligt regio Sint-Truiden.

grtjs
  • Jammer dat Sint-Truiden voor ons zo ver is...
    Ik heb nochtans een prachtige en fotogenieke baby...vind ik zelf toch goofy.gif
  • Is het echt heel ver voor jou? Je hebt ook twins zeker he?
  • @Minispook06 : ik ben van het Antwerpse, dus niet snel over en weer... wink.gif
    Ik heb idd twins, maar dat zijn geen newborns of peuters meer, maar flinke grote kleuters...smile.gif
  • zijn er dames met kids tot max 4 jaar die interesse hebben in een gratis shoot. het is voor gebruik ter uitbreiding van portfolio. alle foto's worden ook bewerkt meegegeven op CD.
  • Омега Базель, Omega Seamaster

Омега Базель, Omega Seamaster US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar
  • Breguet

Breguet US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske Krone Swedish K
  • Tiffany Colgantes: Tiffany and co de salida, salida de joyería Tiffany, Tiffany and Co descuento, barato tiffany y co, con un 70% de descuento y envío gratis, Tiffany Y Co Outlet

Tiffany Colgantes: Tiffany and co de salida, salida de joyería Tiffany, Tiffany and Co descuento,
  • 2014 New Timberland Boots

2014 New Timberland Boots US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Nors
  • Mont blanc pennen te koop

Mont blanc pennen te koop US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Nors
  • Hermes Geldbörsen

Hermes Geldbörsen US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske Kron
  • Canada Goose Vest : Goose outlet jaquetas - jaquetas de ganso quente venda online!

Canada Goose Vest : Goose outlet jaquetas - jaquetas de ganso quente venda online! US Dollar Euro G
  • Longines ure

Longines ure US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske Krone Swed
  • Omega horloges: Speedmaster Skywalker X-33 Chronograph 45 mm - Titanium op titaan - 318.90.45.79.01.001 [de4b] - €211.12 : replica omega-horloges, seamasteromega.cn

Omega horloges: Speedmaster Skywalker X-33 Chronograph 45 mm - Titanium op titaan - 318.90.45.79.01
  • Tiffany Hangers: Tiffany en co outlet, Tiffany sieraden stopcontact, Tiffany en Co in de uitverkoop, goedkope tiffany en co met 70% korting en gratis verzending, Tiffany And Co Outlet

Tiffany Hangers: Tiffany en co outlet, Tiffany sieraden stopcontact, Tiffany en Co in de uitverkoop
  • Omega Planet - ocean

Omega Planet - ocean US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske Kr
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld