Februari 2018 baby'tjes

• facebook

hallo,

Als ik op jullie envelopje druk dan wordt ik niet doorgestuurd naar jullie e-mail adres maar herlaadt de webpagina en scrollt deze omhoog..
    Doe ik iets verkeerd? is er een andere optie?
  • facebook

Oh... het lukt wel als je aangemeld bent! bij deze probleem opgelost!
  • Proficiat aan de nieuwe zwangeren!

Hier was het deze morgend schrikken. Vlak voor ik wil vertrekken naar het werk, helderrood bloedverlies. Precies een beginnende menstruatie. Ik had al direct schrik dat het mis ging gaan. Heb dan een vroegtijdige echo gehad en het zag er goed uit conform de zwangerschapsduur, vandaag 5 weken 5 dagen dus nog geen kloppend hartje te zien. Ze heeft dan ook eens gekeken en het zag er allemaal heel doorbloed uit aan de baarmoederhals/mond dus die bloeding komt waarschijnlijk daar van. Ze heeft ook een staal genomen voor infectie uit te sluiten. Voorlopig moet ik me geen zorgen maken tenzij het erger wordt of als er klonters bijkomen, moet ik terug gaan.
  • @'Karolien 85' gelukkig heb je goed nieuws gekregen! happy.gif
  • @Jen. Heb jij al een echo gehad?
  • @'Karolien 85' wij gaan morgen de eerste keer naar ons boontje gaan kijken love.gif
    Toch wel ongerust of er wel een hartje te zien of te horen zal zijn.. afwachten maar.
  • @Jen. Spannend!! Hoe was je echo?
  • @'Karolien 85' oooh hij was super love.gif

Zie mijn foto content.gif
  • Hier ook de eerste echo gehad smile.gif 6weken en 2dagen en een goede hartslag smile.gif Baby wordt verwacht 19 februari 2018
  • @Tha6_teddy leuk he!

Belgische vrouwen die in het Facebook groepje willen, laat gerust iets weten!
    Groetjes.
  • @Jen. en @tha6_teddy super!

Wanneer moeten jullie de volgende keer op controle?
  • Volgende echo al binnen 4 weken, op 26 juli smile.gif en de gynaecoloog sprak ook al om dan de NIPT-test te doen wink.gif
  • @'Karolien 85' 24 juli de nipt test en 25 juli volgende echo love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld