Februari 2018 baby'tjes

• Ik wil trouwens ook wel in het facebookgroepje komen als er al eentje is smile.gif
  • Er is al een fb groep waar ik in zit. Als je mij je mailadres (die je gebruikt voor facebook) in een pb stuurt, dan zorg ik dat de beheerder vd groep je toevoegd.
  • Nederlands, maakt dat verschil?
  • Neen hoor, heb al in eens NL groepje geweest, maar ben er terug uitgegaan, omdat het te druk was en er te veel gepost werd..
  • Dag Dames,

Even de tijd gevonden om hier iets te komen posten. Maandag op controle geweest en toen was er niks te zien, Gyn snapte niet wat de Co-assistent van vrijdag had gezien. Dus ik al helemaal ongerust. Hcg was toen gestegen naar 197. Vandaag moest ik terug op controle. Er was vandaag een heel klein vruchtzakje te zien. Dus er is wel iets aan het groeien en op de goede plaats. Ben dan wel iets minder ver dan gedacht. Ben nu een beetje voorzichtig blij. Morgen moet ik bellen ivm mijn hcg van vandaag. Ben opgelucht dat het dan toch geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Nu hopen en positief zijn dat het goed blijft lopen. tot nu toe geen bloedverlies meer gehad en de pijn is al iets minder.

Welkom aan alle nieuwe dames.

Oja hier vertellen we het ook pas op 12 weken. Ook aan ons 2 (B)engeltjes.
  • Hier zijn we weer! Effe een update:
    Vandaag de 1e echo gehad.. Alles is goed! Ukje is 1cm groot en 't hartje ging flink tekeer. Gyneacoloog zei dat alles prima was! De waterlanders waren ook goed vertegenwoordigd.. blush.gif
    Wat een opluchting seg.. Dat dat kleintje nu maar goed groeit!

Hoe voelen jullie zich vandaag?
    Hier minder misselijk, dus dat is al fijn..

Fijne dag nog voor julie!
  • Als er bij de Belgische dames interesse is om een Facebookgroepje op te starten, stuur me dan maar een PB. Er is veel verschil in opvolging tussen België en Nederland, daarom dat het soms wel anders is!
  • @tijgertje85 wat fijn dat het er nu toch goed uitziet.

@Frezia hoe ver ben je nu? Super leuk een kloppend hartje.
  • @frezia ik heb ook met 7 weken een echo. Kon je ook al echt ets zien of alleen een stipje met knipperlicht?
  • @kinderwens Bij mij was het een knipperend vlekje love.gif
    Het hartje heeft ze ook heel kort even laten horen.. Op 12 weken ging het al een heel ander beeld zijn, zei gyneacoloog.
    Veel succes!
  • Ik mag me ook toevoegen 😁

Gisteren een positieve urinetest en vandaag al laten bloed trekken. Ik ben zwanger met Clomid en Pregnyl daarom zo snel al. Hcg is 620, blij en beetje bang tegelijkertijd. In januari heb ik een miskraam gehad en het blijft toch nog hangen. Hopelijk kan ik er snel van genieten.

Ik heb nog geen symptomen, buiten lage rugpijn en af en toe lichte baarmoederkrampen.

Oh ja, uitgerekend voor 21 februari.

Hoe voelen jullie zich?
  • Moest er bij de Belgen interesse zijn, we hebben een geheim Facebook groepje opgestart smile.gif laat maar iets weten in een berichtje.
  • Super dikke proficiat @Karolien 85 is het je eerste kindje? Probeer er toch maar zo veel mogelijk van te genieten!

Hier vandaag bloed laten trekken, maandag mag ik bellen! Toch wat spannend!

Ik wilde nog even wachten met een fb groepje maar als hier niemand meer komt babbelen kom ik er al wel bij! We zijn positief en gaan er vanuit dat alles goed komt! Het moet ook nog wel echt doordringen! Bij mijn man ook! Daarstraks echt zo tegen mekaar bezig dat het moeilijk is om je voor te stellen hoe het is met 2 kinderen. En vooral wat bij mij speelt, kan je van 2 kinderen zoveel houden? Klinkt mss raar hé maar ik heb nog nooit gevoeld wat ik voor mijn dochter voel! Maar dat zal allemaal wel vanzelf komen hé! Iets waar ik me bij een eerste niet druk over maakte ...

@Frezia oooh super leuk hè! Ik vond 12 weken echo bij mijn eerste zwangerschap echt de leukste! Geniet er zeker van! Het is dan de laatste keer dat je je ukje nog volledig op het scherm ziet! De volgende keren zie je steeds stukken!

• @'Karolien 85' en @Jesske gefeliciteerd!
  • @Esrami ik wil er wel bij! Maar weet niet hoe je een bericht te sturen, je profiel is leeg.
    Groetjes.
  • @Jen. op het envelopje onder de naam klikken smile.gif
  • Hey dames, ik voeg me ook even toe..
    We hebben al een zoontje van 3,5 jaar en waren reeds 20 maand aan het proberen voor een 2de kindje (met methformine, clomid en oestradiol). Nu medicatie was op en ik moest begin juni terug naar de gynaecoloog.. die sprak uiteindelijk over inseminatie, maar ik moest eerst ongesteldheid afwachten en dan nog 2 cyclussen met medicatie in afwachten van mijn afspraak met de fertiliteitarts. ..bleek allemaal niet meer nodig want afgelopen maandag positief getest! Vandaag bloed laten prikken en HCG van 797 😊 zou overeenkomen met ongeveer 5 weken dus vermoedelijk uitgerekend voor 18 februari! Ik sluit me graag aan bij het fbgroepje 😊
    Geniet van jullie zwangerschap !
  • @tatjana, Proficiat met je zwangerschap en veel succes! smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld