Februari 2018 baby'tjes

• @Frezia goed dat je niet meer zo misselijk bent! Amai ja je buikje groeit snel, is het je eerste kindje? Dat wordt dus spannend afwachten tot de 20ste!

Ik heb bijna geen kwaaltjes meer, enkel moe en m'n borsten soms gevoelig, hopelijk is dit geen slecht teken disappointed.gif
  • Oh, leuk @Frezia jij bent bijna uit de "12 weken gevarenzone"

Die onzekerheid herken ik @Jen. De ene dag ben ik ook misselijker dan de andere, idem met mijn borsten. Zolang we geen bloedverlies hebben zullen we er maar vanuit gaan dat alles goed is. De tijd mag wel goed vooruit gaan zodat we enkele weken verder zijn.

• @'Karolien 85' Ja, bijna.. smile.gif Toch blijft het altijd spannend he!

Vinden jullie ook niet dat dat 1e trimester zo traag gaat? Of ligt dat aan mijn ongeduldig trekje? blush.gif
  • @'Karolien 85' Ja inderdaad als we geen bloed verliezen mogen we nog gerust zijn!

@Frezia ja de 1ste trimester gaat inderdaad traag, ik denk dat dat gewoon is omdat we vlug 12 weken willen zijn zodat we uit de gevarenzone zijn. Ik nog een grote 2weken.
  • Hey dames,

Sorry heb al even niet meer mee gelezen. Hier enorm misselijk, ik heb een hele dag honger en krijg met moeite een hap door mijn keel 😣 ook heel vermoeid en al bekkeninstabiliteit.. duidelijk meer last als bij ons 1st. Hopelijk met jullie alles goed?
  • Ik heb nu sinds een weekje omeprazol tegen het maagzuur en ik voel me gelukkig een stuk beter.
    Mijn buik is opeens ook ontzettend gegroeid, vrijdag hebben we de termijnecho, ben erg benieuwd of het er 1 is of toch stiekem 2. Met 7 weken een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien en nog iets wat een 2e kon zijn, maar geen hartactie daar. We gingen er ook van uit dat dat niet goed zat dus.
  • @Tha6_teddy oei die bekkeninstabiliteit klinkt serieus, waarschijnlijk ook wel zeer pijnlijk?

@kinderwens ik kan ook mijn buik al niet meer wegstoppen , het is echt duidelijk zichtbaar. Best dat het al een beetje beter met je gaat!
  • Vanochtend de termijnecho gehad en de kleine was al heerlijk aan het bewegen. Ben alleen wel 3 dagen minder ver dan gedacht, maar dat mag de ptet niet drukken. Ben 12 februari nu officieel uitgerekend dus.
  • @kinderwens oooh wat leuk. Raar dat het nog zo klein is en toch al zo kan bewegen. Ik kijk spannend uit naar de 25ste dan mag ik vr m'n 2de echo love.gif

Ik ben er zo van overtuigd dat ik een zoon krijg. Al hoop ik toch op een meisje, maar zal blij zijn voor m'n vriend dat hij 'zijn zoon' heeft erna dan alleen nog meisjes haha bigsmile.gif
  • @Jen. Tot vandaag had ik echt nog geen idee, maar sinds vanmiddag ben ik er ervan overtuigd dat het een meisje is.
    Maar wat heb jij laat een termijnecho zeg.
  • @kinderwens ik heb m'n eerste echo gehad met net geen 8 weken en mag terug voor een echo op 12weken. En zo gaat het verder om de 4 weken.
  • Ik lees hier al een aantal weken mee maar ik wou pas reageren als ik zeker was.
    Vorige week een echo gehad en niet 1 maar 2 hartjes gezien smile.gif

Heel spannend allemaal maar oh zo blij.
    Zijn er nog mama's die een tweeling verwachten of al een tweeling hebben?
    Ik ben nu 9 weken en het zijn kindje nummer 2 en 3. Zwangerschap is ook veel zwaarder en vermoeiender dan de eerst. Ik heb gewoon geen energie en kan altijd slamen
  • Proficiat, @spannend! 2 seg, wat leuk! Dikke proficiat!

Hier beginnen de zenuwen voor de 2e echo toch wel wat op te spelen.. Nog 3 dagen en we zien ons ukje hopelijk in goeie gezondheid! blush.gif
    Ik tel echt af! Vandaag ook de catalogus gekregen van Dreambaby. Zo leuk om al die babyspulletjes te zien.
    Gisteren ook mijn eerste soldenkoopjes gedaan! Het voelde wel gek aan toen ik ineens bij de zwangerschapskledij stond.. goofy.gif

• @spannend. Proficiat! Wooow ja 2 in eens kan geloven dat het zwaar is! Maar dat zal je wel lukken thumbup.gif

@Frezia ik heb mij ook niet kunnen inhouden om al iets te kopen haha voor de baby dan wel. Wat zal dat geven als ik het geslacht weet, komt niet goed haha! bigsmile.gif

Vandaag een extra echo gehad omdat ik mij zorgen maakte, maar alles was in orde love.gif
  • @Jen. Oh voor de baby da's ook leuk! Daar heb ik nog niets voor gekocht.. Ik moet donderdag eerst zien of alles goed gaat. Die bevestiging is voor mij echt heel belangrijk. Ik ga als het goed gaat dan pas écht kunnen genieten, denk ik.
    Heb je vooral winterspulletjes gekocht of niet?

Maakte je je zorgen? Had je last gehad dan van iets bijzonders? Wel goed dat alles goed gaat..
    Ik heb afgelopen 3 dagen redelijk veel/vaak zo van die steekjes gehad aan de rechteronderkant en zijkant van mijn baarmoeder. Maakte me toen ook zorgen, maar zwangere vriendinnen stelden me gerust dat het mijn baarmoeder is die aan het groeien is.. sinds gisteren is het dan ook opvallend minder. Hopelijk is er toch niet iets anders aan de hand..
  • @Frezia ik heb witte all star'tjes gekocht. Voor kleren zou ik eerst het geslacht willen weten. Omdat in sommige winkels echt jongen/meisje is en niet veel neutrale dingen. Lijk in de winkel van noukie's was het wit met blauw of wit met roze.. dus nog een beetje geduld hebben smile.gif

Ik maakte mij zorgen omdat ik niets van kwaaltjes meer heb en ik had van de avond ervoor aanhoudende pijn links onder in m'n buik, ik dacht meteen oh nee niet terug een miskraam. Heb ik 's morgens gemaild naar m'n gynaecoloog en na nog geen uurtje had ik antwoord dat ik om 17u mocht gaan om mij gerust te stellen. Was ik blij smile.gif
  • 11 wkn alweer, voel me sinds een paar dagen een stuk beter. Wat meer energie en niet meer continu laat van maagzuur maar met vlagen. Zo blij mee bigsmile.gif
  • @kinderwens super dat je je beter voeld, kun je er beter van genieten!

Morgen hebben wij de termijnecho love.gif
  • @kinderwens heel goed! Lag met de beentjes open , een arm op het hoofd en de andere arm langs een andere kant love.gif
    Nekplooi was ook in orde. Morgen hebben we de niptest en dan volgende week weten we normaal het geslacht, spannend allemaal!
    Hoe gaat het met jou?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld