Februari 2018 baby'tjes

• Februari 2018 baby'tjes

Gisteren positief getest en volgens eigen berekening ben ik 09/02/2018 uitgerekend. Hopenlijk voegen zich hier snel veel mommy's to be aan toe.

Kinderwens - 32 jaar - 2e kindje - 09/02/2018
  • Op mijn verjaardag smile.gif
  • Daar ben ik dan bigsmile.gif

J.V , 1ste kindje , 08/02/2018

Deze avond naar de huisarts om bloed te nemen. smile.gif
  • Ik sluit me ook aan!

Lotje - 31 jaar - 1e kindje - volgens eigen berekening 12/2/2018
  • Gezellig, zijn we al met zijn 3en. Ben benieuwd hoeveel er nog bij gaan komen.

J.V , 1ste kindje , 08/02/2018
  • Duimen maar ๐Ÿ‘

Als alles deze keer eens goed zat en ik zou zwanger zijn, dan is ons baby'tje ook voor februari. Nu maar hopen dat het raak was ๐Ÿ˜€ dan kan ik mij ook officieel bij deze groep aansluiten ๐Ÿ˜Š. Alvast proficiat aan de zwangere dametjes hier in deze groep!
    Veel liefs xxx
  • @Blondie dankjewel, Wanneer kan jij testen?
  • @kinderwens ik kan pas rond de 18de testen... lijkt wel een eeuwigheid te duren โ˜บ. Ik loop misschien al wat hard van stapel, maar ik hoef het niet uit te leggen hoe het voelt als je zwanger wil worden hรจ ๐Ÿ˜‚. Hopelijk deze maand een normale cyclus, de afgelopen tijd duurde mijn cyclus 32 dagen, de keer erna 49 dagen ๐Ÿ˜ฎ...
  • Ooohja vergeten.. ik ben 25 jaar blush.gif
  • @Blondie das lang, ook niet leuk he, veel afwachten. Hopelijk lukt het bij jou.
    Vele groetjes x
  • Ik zou er ook graag bijkomen smile.gif
    Zat eerst op zwangerschapspagina, maar het is daar echt veel te druk.
    (Om van de facebookgroep nog maar te zwijgen).
    Eerste afspraak bij gynaecoloog staat op 29 juni (veronderstel dat er ook een echo zal gemaakt worden)

Roetje - 25 jaar - 1e kindje - 05/02/2018
    J.V - 25 jaar- 1ste kindje - 08/02/2018
  • @Roetje welkom smile.gif

@Blondie fingers crossed!

Hier een eerste echo reeds op 6 juli! Toevallig ging ik op die dag op jaarlijkse controle, maar in tussentijd kreeg ik dus leuk nieuws wink.gif ik denk dat er nog niet zoveel te zien zal zijn op de echo, maar ik hoop toch een hartslag te zien/horen (ben dan 8-9 weken)
  • @Roetje Welkom!

Ik ga morgen ook eens bellen voor een afspraak bij de gynaecoloog voor als ik rond de 8 weken ben.. of zou jullie nu al gaan? Ze zien er toch nog niets op he?
  • Gynaecoloog zei zelf dat zij de eerste afspraak tussen 8-9 weken deden. Denk dat je enkel eerder hoeft te komen als je al eerder problemen heb gehad. Het enige wat ze kunnen zien is als het hartje klopt, of het een bbz is, en mss als het een tweeling is.
  • @Roetje ja idd dat dacht ik al. Een tweeling mag er efjes niet aan denken, zou meteen leven inhuis zijn! happy.gif
  • Goh, een tweeling klinkt niet zo slecht (2 voor de prijs van 1 wink.gif)

Hier toch ff een paniekaanval: ben zooo bang voor een miskraam. Zeker omdat ik me de laatste week niet goed in mijn vel voel, slaap niet meer, etc. en ben bang dat dit de baby zal schaden... Ik heb vandaag ook minder last van een zure maag, waardoor het molentje maar verder draait...

*nood aan positief denken*
  • @Lotje. Heb je al eerder een miskraam gehad of heb je andere redenen om je er druk in te maken?

De eerste dagen zat ik daar ook mee in, want er gebeuren "toch zoveel" miskramen (op zwangerschapspagina zijn ze daar zo goed in om zichzelf en elkaar horendol te maken daarover). Probeer het te relativeren. Tenzij je dingen doet als roken, alcohol drinken, rauw vlees eten, superongezond eten, en andere dingen die nefast zijn voor de groei en gezondheid van het vruchtje, hangt het niet meer van jouzelf af of het in een miskraam uitdraait of niet. Het enige wat je nu kan doen is "doorgaan met je leven" en afwachten (en af en toe stress kan geen kwaad voor het vruchtje)

Iedere zwangerschap is ook anders. Niet iedereen heeft krampjes, is misselijk, heeft pijnlijke borsten, ... en heeft dit iedere dag.
  • @Roetje bedankt voor de heads up smile.gif

Ik heb periodes in mijn leven waar ik nogal kamp met angsten (zoals nu, ik neem daar jammer genoeg ook medicatie voor) en het kan dan wel gebeuren dat ik rampscenario's verzin. Terwijl ik hier geen reden voor heb, want het is de eerste keer ooit dat ik zwanger ben (dus gelukkig nog geen ervaringen met miskramen). Fora lezen helpen inderdaad niet altijd hiervoor smile.gif
    Ik vrees dat de pessimist in mezelf pas zal gesmoord zijn zodra we die cruciale 12 weken zijn gepasseerd wink.gif

Neemt niet weg dat het kleintje meer dan welkom is!! love.gif

• Ik mag 5 juli naar de VK en op 14 juli de eerste echo. Wat duurt wachten toch lang ......
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld