Uitgerekend in februari

• zou ik me hier ook mogen aanmelden...

toch wel wat vreemd nieuws gekregen toen we dinsdag voor onze eerste echo gingen.
    we hadden verwacht een garnaaltje te zien. maar ik ben blijkbaar 13weken en 3dagen. bigsmile.gif
    blijkbaar waren men laatste regels geen regels.
    kan het nog altijd niet helemaal bevatten dat ik al zo ver ben. ben uitgerekend voor 22 februari.
  • Dames; ik zou graag in de fb groep willen...
    iemand die kan helpen?
  • @Miekemuis Woooow, dat is een verrassing van formaat zeg! Proficiat! Dan gaat het ineens wel enorm snel ja smile.gif Wel chique

@Flappy , als je @JuDoLi een berichtje doet met je volledige naam en een kleine beschrijving van je facebookafbeelding kan ze je toevoegen aan de fb groep! Tot snel daar.
  • @Flappy ik heb je een verzoekje gestuurd op fb 😊 sorry ben hier nu minder actief 😊
  • Hallo allemaal,
    Mag ik me hierbij aansluiten?
    Ik ben momenteel 14 weken en 4 dagen zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend voor 19 februari.

Ik zag hier al iets passeren van een facebookgroepje. Indien jullie dit zien zitten zou ik me ook daarbij graag aansluiten 🙂

Groetjes!
  • hey @Leintje

stuur me maar een pb(the met je FB-naam smile.gif
  • Ja dat fb groepje heb ik opgestart maar ik kom hier dus daardoor niet veel meer piepen 😊 sorry! Maar zal je toevoegen of iemand anders van hier 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld