Zwanger voor februari 2016

• Ik heb een profiel maar gebruik dat eigenlijk nooit. Kan er iemand mij vertellen of ik het ergens kan instellen (liefst uitleggen hier) zodat niemand ziet dat ik op Facebook zit zodat ik zogezegd altijd offline ben of moet ik dan altijd iedereen blokkeren en merken ze dat niet als ik hun blokeer? Ik ken daar echt niks van hé blush.gif
  • Hallo viertje
    Ik zou ook wel graag op facebook pagina komen

Mvg beertje
  • Degene die op de groep willen komen op facebook, gelieve mij een privebericht te sturen met daarin je facebooknaam & de beschrijving van je profielfoto wink.gif
  • @lilly Je kan als je ingelogd bent in de hoek rechts beneden de chat zien. Daar is zo een tandwieltje (opties). Als je daarop klikt kan je de chat uitschakelen wink.gif. Ik heb even getest en deze blijft dan altijd uitgeschakeld. Ook als je uitlogt en daarna opnieuw inlogt. Wanneer je bij de chat afgemeld staat zien ze dus ook niet dat je online bent wink.gif
  • Gaan ze dat op 15 weken al heel zeker kunnen zeggen wat het is?
    Wij willen het ook weten maar echt als de gynaecoloog pas zeker is.

Vandaag hebben we het tegen de collega's gezegd en nu net ook op fb geplaatst.
    Ik ben blij dat iedereen het nu weet smile.gif
  • Wij weten van gisteren dat we er een 3de zoontje bijkrijgen!
    De dochter had gehoopt op een zusje, maar ze zal de prinses worden met 3 ridders wink.gif

Anders was alles goed in orde.
    Metingen stonden wat voor, maar kan geen kwaad wink.gif
    Al 15 weken voorbij, het gaat snel!
  • Hier al drie jongens ben eens benieuwd wat het nu zal zijn. Moest het een jongen zijn hoor je mij niet klagen hoor bigsmile.gif Maar een meisje is ook wel leuk ( alleen ocharme dat meisje met zo 3 van die bengels als broers wink.gif )
  • Piep, kom hier na lang ook nog eens kijken en moet zeggen dat ik enkel fb check. Is gemakkelijker
    Hier de 31 ste terug op echo en hoop zoo dat we het geslacht gaan weten
  • Hallo
    Hoer vrijdag ook op controle geweest nekplooi meting gedaan en die was goed en kleintje ook veel gegroeit dus alles goed
  • uitslag van nipt was alles in orde en wij krijgen als surprise baby een meisje. De broers zijn heel gelukkig, wij ook natuurlijk bigsmile.gif
  • Hoe is het hier nog dames?
    Morgen 18 weken en voel de kleine al elke dag goed bewegen, zalig!
    Nog een 8 dagen en we mogen weer op controle, toch altijd weer aftellen he wink.gif
  • Ik ben op het einde van de week 18 weken maar voel nog helemaal niks. Soms maak ik mij dan wel zorgen als ik iedereen hoor op fb over bewegingen, voelen,... en ik voel niks. Moet de 22ste op controle. Weet wel dat ik een placenta previa heb dus dat zal er misschien ook wel bij te maken hebben.
  • Wie voegt me toe?

Hallo!

Wil iemand me nog toevoegen op het facebookgroepje?
    Ik zit nu in een groepje, maar er zitten precies veel Nederlanders in. Dat verschilt toch een beetje..

Bedankt!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld