Jongensnaam

• Hallo allemaal,

Ik ben uitgerekend voor midden februari, maar de kans op een keizersnede is ook groot, waardoor de bevalling vroeger gaat gebeuren.
    We hebben nog steeds geen naam voor onze jongen gevonden!

Ik hoor heel graag, Manuel, Gabriël, Mattheo
    Mijn man heeft het meer voor Owen, Jack, Cliff...
    Een echt compromis is er dus niet!
    We hebben alle sites en boeken al afgegaan, maar komen er totaal niet uit!

Iemand suggesties???? Ben ten einde raad nervous.gif
  • Mijn man noeemt Manuel bigsmile.gif ,
    Dus is dat voor mij een hele mooie naam wink.gif .
  • Ik vind Xavi, Xander en Sem heel mooi wink.gif
  • Ja ik vind Manuel ook een hele mooie naam, maar mijn man is er dus niet voor te vinden sadhug.gif
  • En als je er Manu van maakt? Misschien is het dan voor allebei 'aanvaardbaar'?

Of als je 2 kindjes zou willen: een van jullie de naam laten kiezen van dit kindje, en de andere de naam van het volgende kindje?

Of lotjetrek...
  • Het is niet gemakkelijk hé, een naam kiezen.
    Ik zou dan ook opteren om elk om zijn beurt een naam te kiezen als je voor meerdere kindjes gaat.
    Dan kan jij nu de naam kiezen en je man de volgende keer bigsmile.gif wink.gif .
    Hier heb ik nu 2x mijn man de naam laten kiezen, omdat het ook moeilijk ging voor de naam te kiezen..

thumbup.gif hug.gif
  • Ik krijg de indruk dat jij meer voor Franse/Spaanse/Italiaanse namen bent en je man meer voor Engelse. Ik zou op zoek gaan naar internationale namen, kijken of er een naam is die zowel in het Engels als in het Frans/Spaans/Italiaans (nagenoeg) gelijk is.
  • In navolging van Oda, wat denk je van "Julian"? Uitgesproken als "dzjoelian". Deze naam zou van Spaanse origine zijn, maar ook de zoon van John Lennon (en de mijne smile.gif) heet zo.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld