Jongensnaam: help :)!

• Hallootjes

Wij zijn nog sterk aan het twijfelen over een naam voor ons zoontje dat op 13 februari geboren wordt smile.gif.
    Wat zouden jullie kiezen en waarom?
    * Maxim
    * Mathis
    * Arnaud
    * Sébastien

Heel erg bedankt voor de reacties!!!

Steffie
    xxx
  • Ik zou dan toch gaan voor maxim of mathis.
    En als ik dan echt moet kiezen nog eerder maxim denk ik want mathis hoor je de laatste tijd echt wel heeel veel. . smile.gif
  • Als het tss die 4 gaat, zou ik ook voor maxim gaan.
    Mathis, die naam komt momenteel overal voor.
    Later zal je zoontje met genoeg mathissen in zijn klas zitten.
    Raar maar waar, bijna iedereen wil een mathis hebben wink.gif .
    Hier zal zoonlief, niet mathis heten goofy.gif
  • Maxim of Mathis
  • Mijn wederhelft kwam hier ook af met Matthis. Het zoontje van mijn achterneef heet ook zo. Helaas hier ook nog geen idee voor de naam, maar ik maak me nog geen zorgen, bij Meneer hadden we die ook pas een week voor zijn geboorte. Pas als we op 10 februari niks hebben, ga ik panikeren. bigsmile.gif
  • Zijn er nog broertjes of zusjes? Kvind dat een naam nog altijd een beetje bij de familienaam moet passen... Er zijn er zoveel die daar niet aan denken (heb destijds op het werk bij de belastingen echt belachelijke combinaties gezien).
    Ik hoor ze alle vier graag, dus dan gaat het puur om de combinatie met de familienaam denk ik smile.gif
    Bij ons heet een vriend Sebastien en die wordt sowieso steeds afgekort naar 'Seba'...
  • Gezien ik ingeleid ga worden op 11 februari, begint het nu toch wel ergens "dringend" aan te voelen om een naam te vinden, maar helaas nog geen waarbij ik echt het gevoel heb, dat is dé naam.
    Gisteren mijn wederhelft ook nog maar eens aangespoord om zijn ex-collega eens lief aan te kijken voor een ontwerp voor een kaartje (de ex-collega die hij eerst wilde vragen, blijkt gisteren zelf bevallen te zijn dus niet de ideale timing laat ons zeggen).
  • Ik vind het mooie namen, alleen Maxim vind ik niet mooi. Mathis vind ik de mooiste naam.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld