Help verkouden

• Oooh nu al verkouden
    iemand goede tips? ademen gaat nogal moeilijk hug.gif
  • Lieveke,
    Heb er ook last van. Maar dan eerder een erg zere keel en koortsig gevoel. Geen snotneus.
    Als ik me echt mottig voel of teveel keelpijn zou ik wel een Dafalgan durven nemen.
    Ook Strepsils helpen. Weet wel niet zeker of dit mag maar de bijsluiter heeft er geen informatie over? Iemand die dit weet?
  • Boven de damppot hangen zou ik zeggen! Enkele eucaliptus druppeltjes erin en het zal loskomen!
    Tijdens mijn vorige zwangerschap mocht ik dat gebruiken.
    Ik mocht toen ook enkele druppels sprenkelen op hoofdkussen zodat ik toch 's nachts wat beter adem kon halen.
    En anders zoals bij de kindjes é ... een dikke vers gesneden ui onder je bed smile.gif

wave.gif
  • Heb idd een dikke ajuin naast me gelegd en en heb goed geslapen! Vicky bolletjes werken ook goed voor even!
  • Naar mijn wete wordt eucalyptus afgeraden tijdens de zwangerschap... Ik heb het nooit mogen gebruiken. Je neus spoelen zoals bij de kindjes helpt wel enorm goed.
  • Zo zie je maar. Twee verschillende apothekers gedaan. Ene geeft me Vickx ,andere raadt het af. Op de duur.....
  • Grrrrrr, dan weet je het op den duur al helemaal niet meer eh. Hopelijk ben je er gauw vanaf.
  • en het is al veeeel beter. Vreemd. MAar kan al terug ademen. Dat het nu maar wegblijft..
  • Hatttssssjjjjoooeeeeee!
    Ik heb het nu zitten smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld