*Geboren*

• Liska. Ik denk op de laatste loodjes.. smile.gif wink.gif
  • idd in het topic de laatste loodjes heb ik een lijstje gemaakt van de dames die al bevallen zijn dus Lika als je daar komt schrijven dan mag jij ook in het lijstje van de dames die aan het aftellen zijn. hoe meer zielen hoe meer vreugde.
    vandaag is er weer een mama bevallen daar. het is volle maan weldra en wie erin geloofd samen met mij kan wel eens sneller bevallen dan haar uitgerekende datum wink.gif
  • Hier vrijdag bevallen van een dochter anissa 3015 g en 49 cm
  • Ja maar ik bedoelde hier, hier was ooit ook zo'n lijstje. Heb al moeite om het hier bij te houden, laat staan nog eens op een andere plaats smile.gif

proficiat memangavtu!!!
  • Proficiat aan alle kersverse mama's hier!!!!
  • @Liska: aan het begin van dit topic stond een lijstje maar is niet verder aangevuld, iemand die zich geroepen voelt mag dit altijd aanvullen <3 Aangepast door chrisje op 13/02/2014 08:50
  • Proficiat aan alle dames die intussen ook bevallen zijn.

Ik ben op 11/02 voor de 2e keer mama geworden van Kasper. De bevalling was ingeleid (gepland dus) en ging redelijk vlot.
  • proficiat silk!
  • een dikke proficiat!.
    smile.gif
    Geniet er maar van.
  • proficiat Silk! Mooie naam hoor! Hoe is de bevalling verlopen?
  • Redelijk vlot; om 7u15 binnen, eerst een uur aan de monitor, dan kwamen ze de vliezen breken (direct heel wat vruchtwater kwijt, amaai, buik zichtbaar dunner), meerdere keren gestript maar geen weeën, blijkbaar misverstand omtrent de synticinon, rond de middag dus infuus voor weeën en zowat direct ok, na een uurtje infuus stilgelegd en epidurale gestoken, helaas weeën weer weg. Infuus weer aangelegd en zowat 3u later (om 15u45) was hij er, had het laatste uur nogal ongemakkelijk moeten gaan zitten om de baby te doen draaien en toen ze kwamen controleren zat zijn hoofd al klaar om eruit te komen (mijn weeën waren nog niet echt sterk en geen echte persdrang eigenlijk). We waren wel pas dik 18u op de kamer dus ons ma die toch al naar 't zkh gekomen was, had ons 's middags nog niet en 's avonds enkel door op de afdeling te vragen, gevonden (kamer nog niet gekend a/d receptie beneden maar ze zagen daar dat ik al wel bevallen was intussen, maar voor 't zelfde geld had ze ons dus nog eens misgelopen want we waren er maar nét - kaartjes dus ook 's anderendaags gedrukt en allicht te laat verstuurd voor veel kraamvisite, heb enkel mijn ouders/schoonouders gezien, zelfs mijn broer is niet geweest).
  • Hey iedereen, ook ik ben ondertussen bevallen, op 17 febr, van een prachtig zoontje Jarne. Het was een heel heftige bevalling jammer genoeg, ik wens het niemand toe... Daardoor zijn we nu ook nog in het ziekenhuis. Ik zal mijn verhaal mss best pas doen als iedereen bevallen is? Wil niemand schrik aanjagen, kans is ook gewoon klein dat het zo loopt natuurlijk. smile.gif
  • @ Liska.

Ken dat, hier ook bij de gelukkige van complicatie wink.gif .

Allesins een dikke proficiat!! hug.gif
  • oei precies allemaal zware bevallingen! ik bij mijn zoontje 3 jaar geleden ook, begin daarom nu al wat zenuwachtig te worden!
  • Hier op 12februari mama geworden van een zoontje roan na een lange en zware bevalling. Niet veel sjans gehad ook niet na de bevalling en sinds 2dagen pas terug een beetje een goed gevoel.... Maar een droom van een kindje! Eten en slapen <3
  • Liska: proficiat en beterschap van de bevalling!
    Yentl: ook proficiat.
  • hier vandaag de uitgerekende datum, maar er zit niet echt schot in. vannacht wel heel slecht geslapen, migraine, maagpijn en snipverkouden!
  • Ai chrisje, ik hoop dat je intussen toch bevallen bent, ziek zijn en niks mogen nemen is het ook niet. Nu ja, als je bv gaat geven, mag je ook niet zoveel nemen, dus dat is misschien wel een non-argument.
  • nee ik ben nog niet bevallen! ook nig geen teken dat het in gang gaat schieten, geen voorweeen of ontsluiting ofzo.
    kindje werd 4kg200 geschat en als het boven 4kg400 is word het keizersnede dus hoop dat het nu niet meer lang duurt.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld