geboortelijst

• Hier zullen wij morgen al eens gaan kijken om de lijst te gaan leggen.
    Het zijn babyfun dagen in de fun en dat is altijd wel interessanter bigsmile.gif .
    Hier hebben wij ook eens geweest gaan kijken op de site van dreambaby, naar de voorwaarden maar voor ons is de fun beter.
    bij dreambaby kan je geen speelgoed opzetten voor je 1ste en bij de fun mag je speelgoed opzetten voor de oudere broer of zus.
    Zijn er nog die hun lijst zullen leggen tijdens de babyfun dagen?
  • 't is ons eerste kindje dus speelgoed voor een broer of zus hebben we niet echt nodig dus de geboortelijst komt normaal gezien in Dreambaby te liggen...
  • onze is al aangemaakt bij dreambaby
  • Bij ons is dreambaby geen optie doordat, je geen speelgoed voor "oudere" kinderen kan opzetten.
    En bij de fun mag je speelgoed voor broer of zus op de lijst zetten.
    Maar ben al blij dat ik niet de "enigste" ben die aan bijna 21 weken de geboortelijst gaat gaan leggen content.gif
    Ik dacht oeie, is het niet te vroeg maar met die babyfun dagen hier, is het interessanter ook naar het afsluiten met de lijst ecec.
    Heel veel babymateriaal zal er niet opstaan, reeds wij al alles hebben van L.
    Maar wel 2 autostoelen, nieuwe tommie tippie flessen voor na de bv ecec
  • Bij mijn zoontje lag een lijst bij dreambaby, waren we heel tevreden over.

Voor ons meisje hebben we eigenlijk niet zoveel meer nodig, gewoon ja, kleertjes hé! goofy.gif

Daarom gaan we deze keer waarschijnlijk een lijstje maken bij Orchestra (Prémaman) omdat je hier veel kleertjes kan opzetten (is bij Dreambaby minder)
  • Wij hadden alleen een lijst bij ons eerste kindje. Hoewel we ook toen heel veel tweedehands gekocht hebben, gewoon omdat ik alles zo duur vind en het stom vind om het nieuw te kopen, terwijl tweedehands materiaal vaak ook nog zo goed als nieuw is. Voor de anderen hadden we rekeningen, en ook nu komt er weer een rekening (telkens met een doel bvb fietskar, dit keer kinderkamer).
  • Ik denk ditmaal ook geen lijst te leggen, gewoon een rekening voor de kleine. De naaste familie koopt misschien iets voor Meneer of kleedjes in kleine maten voor vlak na de geboorte, en de minder dichte familie zette vorige keer toch een cent op de rekening of kocht iets dat niet van de lijst kwam dus ja, ditmaal doe ik de moeite niet om een lijst te maken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld